48.

138 8 0
                                    

Sedeli sme na jednej z lavičiek v Hyde Parku a medzi nami sa rozliehalo hrozivé ticho.
Ty bol trpezlivý, čakal, kedy začnem hovoriť sama od seba, do ničoho ma nenútil.

"Prepáč", vyslovila som hneď, ako som sa ukľudnila aspoň natoľko, aby som mohla rozprávať.
"Začo sa ospravedlňuješ?" Ozval sa nechápavo.
"Za tie dvere a za ten neporiadok v kancelárii."
"Tak teraz už absolútne nechápem. Vari si náročky rozhádzala kanceláriu a rozbila výplň na dverách ?"
"Nie, nebolo to zámerne a mojou rukou, no som toho príčinou."
"Aha", podotkol. Nechápal, no ani som sa mu nečudovala. A tak som radšej začala rozprávať dúfajúc, že mi porozumie.

''Cez obednú pauzu, keď si musel odísť do banky, som obedovala v kancelárii s Jordan, keď prišiel aj so štósom papierov do kancelárie tvôj bratranec. Poprosil Jordan aby odišla a hneď ako opustila miestnosť mi začal dávať nemravné návrhy s odôvodnením, že ak spávam s tebou, prečo by dom nemohla aj s ním. Všetky papiere, ktoré doniesol skončili na zemi, preto bol v kancli neporiadok. A keď ma označil za ženskú, čo dá každému, dala som mu facku. Odišiel naštvaný a tresol dvermi takou silou, až si to odniesla tá výplň."

"Ja toho chlapa zabijem. Zobral som ho do firmy na žiadosť jeho otca aby sa zaučil čistému biznisu a on mi tu ide zvádzať sekretárku", odfrkol si nahnevane. A to som mu ešte nepovedala, že má zrejme pletky aj s Jordan. To si radšej nechám pre seba. Momentálne by som mala radšej mlčať. Prvý čierny bod som pre Daniela v Tylerových očiach vytvorila. Daniel ani netuší, že svojím chovaním Casanovu si kope vlastný hrob, na ktorom ja ešte budem tancovať.

"Poď, mala by si ísť domov", povedal napokon a ja som nemala síl protestovať. Bola som večerpaná plačom a navyše, nechcela som už dnes stretnúť Daniela. Tylera síce mám na svojej strane, no poznám Daniela. Nenechá na seba kydať, začne konať. Začne sa vyhrážať. Jeho kontakty s mafiou však už nie sú také silné ako boli, keď sme spolu začínali. Tým som si absolútne istá.
Často sa chová rozmaznane ako malé dieťa, čo ho stálo nemálo ľudí. A navyše to, že je znova pod ochrannou rukou svojho otca znamená, že sa niečo pokašľalo.

Karma je predsa spravodlivá.

✔Sekretárka (Korekcia prebieha)Where stories live. Discover now