Hoofdstuk 42:

691 29 2
                                    

Als ik wakker wordt, denk ik gelijk weer aan die ene droom. Ik wil weten of het nou gewoon een droom was, of echt waar. Ik kijk naar Justin en zie dat hij nog slaapt. Ik glimlach even. Hij is ook zo schattig. Ik stap uit bed en loop richting de douche. Ik zet de douche aan en kleed me uit. Ik stap onder de douche en kijk naar mijn buik. Hoe kan mijn ''vader'' nou zeggen dat ik dun ben? Naja, het was dan ook een droom. Ik was mijn haar en laat het water over mijn lichaam glijden. Ik zet de douche uit en droog me af met een zachte handdoek. Ik ben kleren vergeten te pakken dus moet ik wel in mijn handdoek naar de kamer lopen. Ik wikkel de handdoek om mijn lichaam en loop zachtjes naar de kamer. Hoe laat is het eigenlijk? Ik kijk op de klok en zie dat het al twaalf uur is. Snel pak ik ondergoed en een bh en trek het aan. 'Goodmorning.' hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en zie Justin daar staan. Ik glimlach even en kleed me verder aan. 'Ahw, moet je je aankleden?' vraagt Justin teleurgesteld. 'Ja, jammer genoeg voor jou wel.' zeg ik lachend. Justin lacht en ik kleed me verder aan. Ik trek een blauwe broek met een sweater aan. In Nederland is het namelijk niet zo warm voor een dag in Januari. Ik doe mijn make up op en kam mijn haren, en doe het in een vlecht. 'You look pretty.' fluisterd Justin in mijn oor. Ik grinnik en geef hem een kusje. 'Zal ik eten gaan klaar maken?' vraag ik terwijl we naar beneden lopen. 'Ja is goed babe.' Als we beneden zijn zien we niemand. Ik haal mijn schouders op en loop naar de keuken. Oh, een briefje van mama. Fijn, die zijn vandaag naar het pretpark, en ik kan niet mee. Naja, zo erg vond ik dat niet want ik had Justin. Ik kijk in de kast of we nog pannenkoeken beslag hebben. Gelukkig hebben we die nog. Ik pak het en maak twee borden vol pannenkoeken en leg ze op elkaar. Nog stroop erover heen. Voila. Ik zet het op tafel neer en roep Justin. 'Hmm, wat ruikt het hier goed.' zegt hij lachend. Ik glimlach en begin te eten. 'Zozo, heb je honger?' vraagt Justin met een big smile als hij mij ziet eten. Ik heb echt het gevoel dat ik rood wordt. 'Ja sorry, maar ik heb echt honger.' Justin grinnikt. 'Nou, dan moet je maar eten hè.' Ik knik en eet door. Dit heb ik wel gemist. Het lekkere eten, maar het is zo erg dat je er dik van wordt. Tenminste ik dan. Anders moet k maar gewoon naar de sportschool gaan, daar heb k nooit aangedacht. 'Waar denk je aan?' vraagt Justin terwijl hij zijn laatste hap neemt. 'Oh niks.' zeg ik en ruim de borden op. Waarom zou ik het hem vertellen? Ik bedoel, hij heeft liever een dikke vriendin dan een dunne. Maar goed, daar wil ik niet nu aan denken. 'Lieverd, gaan we vandaag wat leuks doen?' vraag ik glimlachend aan Justin. Justin haalt zijn schouders op en ploft op de bank. 'We zouden een leuke film kunnen kijken.' Ik knik en ga naast Justin op de bank zitten. Ik leg mij hoofd op zijn schouders en sluit mijn ogen even. Ik was nog steeds moe, ondanks dat we net twee uur wakker waren. 'Lieverd, stay awake.' zegt Justin lachend terwijl hij in mijn zij port. 'Oh sorry.' zegt ik glimlachend. Justin geeft me een kus. 'Weet je dat ik super veel van je hou?' Ik merk dat ik bloos en geef Hem een kus. 'Ik hou ook super veel van jou.'

Heeyy, sorry voor het veel te korte hoofdstuk, maar ik heb even geen inspiratie meer ;s xx

His girl [[Part one]]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu