4.

245 17 0
                                    

Nasadila som bežné pracovné tempo s nosom zarytým do papierov som dala dokopy všetko, čo bolo potrebné na zajtrajšiu prezentáciu. Ešte ostávalo prepísať pár šéfových škrabopisov a zariadiť catering na výročný večierok firmy, ktorý sa má konať o dva týždne.

Ani som si neuvedomila, že je čas obeda, pokým sa mi pred tvárou nezjavili Jordanine ohnivočervené vlasy."Vstávaj workoholik, musíš aj jesť," vzala ma za ruku a ťahala zo stoličky, div som neskončila zadkom na zemi.

"Len toto dokončím, potom pôjdem,"odula som spodnú peru ako malé dieťa. Ona jediná ma nazývala workoholikom, i keď to nebola vôbec pravda. Vždy som v práci pobudla len dovtedy, dokedy to bolo nutné.

"To si hovorila aj minule. A vieš čo som nakoniec zistila? Že si tu sedela do desiatej večera, pričom jediné, čo si zjedla bol nejaký nízkotučný jogurt pre anorektičky.  "

"Nebol nízkotučný, iba biely bez príchute,"odvrkla som podráždene.

"Mne je jedno, aj keby je to ..."Odmlčala sa, lebo sa jej  konečne podarilo vytiahnuť ma z kancelárie.

Zašli sme na roh hlavnej ulice, kde robia výborné àzijské špeciality, jedny z mojich obľúbených, teda, ak rátam tie španielske, talianske a francúzske.
"Čo si dáte?" Prišiel k nám mladý, dobre vyzerajúci mladík v bielej košeli, šedých rifliach a čiernej pracovnej zástere s blokom ruke. Tmavé vlasy, hnedé oči a plné ružovkasté pery. Svalnatá postava prezrádzala, že na sebe maká.
To je kus... na zjedenie...

Možno by som ho aj zbalila, no už bolo neskoro. Jordanin flirtovný pohľad sa nedal prehliadnuť.
" Dvakrát Špecialitu podniku a dve perlivé minerálky," povedala som rázne, pričom sa obaja prebrali z flirt-tranzu. Tak to vyzerá, že to s tým vyzliekaním pohľadom bude predsa len pravda.
"A-ale samozrejme,"vyjachtal zo seba v lícach horiaci čašník."Pre krásne dámy všetko," zatiahol nonšalantne, načo sa Jordan zachichotala.

Ach, už je to tu znova...

✔Sekretárka (Korekcia prebieha)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें