Jedli sme, pili, pozerali spoločne filmy, ktoré nám práve na internete padli do oka. Pochválil moje kuchárske umenie, dokonca si z takmer všetkých druhov jedál vypýtal druhú porciu s tým, že ho tie skvosty musím naučiť variť, čo ma nesmierne potešilo.
Počúvala som príhody z obchodných ciest po Európe a tiež sa dozvedela, že ovláda päť svetových jazykov a rovnako ako ja miluje knihy. Klobúk dolu pred chlapom. Ja bohužial na svoju veľkú smolu ovládam len angličtinu, francúzštinu a španielčinu, pričom jeden z jazykov je môj materinský. Oproti nemu sa teda nemám čím chváliť.
"Povedz mi niečo o sebe, čo nenájdem vo firemných podkladoch," vyhlásil z nenazdania a ja som ostala mierne zaskočená. Slová, ktoré práve vyslovil, spracovával môj mozog naozaj pomalým tempom.
Pre nových ľudí vo svojom okolí som mala vopred pripravený príbeh, ktorý som im zakaždým rozpovedala. Nikdy som nehovorila mnoho pravdivých faktov. Väčšina môjho života v tejto zemi, ktorý je zatiaľ pomerne krátky boli lži. Teraz ma však zasiahol pocit, že ďalšie klamstvo by už moje svedomie neznieslo, a tak som sa rozhodla povedať mu aspoň kúsok pravdy. Pre uspokojenie jeho zvedavosti a zároveň pre pokoj vlastného svedomia.
"Matka je Španielka, žije v malom mestečku na okraji Buenos Aires. Otec je Newyorčan posadnutý prácou pre marketingovú firmu, ktorá je momentalne v období najväčšieho rozmachu. Do dvanástich rokov som vyrastala v Madride, no otec dostal lepšiu pracovnú ponuku,a tak sa zomňa stala Newyorčanka, ktorá nemá rada hamburgery, ale miluje vanilkové a karamelové latté zo Starbucksu." Zmĺkla som a chvíľu len tak na neho pozerala, čakajúc nejakú spätnú väzbu v podobe otázok, no žiadne cunami sa nedostavilo.
"Si na rade,"vyriekla som akoby mimochodom , a doplnila do pohárov ďalšiu dávku vína.
YOU ARE READING
✔Sekretárka (Korekcia prebieha)
Short StoryChce začať odznova. Čo urobí aby jej bolesť prestala stúpať na päty? © 2017 3.5.2017. #28 in Short Story 11.02.2017 #36 in Short Story