"Sandy, ako sa máte? Dúfam, že Vás Jo príliš nepreháňa Londýnom," vytočila som kamarátkino číslo, pokým nepríde Rafael. Už je tam vo vnútri veľmi dlho a mňa zožiera nervozita a mrle. Musela som proste prísť na iné myšlienky.
"Ale kdeže...", zachichotala sa Sandy, "práveže včera sme boli v múzeu Madam Tussaud a ma Londýnskom oku. Poviem ti, bolo to proste úžastné. Históriu som síce na škole flákala, no teraz aspoň čo-to o tej anglickej viem. A čo sa týka Londýnskeho oka - poviem ti, je to oveľa krásnejší výhľad, než z Empire State Building. To s tou dovolenkou bol naozaj skvelý nápad. Už sa neviem dočkať, kedy poznám Škótsko. Jordan totiž sľúbila, že nás tam vezme na menšiu exkurziu." Na môj dušu, ona je fakt na tom upršanom ostrove ako ryba vo vode. Vôbec neviem, ako ju dostanem domov. Jedine, že by som sa spakovala a odletela do Londýna. A mohla tak napraviť fiasko, čo som spôsobila svojím odchodom. Teda, ak sa to ešte napraviť dá.
"Čo robí mama?" Sandy sa zasmiala. "Včera spolu s tým tvojím Tylerom na teba dákosi spomínali a vyťali fľašu najlepšej írskej whiskey, čo mala Jo doma. Ten chlap ťa vážne žerie. Neustále sa na teba mamy pýta a jeho oči majú taký špecifický lesk, keď o tebe hovorí. Dokonca sa ma pýtal, či neprídeš spät. Chýbaš mu." Pri Sandiných slovách som zrejme pri zmienke slov whiskey a Tyler úplne prestala dýchať a nakoniec mi stúpol krvný tlak. Mama sa vždy zaprisahávala, že sa takej žbrndy ako je whiskey v živote nedotkne a Tylera som nechala samého a zlomeného.
"Asi sa budeš čudovať, ale je z nich naozaj perfektná dvojica. Tvoja mama učí Tylera variť španielske špeciality a on ju zas tie londýnske. A už zrejme viem, prečo si sa do toho chlapa buchla - je sakramentsky sexy." Tieto nové informácie mi vylúdili úsmev na tvári a prinútili ma spomínať.Akurátne vtedy vyšiel z kancelárie šéfa polície Rafael a venoval mi zdvihnuté palce.
" No poď, kočka. Je čas na oslavu a tvoje otázky."
ESTÁS LEYENDO
✔Sekretárka (Korekcia prebieha)
Historia CortaChce začať odznova. Čo urobí aby jej bolesť prestala stúpať na päty? © 2017 3.5.2017. #28 in Short Story 11.02.2017 #36 in Short Story