Takže, ako som jednej slečne sľúbila, nová časť na svete. Ďakujem baby za podporu. Veľmi si to vážim!!!
"Už ste si vybrali?" Pricupitala k nám asi devätnásťročná dievčina s krátkymi blond vlasmi, oblečená v uniforme personálu podniku.
Sklonila som hlavu, tváriac sa, že som si ju nevšimla a zároveň čakajúc, kedy si Tyler objedná. Na moje sklamanie však povedal : "Dámy majú prednosť,"
a ja som mala čo robiť, aby som zakryla rozpaky."Pomarančový džús a pizzu Calzone, prosím", prehovorila som ticho. Vybrala som si jedno z najlacnejších a najsýtejších jedál, ktoré mali. Servírka to šikovne zapísala a potom obrátila pozornosť na môjho šéfa, ktorý sedel naproti mne.
"A vy, pane?" Usmievala sa ako slniečko a pútala jeho pozornosť plným výstrihom a koketným pohľadom."Stredne prepečený steak s hranolkami a na pitie Coca Colu", odpovedal chladne. Zrejme som nebola jediná, komu jej okatá pozornosť prekážala.
"Hneď to bude",šepla a utekala za prepážku rýchlosťou tajfúnu.
"Konečne ženská, ktorá si neobjednala šalát a vodu bez uhľohydrátov a nebojí sa poriadne najesť. Asi Vás budem so sebou brávať častejšie. "
"Asi ste nemal šťastie na poriadnu ženskú", skomentovala som.
"To teda nie ."A tým sa náš rozhovor skončil, pretože sa objavila dievčina s našim obedom.
YOU ARE READING
✔Sekretárka (Korekcia prebieha)
Short StoryChce začať odznova. Čo urobí aby jej bolesť prestala stúpať na päty? © 2017 3.5.2017. #28 in Short Story 11.02.2017 #36 in Short Story