"A čo tieto?" ukazovala som na ružové šaty s úzkou sukňou a špagetovými ramienkami. Medzi tmavými farbami ostatných priam žiarili.
San len pokrútila hlavou. " Na to zabudni! Veď vieš, že ružovú neznášam najviac na svete!" Nahnevane odpochodovala na druhú stranu obchodu, kde boli vystavené najnovšie modely károvaných košiel.Zvesila som teda šaty z vešiaka a rozhodla sa ich vyskúšať sama. Aspoň budem mať niečo na letnú sezónu, keďže o necelé dva týždne to šialenstvo vypukne.
***
Zatiaľ čo som bola zaneprázdnená v kabínke navliekaním sa do toho množstva šifónu, Sandy sa z obchodu vyparila. Neviem, či si nevšimla, že s ňou nejdem, alebo si myslela, že som odišla. Pri nej bolo možné všetko, takže som radšej svoje konšpiračné teórie ďalej nerozvíjala. Prikročila som v pokladni, zaplatila šaty a s taškou v rukách sa vybrala do vedľajšieho obchodu s topánkami. Pri pohľade medzi regále pánskej sekcie mi však doterajší široký úsmev úplne skysol.
Prebehla som k jednému zo zadných dámskych regálov a vzala do rúk prvé topánky, ktoré mi padli do oka. Prešla som prstami po brúsenej koži a obrátila oči k stropu predajnej miestnosti.
Pane Bože, za čo ma to znova trestáš? Vari už si ma nepokoril dosť?!Naozaj som nečakala, že ho stretnem tak skoro. Nie po tom všetkom. Ale ako sa zdá opätovne - človek mieni, osud mení. Zabite ma prosím.
POTREBUJEM VYPNÚŤ, preto Vám dnes pridávam novú časť. Rozmýšľam, že stiahnem všetky oznamy a začnem znovu písať. Do uzavretia známok mi ostáva niekoľko odpovedí a sedem písomiek, ale už po dvoch napísaných mám všetého plné zuby. Hlavne toho jazyka, v ktorom to musím písať - nemčiny. Keby bola človekom, asi by už nebola medzi živými.
YOU ARE READING
✔Sekretárka (Korekcia prebieha)
Short StoryChce začať odznova. Čo urobí aby jej bolesť prestala stúpať na päty? © 2017 3.5.2017. #28 in Short Story 11.02.2017 #36 in Short Story