JUSINS POV:
Het doet mij pijn om Nevaeh zo te zien. Elke keer moet ik bewijzen dat ik van haar hou, niet dat ik dat heel erg vindt, maar ze heeft het ook niet makkelijk. Ik loop naar beneden als ik een Whatsapp krijg van Scooter. 'Yo bro, you have to go to California. see you at seven.' Ik zucht, nu zou ik Nevaeh wéér alleen laten. 'Lieverd.' begin ik zachtjes. Nevaeh kijkt op van de bank en ziet dat er iets is. 'Moet je weer weg?' vraagt ze teleurgesteld. Ik knik. 'Oké.' is het enige wat ze zegt. Ik zucht. Ik loop naar haar toe en ga achter haar naast de bank staan. Ik geef haar een kus op haar hoofd en loop weer naar boven. Ik pak mijn tas en vul hem met kleren. Ik voel me rot. Ik vind het niet erg dat ik zometeen mijn Beliebers zie. Het probleem is dat ik Nevaeh alleen hier moet laten en dat is iets wat ik absoluut niet wil, en Ryan wil ik hier ook niet heen sturen, want hij vind haar leuk, en dan kan het nog eens fout oplopen. Ik had niet tegen Nevaeh gezegt, dat hij haar leuk vindt, maar dat hoeft ze ook niet te weten. Anders zou ze zich alleen maar druk maken, en weer problemen opzoeken. Ik hoor beneden een klein gesnik. Ik bijt op mijn lip en loop met mijn tas naar beneden. Ik zucht als ik Nevaeh zie huilen. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. 'Ik kom zo snel mogelijk terug oké?' Nevaeh knikt alleen maar. Ik geef haar een kus op haar mond en loop naar buiten. Wauw, wat voel ik me rot. Ik kijk nog een keer door het raam ,maar zie dat Nevaeh naar de TV staart. Ik zucht en stap in de auto. Mijn Beliebers moeten me maar opvrolijken.....
NEVAEHS POV:
En daar gaat hij weer. Ik heb geen idee wanneer Justin terug zou komen en wanneer. Ik zucht. Waarschijnlijk zat ik weer een week alleen. En eigenlijk had ik daar geen zin in. Ik pak mijn Iphone en probeer Ryan te bellen.
>>. Hey Ryan, met Nevaeh.
<<. Hey Nevaeh! Alles goed?
>>. Ja hoor, kan jij deze week komen chillen bij mij, Justin is er weer eens niet.
<<. Tuurlijk, ik kom vanavond wel!
En ik hang op. Gelukkig had ik Ryan nog. Ik loop naar boven en trek normale kleren aan. Ik had net alleen een trainingspak aan. Snel doe ik een zwarte broek aan en een blauwe lange trui. Ik had geen zin om Ryan mijn sneeën te laten zien. Ik doe nog mijn make up op en doe mijn haar in een staart. Eindelijk was ik eens tevreden over mijn haarkleur. Niet meer dat stomme rood dat ik had. Ik ben benieuwd hoe Ryan zal reageren. Ik had wel een foto op Instragram gezet, en toen kreeg ik goede reacties van alle lieve Beliebers. Ik kreeg ook haat, van dat Justin niet bij mij hoorde, maar Justin zei dat ik daar mee moesten leren leven. Blijkbaar was het bij Selena nog erger. Ik haal mijn schouders op en loop naar de keuken. Ik zie dat het al 17.00 uur is dus bijna etenstijd. Wat zal ik eens gaan koken? Ik kijk bedenkelijk om me heen, en dan krijg ik een super goed idee! Laat ik Spagetti taco's maken! Ik pak alle spullen die ik nodig heb, en na een klein halfuurtje ben ik klaar. Net op tijd , want ik hoor de bel gaan. 'Hey beauty!' zegt Ryan als hij binnen komt lopen. Ik merk dat ik bloos en geef hem een knuffel. 'Eet je mee? Ik heb taco's gemaakt.' Ryan knikt en gaat aan tafel zitten. Ik geef hem twee taco's en zie hem helemaal genieten. Ik grinnik .Ik wist niet dat ik goed kon koken. Zelf eet k maar een halve, want anders word ik ook niet mager. 'Waarom eet je maar weinig?' 'Ik heb geen honger.' lieg ik. Ryan haalt zijn schouders op en eet verder. 'Is het lekker?' vraag ik lachend. Ryan knikt uitbundig. 'Dit is het lekkerste wat ik ook heb gegeten.' Ik glimlach en ruim de borden op. 'Zeg, waarom belde je mij eigenlijk op, je wou me toch niet meer zien?' Ik frons een wenkbrauw. 'Hoe bedoel je, ik wil je nooit meer zien?' Ryan haalt zijn schouders op. 'Ik vertelde Justin dat ik je leuk vind, en toen zei hij dat hij het zo zeggen, en de volgende dag toen Justin kwam, zei hij dat je hem nooit meer wou zien.' Ik zucht. 'Serieus? Want dat heb ik nooit gezegd. En ik wil gewoon dat je de hele week blijft, anders ben ik zo alleen.' Ryan grinnikt en knikt. 'Sgoed.' Ik kijk hem dankbaar aan. 'Trouwens , sinds wanneer heb je dat haar?' vraagt Ryan nieuwschierig. 'Owh, sinds eergisteren.' Ryan knikt. 'Ik vind het mooi.' 'Dankje.' Ik ben wéér boos op Justin. Is het normaal dat een stel zovaak boos op elkaar is? Tenminste de een op de andere. Ik snap niet waarom Justin dit deed. Was hij jarloers? Oké , Ryan is leuk, maar niet leuk leuk. Tenminste dat denk ik althans. 'Nevaeh?' hoor ik Ryan roepen. Ik schrik uit gedachten en glimlach. 'Sorry , ik was even in gedachten.' Ryan knikt. 'Zullen we vanavond naar een feest hier in de buurt, ik let op je.' Dat laatste zei hij met een knipoog. Ik glimlach en knik. 'Is goed, maar dan moet ik me wel even omkleden.' Ryan begint te lachen en ik ren naar boven. Het was al half 8. Die Ryan eet ook wel heel veel. Ik pak een zwarte jurk met kwart mouwen, snel doe ik er nog een rood jasje op. Ik pak mijn zwarte balerina's en trok ze aan. Ik kijk in de spiegel en geef een goedkeurende knik. Mijn haar zat wel goed en mijn make up ook wel. Ik loop naar beneden en zie Ryan al wachten. 'Hèhè, daar is ze eindelijk.' Ik lach. 'Ja sorry hoor.' zeg ik zogenaamd beledigd. Ryan pakt mijn arm en trekt me mee in de taxi. 'Waarom gaan we met de taxi?' vraag ik nieuwschierig aan Ryan. Ryan grinnikt. 'Nou, we als we teveel drinken kunnen we niet rijden.' Ik knik. Teveel drinken zal ik toch niet, ik ga niet wéér die fout maken die ik al eerder heb gemaakt.
Als we op het feest zijn zie ik veel mensen. Ik zucht. Eigenlijk had ik hier geen zin in, maar ik moet toch iets doen. 'Hey.' hoor ik achter me. Ik draai me om en zie daar een best wel knappe jongen staan. 'Hey.' antwoord ik terug. 'Ben jij niet Justins vriendin?' Ik knik. 'Aangenaam, ik ben Khail.' Ik schudt zijn hand. Mijn naam hoef ik toch niet te zeggen, want waarschijnlijk weet hij toch al wie ik ben. 'Wil je wat drinken?" Ik schud mijn hoofd van niet. 'Nee dankje, ik ben hier met een vriend en die staat daar op mij te wachten.' Khail knikt en zegt nog gedag. Als ik naar Ryan loop merk ik dat er iets is. 'Hey beauty.' zegt Ryan stomdronken. 'Ik ben net een kwartier weg, en je bent nu al ladderzat.' snauw ik geïrriteerd. Ryan lacht en pakt mijn hand vast. Ik frons een wenkbrauw. 'Weet je dat je mooi bent alsje boos bent?' Ik merk dat ik bloos , maar dan besef ik dat hij dronken is. 'Je bent dronken.' roep ik terug. 'Ja, maar dronken mensen hebben altijd gelijk.' Ryan lacht. Oké , dat is wel waar, maar nu wordt hij eng. 'Laten we naar huis gaan.' snauw ik. 'Nee babe, ik wil nog niet weg.' Ik zucht en trek Ryan mee naar buiten. 'Zometeen zal een koffie je goed doen.' 'Ik wil geen koffie, ik wil jou.' Oké, nu gaat Ryan te ver. 'Ryan nu stoppen.' zeg ik zachtjes. 'Nee, want ik spreek tenminste de waarheid.' Ik haal mijn schouders op en bel een taxi op.
Na twintig minuten zijn we weer thuis en zet ik Ryan op de bank met koffie. 'Zo en morgen heb je een hele erge kater.' zeg ik serieus. Ryan lacht en kijkt mij aan. Snel kijk ik weg anders weet wat er gaat gebeuren. Hij is nog steeds dronken, dus dan zou hij dat makkelijk durven. 'Nevaeh ik hou van je.' zegt Ryan voordat ik naar boven loop. Even sta ik stil maar loop dan door. Ik hoor Ryan zuchten en snel loop ik door. Ik trek mijn pyama aan en laat mezelf vallen op bed. Het enige wat ik wil is slapen. Als ik wakker wordt kijk ik op de klok hoe laat het is. 02:00 uur 's nachts. Ik besluit om even te gaan kijken bij Ryan. Zachtjes loop ik naar beneden en loop ik naar de bank. 'Kon je niet slapen?' vraag ik aan Ryan. Hij kijkt me aan en zegt niks. Vragend kijk ik hem aan. 'Ik wil slapen.' zegt hij. 'Ga maar in mijn bed liggen.' 'En jij dan?' Ik haal mijn schouders op. 'Je kan wel naast me liggen. Ik doe niks.' Ik bedenk me even. Zou ik dat wel doen? Ik knik en loop naar boven. Ik doe de gordijnen dicht en kruip in bed. Ik hoor Ryan ook in bed gaan en heb diep ademen. Oké , als hij nou al sliep was hij wel heel erg zat. Ik denk aan wat hij allemaal zei vandaag. Ik zucht en zet het van me af. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.
'Ik hou van je.' hoor ik als ik wakker ben, maar hou mijn ogen dicht. Ryan was dus al wakker, en niet meer zat. Misschien was hij gisterenavond ook niet zat en meende hij alles wat hij zei. Ik slik. Ik durf pas mijn ogen open te doen als ik Ryan hoor douche. Ik ga recht op in bed zitten en haal diep adem. Oke ,Nevaeh, wat moet ik doen?
JE LEEST
His girl [[Part one]]
FanfictionTussen haat en liefde zit een dunne lijn. Het bevat gevoelige onderwerpen zoals zelfdoding.