Tečiem ako roztopená zmrzlina na letnom slnku. Upokojujem sa však faktom, že som konečne začala robiť niečo pre seba samú, nielen pre ostatných, ako to bolo doteraz.
Vypínam bežecký pás a namierim si to rovno k jednému z voľných stacionárnych bicyklov. Päť kilometrov voľným tempom ma hádam nezabije, i keď už teraz som si stopercentne istá, že ten pilates pre dnešok vynechám.
***
Zhodím zo seba prepotené veci a so sprchovacím gèlom vojdem do sprchy.Zavriem oči a nechám chladnú vodu stekať nadol rozhorúčeným telom. Svaly sa ozývajú každým pohybom, no úsmev z mojich pier nemizne. Vypnem sprchu a zabalím sa do zeleného uteráka, voňajúceho magnóliami. S osuškou okolo tela siahnem do športovej tašky po čisté veci a kefu na vlasy. Po pár minútach sa konečne cítim ako človek, nie ako behom upachtený pes.Poberem svoje veci, obujem sa do tenisiek a odkývam akémusi chlapíkovi, čo medzičasom stihol vystriedať tú pani. Je vidno, že cvičí a stará sa o seba. Môže mať tak do tridsať a je to vážne kus krásneho, dva metre vysokého steaku.
Alessandra, spamätaj sa! Nemôžeš predsa chlapov prirovnávať ku steakom, vynadám si v duchu. Zrejme mi už hlad lezie na mozog. Zrejme bude najsamlepším riešením skočiť do najbližšieho McDonald's, pretože inak by to so mnou nemuselo dopadnúť dobre. Ešte by ma zavreli do blázinca, že namiesto ľudí vidím bravčové steaky...
YOU ARE READING
✔Sekretárka (Korekcia prebieha)
Short StoryChce začať odznova. Čo urobí aby jej bolesť prestala stúpať na päty? © 2017 3.5.2017. #28 in Short Story 11.02.2017 #36 in Short Story