12.

214 12 0
                                    

Projekt bol ukončený a ja som ako pochvalu za dobre odvedenú prácu inkasovala o niečo väčšiu výplatu, i týždeň patenej dovolenky. Taylor povedal, že si to zaslúžim a potrebujem zároveň. Tak prečo váhať?

Rozhodla som sa konečne spoznať  mesto, kde  ma osud privial. Výber Londýna bol pre mňa čisto náhodný. Chcela som byť prosto z dosahu Daniela a zároveň, sa nemusieť učiť ďalší cudzí jazyk.

Toto miesto bolo úplne odlišné od môjho domova, či maminho rodného Španielska.
Spomienka na ňu zabolela. Bolo mi hrozne ľúto, že jej nemôžem ani len zavolať a spýtať sa jej ako sa má. Teraz som ľutovala, že som sa Danovi niekedy zmienila, že mám  matku, ktorá žije v Španielsku. Chcela som znovu počuť jej hlas, jej smiech.  Osamelá slza mi stiekla po tvári a ja som sa donútila venovať pozornosť svojmu okoliu. Minulosť bola už predsa dávno za mnou.

Prechádzala som sa popri Temži a obdivovala všetko naokolo - ľudí, ktorí sú voči sebe úctiví, hluk a trúbenie klaksónov áut a tú paralelu medzi históriou a modernou dobou, ktorú ukazovala tá nádherná architektúra minulých dôb. Bolo to naozaj fascinujúce.

História ma fascinovala už od malička, no nikdy som tomu nejaký význam neprikladala. Nakoniec som vyštudovala Harvard a bola na seba náležite pyšná.

✔Sekretárka (Korekcia prebieha)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora