Týždeň uteká ako voda, pomaly naberá na stereotype. Slovo kino, televízia,priatelia, či voľný čas sa pre mňa stávajú neznámymi. Môj život je momentálne vtisnutý medzi dva mlynské kamene - práca a posteľ.
Pracujem dlho do noci a spolu s Tylerom preberali pri šálke kávy najlepšiu stratégiu, ako vytvoriť prezentáciu, ktorá by zaujala a popravde, dostali sme niekoľko zaujímavých nápadov, ktoré po malých úpravách vyzerali, že by mohli spasiť svet. Otázkou však bolo, ako o tom presvedčiť ostatných.
Ty sa oprel dozadu vo svojom kresle a sledoval ma, ako zoraďujem jednotlivé papiere. Hľadel na mňa jedným z tých predátorských pohľadov. To som cítila až do špiku kostí.
Bola som pre experimenty, to áno, ale zapliesť sa so šéfom, by neprinieslo nič dobré. Nie nadarmo sa hovorí, že práca a súkromie sa miešať nemajú."Čo keby si viedla prezentáciu ty?" Navrhol to len tak a ja som znovu ostala zaskočená. Nie len tým, že mi tyká, ale aj tým, že by niečo také dôležité dal do rúk mne, neskúsenej začiatočníčke.
"Ja? Prečo ja? Veď na to máte množstvo ľudí, z ktorých si môžte vybrať."
Usmial sa a opätovne zaprel lakte o stôl. "Máš pravdu, a ja som si vybral teba. Pozrieme sa, čo sa v tebe skrýva..." Odmlčal sa a ja som začala myslieť dvojzmyselne.
ESTÁS LEYENDO
✔Sekretárka (Korekcia prebieha)
Historia CortaChce začať odznova. Čo urobí aby jej bolesť prestala stúpať na päty? © 2017 3.5.2017. #28 in Short Story 11.02.2017 #36 in Short Story