Hoofdstuk 43:

699 31 0
                                    

JUSTINS POV:

Daar ligt ze dan, op de bank. Ze is zo mooi hè, en wat was ik opgelucht dat ze weer ging eten, en geloof me : Ze eet veel! Ik grinnik even. Ik loop naar de GameRoom en zet de WII aan. Ik zucht. Ik heb teveel spelletjes, dus pak ik maar Just Dance 2014. Ik dans op het liedje Fine China van Chris Brown. 'Hey , je kan mooi dansen babe.' hoor ik achter me. Ik grinnik en draai me om. 'Hey babe, lekker geslapen?' Nevaeh knikt. 'Wil je mee doen?' Nevaeh begint te lachen. 'Tuurlijk, maar ik win.' Ik begin mee te lachen en geef haar een WII controler. 'Je gaat echt niet winnen.'  'Moet jij eens opletten.' zeg ik terwijl ik een liedje uitzoek. 'Zullen we anders That Power doen?' vraag ik met een big smile. Nevaeh knikt en staat al klaar. Samen dansen we, en ik moet toegeven, we zijn goed. Uitgeput laten we onszelf op de grond vallen als het liedje klaar is. 'Wauw, ik moet snel wat aan mijn conditie doen.' grinnikt ze. Ik lach en geef haar een kus op haar voorhoofd. 'Je was goed mop.' zeg ik met een glimlach. Ik zie haar blozen. Ze is zo schattig! 'Lieverd, je hoeft niet te blozen, het is the true.' 'Ja nog even en je maakt me zo rood als een tomaat.' grinnikt ze. Ik lach en ga op een zitzak zitten. 'Zal ik eten maken?' vraagt Nevaeh na een stilte. 'Ja is goed babe, moet ik helpen?' Nevaeh schud uitbundig haar hoofd. 'Nope, dan laat jij alles aanbranden en dat wil ik liever niet.' Ik begin te lachen en geef haar nog een kus. Als ik even onderuit gezakt zit met mijn Iphone. Ik zit gewoon wat te Tweeten en volg nog een paar Beliebers. Als ik even mijn ogen dicht doet gaat mijn Iphone en zie dat ik een sms heb  van een onbekend nummer. Ik frons een wenkbrauw en open het. 'Waarom ben je terug bij Nevaeh, je hoort bij mij. ily.' Ik haal mijn schouders op en negeer het smsje. Als ik weer mijn ogen dicht doe, gaat wéér mijn Iphone , en dit keer is het geen sms maar een oproep.

>>. Hallo met Justin?

<<. Hey, met Nicky.

>>. Omg wat moet jij nou weer? Stuurde jij dat smsje?

<<. Ja, omdat ik vind dat je bij mij hoort.

>>. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik van Nevaeh hou, en niet van jou?

<<. Waarom heb je me dan gezoend?>>. Weetje, kom maar hier heen, dan leg ik het je wel uit.

<<.  Ben je in Nederland?

>>. Ja, je weet waar Nevaeh woont.

En ik hang op. Jeetje, wat denkt zij wel niet? Dat ze zomaar Nevaehs plaats kan innemen? Nou, niemand kan haar meer verplaatsten. Ze hoort bij mij. Als ze niet bij me is , lijkt het net of het elke dag regent.. Zonder dat het stopt met regenen, en daar wordt je niet vrolijk van, tenminste ik niet. 'Justin!' wordt er geroepen. Ik schrik uit gedachten, pak mijn Iphone en loop naar de keuken. 'Ja whatsupp babe?' Nevaeh glimlacht en wijst naar de tafel. 'Wauw, jummie!' Ze had iets echt Nederlands gemaakt. Boerenkool ofzoiets. Ik heb geen idee hoe je dat in het Nederlands zegt, want mijn Nederlands kan wel beter. 'Ja vind je het lekker?' vraagt ze onzeker. Ik glimlach en loop naar Nevaeh toe. Ik trek haar naar mij toe en geef haar een kus. 'Anders zeg ik het niet babe.' Ik knipoog en ga aan tafel te zitten. Nevaeh komt naast me zitten en begint gulzig te eten. Jup , ze had honger. Ik grinnik en begin ook te eten. Wauw, ze moet kok worden ofzo. Ze maakt het eten super lekker! Als ik het op heb gaat de bel. Owja! Die Nicky zou ook nog komen. Snel loop ik naar de deur en laat haar binnen. 'Dus , wat wil je zeggen? Dat je voor mij kiest?' grinnikt Nicky. Nevaeh kijkt mij raar aan, maar geef haar een geruststellende blik. 'Nee, ik wil zeggen dat je mij met rust moet laten , en dat je moet ophouden met denken dat ik ooit voor jou zal kiezen.' Nicky kijkt boos maar het boeit me niks. Ik kies voor Nevaeh, zij is mijn babe, my sunshine. 'Waarom zoende je me dan?' roept ze boos. Nevaeh kijkt me geschrokken aan en laat een bord vallen. 'Shit.' mompelt ze. Ik kijk haar bang aan , maar dan besef ik dat ze het eigenlijk al weet, daardoor had ik de eerste keer het al verpest  voor ons. 'Omdat ik heel erg in de war was.' mompel ik. Nicky kijkt verontwaardigd. 'Dus je wilt zeggen dat je niks , maar dan ook niks om me geeft?' Ik knik. Nicky loopt boos weg en zie Nevaeh dan vragend naar mij kijken. 'Je weet nog dat de eerste keer dat ik met haar zoende?' Ze knikt, maar vrolijk kijkt ze niet, wat voorkomen gelijk is. 'Nou, sinds vandaag stuurde ze weer een sms dat ik bij haar hoorde in plaats van jou, dus toen ze belde zei ik dat ze maar moest langskomen om het uit te leggen, maar eigenlijk wou ik haar vertellen dat ze moet stoppen met stalken.' 'Oké.' is het enige wat Nevaeh zegt. 'Zeg waar is je moeder eigenlijk?' vraag ik maar, bang om negeert te worden of ruzie te krijgen. 'Oh, die zijn twee daagjes weg, en vanavond moeten wij ook weer terug.' zegt ze iets vrolijker. Ik hoop niet dat ik haar boos heb gemaakt, want dat is het laatste wat ik wil. Ik geef haar een kus en loop naar boven. Ik pak alvast de koffers in en doe ze alvast in de auto. Jammer dat we alweer terug moeten.

NEVAEHS POV:

Waarom kwam zij nou langs? Ik vraag mezelf af of er nog iets is gebeurd tussen die twee. 'Zeg waar is je moeder eigenlijk?' Vraagt Justin zodat ik het misschien vergeet, of om me op te vrolijken. 'Oh, die zijn twee daagjes weg, en vanavond moeten wij ook weer terug.' zeg ik iets vrolijker. Ik moet Justin toch vertrouwen. En ik moet hem geloven. Justin geeft mij een kus en loopt naar boven, waarschijnlijk is hij de koffers aan het inpakken, want over een uur moeten wij ook al weg. Ik maak een briefje voor mijn moeder, zodat ze niet ongerust wordt als we weg zijn. Maar eigenlijk wil ik hier niet weg. Ik wil gewoon hier blijven. Ja oké, misschien een eigen huisje zodat Justin en ik wat privacy hebben, maar niet meer terug naar Ibiza. Het is daar mooi hoor! Daar niet van, maar ik mis gewoon het normale leven. Gewoon werken, en niet alleen maar luieren. Ik hou van Justin ,en ik ben super trots dat ik zijn vriendin mag zijn, maar ik verveel me gewoon zo vaak. Ik zucht en zie dat Justin de koffers in de auto doet. 'Klaar voor?' zegt hij gespannen. Waarom doet hij zo gespannen. 'Ja hoor, waarom doe je zo gespannen?' vraag ik lachend. Justin glimlacht. 'Ik wil gewoon niet weg hier, eerlijk gezegd wil ik terug naar Canada, terug naar Stratford.' Ik knik begrijpend. 'Ja ik wil ook niet terug.' zeg ik lachend, dat van een normaal leven zeg ik maar niet , want dat zal hij toch niet begrijpen. 'Nou , dan is het goed , dan gaan we terug naar Canada.' zegt hij met een big smile. 'Mar Shirley dan?' vraag ik geschokt. 'Nou, die gaat maar mee.' En Justin knipoogt. 'Oké dan! Op naar Ibiza.' Ik glimlach. We moeten toch eerst onze spullen pakken voordat we naar Stratford gaan. Ik stap in de auto en kijk  naar buiten. 'Misschien moet je Shirley even bellen en zeggen dat ze met ons mee kan, als ze dat wilt?' Ik knik en pak mijn Iphone. Ik tik haar nummer in. Nu maar hopen dat ze opneemt. >>. Hey met mij!

<<. Hey lieverd, hoe is het daar in Nederland?

>>. Goed, we zijn al onderweg naar het vliegveld om terug te komen.

<<. Oh, dus dan zie ik je snel?

>>. Jepp, maar ik had even een vraagje.

<<. Stel hem is.

>>. Zou je mee naar Canada, Stratford willen meeverhuizen?

<<. Uh, ja denk het? Hoezo?

>>. Leg ik thuis wel uit, byeee babe.

En ik hang op. 'Yes ze gaat mee!' zeg ik enthousiast. Justin lacht en geeft mij een kus. 'Op naar Ibiza!' Roepen we allebij tegelijkertijd.

His girl [[Part one]]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu