Prskala som ako besná mačka, takže sa radšej ludia, keď som okolo nich prechádzala sťahovali do úzadia. Nik sa na nič nepýtal a radšej sa mi vyhýbal.
Myšlienkami som bola stále pri Danielovi a našom rozhovore. Nemohla som sama uveriť, že som to urobila. Čo však bude teraz, až to povie Tylerovi? Prídem o všetko. Asi bude lepšie, keď hneď teraz pôjdem za Tylerom a poviem mu pravdu. Výjdem z toho síce ako najväčšia mrcha, ale Daniel nedostane šancu ma pred Tylerom očierňovať. To je moja posledná šanca zachrániť sa. Ak sa to nepodarí, budem nútená odísť s Danielom do New Yorku a na nejaké opustenie Ameriky môžem rovno zabudnúť.
Otočila som sa na päte a vrátila sa späť do kancelárie. Na moju smolu však Ty nebol sám. Už tam bol nasáčkovaný ako na potvoru Daniel s nejakou blbou prezentáciou. Karma ma vážne musí nenávidieť, penila som v duchu.
"Že ste sa aj ukázali, Billingsová!" To meno vyplul Dan akoby to bol nejaký jed alebo najhorkejšia káva. Opovrhnutie v jeho slovách bolo viac než citelné, no zraniť ma nedokázalo. Predsa niekto ako on je pre mňa len jedna veľká nula a niktoš, ktorý nemá v sebe kúsku úcty k ženám."
"Mala som Vás radšej obliať kyselinou a nie škótskou! Toho drahého alkoholu bola škoda na Váš ksicht, Daniel", odvrkla som tak jedovato, ako som len v tejto chvíli dokázala. Protivný hajzel! Najradšej by som mu jednu tresla a napľula rovno do tváre, no také správanie je pod moju úroveň. Netúžim sa totiž znížiť k jeho praktikám a mať s ním čokoľvek spoločné. Už nikdy viac.
" Zrejme si zabudla, s kým sa rozprávaš, Alessandra! Dávaj si pozor na tie skurvené ústa, lebo uvidíš, ako s Tebou zatočím. A ty vieš, že ja nikdy nerozprávam do vetra. Možno sa ti raz podarilo prejsť mi cez rozum ale vedz, že ešte si nevyhrala a vlastne...", odmlčal sa pričom ma vraždil pohľadom.
Chudák Tyler len zmätene a prekvapene preskakoval pohľadom z jedného na druhého a nechápal, čo sa to tu vlastne deje. V tejto chvíli som ho naozaj ľutovala, že sa musel stať svedkom práve tejto hádky. Ale zaslúžil si konečne vedieť celú pravdu.
ESTÁS LEYENDO
✔Sekretárka (Korekcia prebieha)
Historia CortaChce začať odznova. Čo urobí aby jej bolesť prestala stúpať na päty? © 2017 3.5.2017. #28 in Short Story 11.02.2017 #36 in Short Story