31.

175 9 0
                                    


Po raňajkách sme sa museli rozlúčiť, pretože mal ešte nejaké vybavovačky mimo Londýna. Prijala som všetko s úsmevom presne tak, ako to je a nesnažila sa čokoľvek, čo sa týka včerajška riešiť. Veď načo aj? Spoločnými silami sme poumývali riad, spratali ho na príslušné miesto, pričom sme sa obdarili nespočetným množstvom úsmevov a letmých dotykov. Už som takmer zabudla, aký pocit blaženosti a dobrej nálady sex prináša. Nikdy som nebola vyznávač divokosti na jednu noc a tak sa zdá, o veľa som prichádzala.

"Tá večera ešte stále platí?" Tesne pred odchodom sa zastavil a uprel na mňa skúmavý pohľad. Jeho oči boli plné očakávania. Žiarila v nich presne tá chlapčenská iskra, ktorú som v nich zahliadla, keď som sa zobudila.

"Jasne, že platí."So širokým úsmevom som stála predo dvermi a pozorovala ho, ako si nazúva tie svoje vyleštené topánky. Košeľa bola miestami pokrčená, chýbalo jej pár gombíkov, no to som vedela len ja a on. Pred ostatnými ľuďmi tajomstvo o tom, čo sa dialo v mojom byte minulú noc zakrývalo sako."Lúčiť sa nebudem, keďže sa uvidíme o pár hodín." S tým vykročil dlhou chodbou preč.                                                                                                                                                                     "A príď presne,"dodala som, keď sa chystal zísť schody.                                                                           "Nenechám Vás čakať slečna Billingsová,  som predsa gentlman." Toľká zdvorilosť. Až príliš veľa cukru na jedno ráno. To veru mojim mozgovým bunkám neprospieva. Musím ho nejako odbúrať.                                                                                                                                                                                   S ešte širším úsmevom som zabuchla dvere a rozmýšľala, čo vlastne uvarím. Španielska kuchyňa je predsa tak pestrá...

✔Sekretárka (Korekcia prebieha)Where stories live. Discover now