2.

283 20 0
                                    

O šesť mesiacov neskôr

„Dobré ráno", pozdravila som recepčnú Kelly , keď som vchádzala do budovy Carson Company , pípnuc svojou prístupovou kartou o terminál.

„Dobré aj vám, slečna Billingsová."  Široko sa na mňa usmiala a venovala svoju pozornosť ďalšiemu prichádzajúcemu pracovníkovi. Podľa jej zvonivého smiechu ktorý znel v mojich ušiach keď som vstupovala do výťahu , prichádzajúcim nebol nik iný ako Samuel Collins, šéf oddelenia pre styk s verejnosťou. Obvplýval charizmou, inteligenciou a zdravým sebavedomím čo imponovalo mnohým ženám, akoby bonus ku všetkému bol skvelým zabávačom. Nejeden deň sme sa s mojou kolegyňou Jordan chytali od smiechu za bruchá.

Stlačila som tlačidlo dvanásteho poschodia v duchu sa modliac, aby som si spolu s výťahovou kabínou nezastala na oddelení technického zabezpečenia, ktoré je plné magorov. Väčšina z nich sa ma totiž už niekoľkokrát snažila baliť nudnými rečami, pričom mi neustále pozerali do výstrihu. Asi sy mysleli, že neviem, kam smeruje ich pohľad. No jedno som sa počas svojho, bohužiaľ zatiaľ krátkeho života naučila – akonáhle berú chlapi ženu ako sexuálny objekt a nepozerajú sa jej do očí, existujú len dve miesta, kde môžu upierať svoj pohľad. A to znamená -  prsia a zadok.

✔Sekretárka (Korekcia prebieha)Where stories live. Discover now