Mala som čo robiť, aby som nezačala panikáriť a nechytila z tej výšky hysterický záchvat. Nepozeraj sa dolu, nepozeraj sa dolu, pripomínala som si v duchu.
"Si v pohode? Zdáš sa mi nejako bledá," prihovoril sa mi po chvíli Ty.
"To je v pohode, len je to poriadne vysoko,"argumentovala som svôj stav.
" Pozeraj sa hlavne okolo, nikdy nie nadol." Jeho slová vo mne vyvolali presne opačný účinok, než chcel dosiahnuť. Sklonila som hlavu a zadívala sa nadol.
Nemusíš sa báť, som tu s tebou," zobral moju malú dlaň, schoval ju vo svojej a povzbudivo ju stisol.Toto gesto na mňa urobilo veľký dojem. Čoraz častejšie mi totiž dokazoval, že ten kat, čo sedí v kancelárii, je v skutočnosti obyčajný človek so srdcom a emóciami.
Spravila som presne to , čo mi povedal, a hneď sa cítila lepšie. Nevedela som však posúdiť, či je to tak kvôli tomu, že som sa prestala pozerať nadol, alebo vďaka jeho prítomnosti. Nezamietala som, že sa v jeho prítomnosti cítim neskutočne príjemne a je to sympatický muž, no zároveň som si kládla na srdce, že plán je nutné čo najrýchlejšie rozbehnúť.
Daniel je až príliš blízko, a ja nesmiem dopustiť ďalšiu prehru. Musí raz a navždy pochopiť, s kým sa zahráva. Pochopiť, že ublížiť mi, bola najväčšia chyba v jeho živote a trest ho neminie...
YOU ARE READING
✔Sekretárka (Korekcia prebieha)
Short StoryChce začať odznova. Čo urobí aby jej bolesť prestala stúpať na päty? © 2017 3.5.2017. #28 in Short Story 11.02.2017 #36 in Short Story