Hoofdstuk 33:

775 32 6
                                    

Vandaag zou hopelijk Justin terug komen. Hij is nu al precies een week weg. Afgelopen week ging opzich wel goed, Ryan flirtte wel, maar ik trok me er niks van aan. 'Dingdong.' De bel gaat. Ik bijt op mijn lip en loop naar de deur. Shit, ik hem mijn pyama nog aan, ookal was het middag. Je kent het wel, elk meisje in de hele wereld heeft wel eens zo'n dag dat ze een hele dag in de pyama wilt zitten, nou die dag was voor mij vandaag. 'Hey babe.' hoor ik als ik de deur open doe. 'Justin!' roep ik gemeend blij. Ik was zo blij hem weer te zien, maar ik voelde me ook zo schuldig. Ik geef hem een knuffel en een kus. 'Did you missed me?' Ik knik. 'Heel erg.' Samen met Justin lopen we naar de woonkamer en gaan op de bank zitten. 'Wat heb je allemaal van de week gedaan?' Ik slik. Zal ik het zeggen? 'Oh, er was gewoon een dag hier iemand, voor de rest ging ik gewoon shoppen enzo.' Justin knikt. 'En wat heb jij gedaan?' vraag ik zodat hij niet over mijn onderwerp zou door praten. Ik voel me zo schuldig. Nog nooit heb ik me zo schuldig gevonden. 'Oh ik had twee optredens, maar moest de rest van de week oefenen enzo.' Ik knik en geef hem een knuffel. Wauw, wat had ik hem gemist. Justin moet lachen. 'Waarom lach je?' vraag ik onzeker. 'Weet je dat je nou heel schattig bent zo?' Ik grinnik. Damn, wat moet ik tegen hem zeggen? 'Nee ik meen het, en ik heb echt terecht spijt dat ik zo over je dacht toen dat ongeluk gebeurde je weet wel met die jongen.' Ik zucht. Ik voel de tranen al komen, maar ik bijt op mijn lip. 'Ik uhm ga naar de muziekkamer.' Justin knikt en geeft me nog een kus. Zo snel als ik kan loop ik naar de muziekkamer toe en ga achter de piano zitten. Tranen stromen over mijn wangen, en ik speel Be Alright. De tranen kan ik nu echt niet meer stoppen. Ik zucht en stop met spelen en zingen. 'Wauw.' hoor ik achter me. Ik schrik, snel veeg ik mijn tranen af en draai me om. Ik zie Justin daar staan, zonder t-shirt. 'Heb je gehuild?' vraagt hij bezorgd. Ik schud mijn hoofd van niet. Het liefst vertel ik hem alles, maar dan ben ik hem voorgoed kwijt. 'Oh, dan ligt het aan mij.' grinnikt hij. Ik glimlach. 'Maar serieus je was echt goed net, zullen we samen eens proberen?'  Ik knik en Justin komt naast mij zitten. 'Oké, als jij zingt, dan speel ik piano en dan zing ik ook wel mee.' Ik knik en geef hem een kus op zijn wang. Als we klaar zijn geven elkaar een high five. Ik glimlach even. We hadden het opgenomen en Justin probeert het op youtube te zetten, maar volgens mij lukt het niet echt. Ik lach even. 'Kom hier, dan doe ik het.' grinnik ik. Ik pak de laptop en binnen vijf minuten is het me gelukt. Ik lach Justin even uit en loop dan naar de woonkamer. Ik kijk op de klok en zie dat het al half 11 is. Ik doe alle lichten uit en ga naar de slaapkamer. Ik stap in bed en een half uur later lig ik al te slapen.

'Wakker worden slaapkop!' hoor ik Justin in mijn oor fluisteren. Ik word wakker met een glimlach. Heel even, maar dan ook heel even was ik alles vergeten. Totdat ik mijn ogen open deed, en Justins mooie glimlach zag. 'Goedemorgen.' zeg ik zachtjes. 'Slaapkop , het is geen morgen meer het is drie uur 's middags!' Ik schrik en zit recht op in bed. 'Oh, dat wist ik niet.' zeg ik glimlachend. Justin geeft me een knuffel en loopt dan weg. Ik bijt op mijn lip en pak mijn telefoon. Ik zucht als ik een berichtje van Ryan zie: 

Heb je het al tegen Justin gezegd?? xx R. 

Ik zucht, laat ik er maar niet op reageren. Ik verwijder het berichtje en leg mijn telefoon weg. Ik stap uit bed en stap onder de douche. Helaas kon ik wéér niet genieten van de douche want ik moest alweer problemen maken. Als ik klaar ben met douche trek ik een zwarte trui aan met een roze broek. Ik fohn mijn haar en doe snel mijn make up. Ik had niet zo heel veel zin in make up, dus doe ik maar niet zo veel op. Ik loop naar beneden en zie Justin nergens. Ik haal mijn schouders op en pak een droge boterham en een glas water. Oké ik moet toegeven, ik had ook honger, maar voor een mooi lichaam, moet je iets overhebben. Ik eet en drink het op en besluit naar de gameroom te gaan. Als ik Justin daar niet ziet, ga ik terug naar de woonkamer en ga op de bank liggen. Ik was tenslotte nog steeds moe. 'Lieverd, ik moet vandaag naar een club dus ik kom vanacht laat thuis.' hoor ik Justin zeggen. Ik knik en geef hem een kus. 'Veel plezier lieverd!' roep ik hem nog achterna. Lekker, wéér een avond alleen. Ik besluit om naar de gameroom te gaan. Ik zet de ps4 aan en ga GTA 5 spelen. 

Als ik klaar ben met spelen kijk ik op de klok. Shit, half twaalf al? Ja oké , ik was verslaafd aan dat spel en kon het wel uren achter elkaar spelen. Ik loop naar de keuken en pak een glas water. Ik zie een zak chips liggen en denk of ik het wel zal eten. Ik pak de zak en gooi het weg. Ik wil niet dik blijven. Als ik naar de woonkamer loop hoor ik Justin. Ik doe de deur open en zie nog twee meisjes bij hem staan. 'Ik ga naar bed.' zegt Justin dronken. Ik zucht en kijk de meiden vragend aan. 'Justin was zo goed! Omg, hij was zo perfect.' roept een van de meiden blij. 'Hoe bedoel je?' vraag ik raar. 'Nou, je ''vriendje'' kan het goed doen hoor.' zegt het andere meisje terwijl ze knipoogt. Boos kijk ik die twee meisjes aan. 'Rot op!' schreeuw ik naar ze. Bang kijken ze me aan en lopen weg. Huilend doe ik de deur dicht. Onze relatie is niet meer goed. Hij houdt niet meer van me. Huilend loop ik naar de bank en val ik slaap.

Ik open mij ogen en zie dat ik op de grond lig. Ik weet ook niet wat ik gedaan heb. Ik sta op en loop naar boven. Ik zie Justin nog slapen en besluit zachtjes andere kleren aan te doen. Ik pak mijn witte jurk en trek hem aan. Ik kijk even in de spiegel en zie dat mijn make-up helemaal uitgelopen is. Snel haal ik het eraf en borstel me haar. Ik loop naar beneden en pak een droge boterham. Net als ik hem op heb komt Justin naar beneden. Ik kijk hem aan maar zeg niks. 'Goedemorgen.' zegt hij heel moe. Ik zeg nog steeds niks en ga op de bank zitten. Als Justin naast me kom zitten kijk ik hem heel bot aan. Oké misschien moest ik dat ook niet doen, want ik heb hetzelfde met Ryan gedaan. 'Was het leuk gisteren?' vraag ik bot. Justin knikt. 'Er stonden gisteren twee meisjes voor de deur en die vonden je helemaal geweldig.' Boos loop ik naar boven en Whatsapp Nicky: 

Je mag hem hebben. maar niet janken als hij je hart breekt.' 

Misschien had ik dat niet moeten sturen, maar ik ben boos. Ik pak mijn koffer en gooi alle kleren erin. 'Wat doe je ?' vraagt Justin achter me. Hij probeert me tegen te houden, maar dit keer ben ik toch iets sterker. Ik stop even en kijk met tranen in mijn ogen naar Justin. 'Ik hou van je, maar dit werkt niet.' snik ik. Ik bel een taxi en zeg Justin nog gedag. Geen idee waar ik heen moet, maar naar Ryan zal ik echt niet heen gaan. Ik pak het eerste en beste hotel en check me daar in. Veel mensen herkennen me, en vragen dus allemaal vragen. Niet dat ik het antwoord. Laat Justin dat maar doen. Als ik mijn kamer gevonden heb pak ik al mijn spullen uit en zie dat ik een gemiste oproep heb van Justin. Ik wil hem terug bellen, maar doe het niet. Ik kijk op Whatsapp en zie dat Ryan nog een bericht heeft gestuurd. Ik besluit hem even te bellen.

>>. Hey,  met Nevaeh, kun je even naar mijn hotel komen?

<<. Ja, zeg maar waar.

>>. Hotel The Moon, kamer 304

<<. Oké tot zo babe.

Ik zucht. Waarom moest hij me nou weer babe noemen? Ik wil niet verliefd op hem zijn. Net nu het over is tussen Justin en mij. Na een halfuur wordt er al op de deur geklopt. Ik doe open en zie Ryan daar staan. Ik geef hem een knuffel. 'Waarom moest ik komen?' vraagt hij nieuwschierig. Ik ga op mijn bed zitten en tranen komen al. Na het verhaal verteld te hebben , wordt Ryan boos. Bang kijk ik naar hem. Zo boos heb ik hem niet gezien. 'Ik doe hem wat!' roept Ryan boos. 'Nee!' zeg ik bang. 'Hoezo niet? Hij mag dan mijn beste vriend zijn, maar dat flik je niet.' Ik knik. 'Maar wij hebben het ook geflikt.' zeg ik zachtjes. Gelijk is Ryan stil. Volgens mij weet hij dat ik gelijk heb. Ik heb ook met Ryan gezoend, maar dit was nooit de bedoeling. 'Je hebt ook gelijk, weet je wat?' 'Nee?' vragend kijk ik Ryan aan. 'Kom bij mij wonen.' Een tijdje denk ik na. Zou ik dit wel doen.? 'Oké dan.' zeg ik zacht. Waarschijnlijk krijg ik hier wel spijt van. 

His girl [[Part one]]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu