imkansızım

24.1K 364 25
                                    

Kaderin  oyunlarıyla dolu hayatım ,her gün yeni bir sızı bir acı yaşıyorum. En kötüsüde yoruldum çok yoruldum. Ama yinede devam etmeliyim yaşamaya , söz verdim ölen anneme kardeşimi koruyacağım demiştim . Sözümü  tutmalıyım kardeşimi bulmalıyım.

Ben  7  kardeşimde 3 yaşındaydı ailemizi kaybettiğimizde.Babam ve  annemide aynı anda kaybetmiştim . O zamanlar babam çok güçlü bir adamdı. Çok zengindik babam ve annem öldürüldü. Kimin yaptığını ve neden yaptığını bilmiyorum ama bulacağım. Babamın ve annemin intikamını alıcağım kardeşim nerde bulucağım  sonra da  kardeşimle yepyeni  tertemiz bir sayfa acarız hayatımıza . Kardeşimin adı  Mert , benim adım Yağmur Güven annem hep Yağmur'un yağdığında huzur verdiği gibi benimde ona huzur verdiğimi söylerdi. Babam ve annem  ölmeden birkaç saat önceydi annem çok huzursuzdu ne olduğunu anlamazdım. Anneme huzur veremiyordum artık.Annemin bu hali beni çok üzüyordu. Hep ağlardı babamla tartışırdı bense korkan kardeşime sarılır herşey geçicek iyi olucak derdim ama mert hep daha çok ağlardı. Sonra o  gün  avukatı Şevket amca geldi .Şevket amca yıllardır babamın hem avukatı hemde en iyi arkadaşıydı.Babamla  konuştu babam çok üzgündü ne yapıcağını bilmiyordu . 

Akşam olmuştu yağmur yağıyordu. Dışarıda şiddetli bir gök gürültüsü vardı.Ben korkardım gök gürültüsünden bu yüzden Merti de alıp annemin odasına gittim.Babam çalışma odasındaydı çalışıyordu. Zaten hep işleride yoğun olurdu ama son günlerde daha bir  yoğundu  nedenini hiç anlamıyordum o gece camda bir gölge gördüm çok korkuyordum  kapıyı kırıp  eve  siyah giyinimli  bazı adamlar girdi annem bizi hemen gizli bir yere sakladı , sonra o silah sesleri  gelmeye başladı. Gizlendiğimiz yerden gizlice bakıyordum annem ve babamı kurşuna dizmişlerdi ben ağlıyordum bir yandan da kendi ağzımı hemde Mertin ağzını kapatmaya çalışıyordum yoksa bizide vururlardı aslında umrumda değildi beni vurmaları ama anneme söz vermiştim Merti hep korucağım yanında olacağım diye. Birden Mert elimin arasından sıyrılıp ortalarına atladı anneme sarılıyordu bende peşinden çıktım . Merte sarıldım onu korumaya çalıştım tam adamlar bizi vurucakken , Şevket amca geldi yanında bir sürü adam çatışmaya başladılar Merti kötü adamlar elimden aldı yaklaşırsanız vururuz diyorlardı.Ben ''Beni alın!'' diye haykırdım ''Kardeşimi bırakın!'' ama koruyamadım Merti elimden alıp gittiler. Neden ben değilim neden Merti aldılar neden!!! koruyamadım kardeşimi  aldılar benden. Aynı gün hem babamı hem annemi hemde kardeşimi kaybetmiştim.

Beni Şevket amca aldı yanına   İstanbul  dışında ıssız bir yere götürdü kocaman bir evi vardı.  Bana dediki imtikamımızı alıcağız kızım kardeşini bulucağız dedi ve beni eğitmeye başladı küçük yaşımda elime silah verdi.

Benim hikayem de işte böyle başladı...

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin