Hayatımın anlamı artık intikam almak ve kardeşimi bulmaktı. Onu o kadar özlüyordum ki hiç bir şekilde bunu anlatamam . Canım kardeşim ne yapıyordu acaba şimdi, yaşıyor mu yoksa düşünmek bile istemiyorum ama elimde değil yoksa öldü mü ? bu soru içimi kemiriyor du. intikamımı bir gün alacaktım ne olursa olsun bu yolumdan da dönmeye hiç niyetim yok...
uzun zamandır, intikamımı alabilmek için eğitim almaya başladım.
Tekvando, silah eğitimi , oyunculuk vs bir sürü eğitim almaya başladım. 2 yabancı dil öğrendim .
Şevket amca babamın yokluğunu bana hissettirmemeye çalışıyordu hep bana iyi davranırdı ama konu eğitime gelince pek de şefkatli sayılmazdı ama olsun yinede severim Şevket amca yı , siz şimdi okul noldu kızım diyorsunuz demi , ahh okulada gidiyorum bu arada tabi hiç bir saniyem boş kalmıyordu sabah okul, öğlen tekvando, daha sonra nişan eğitimi vs vs.... O kadar çok çalışıyordum ki anlatamam . Zaman böyle geçti hep eğitim derken yaş oldu 24 . Artık 24 yaşında genç bir kızdım üniversiteyi Amerika'da okudum. Amerika 'da gizli bir ajan okuluna gittim ve bu arada dikkat çekmemek içinde Los Angeles University ' de mimarlık bölümünü okudum. Artık intikamımı alıcak kadar güçlüydüm artık kardeşimi bulmalıyım . Bunca yıl Şevket amca araştırıyordu kimin babamı ve annemi öldürdüğünü ve kardeşimin kaçırdığını ama hala tek bildiğimiz şey istanbul' da bulunduklarıydı.
Kafamda sadece şu sorular vardı :
1. Annem ve Babamı neden öldürdüler ?
2. Bunlar kimdi?
3. Kardeşim nerde?
Bunların artık cevabını bulmam lazım.
*********
Şevket amcaya o kadar çok soru sormuştum ki şimdiye kadar ama hep beni geçiştirirdi ''zamanı gelince anlatacağım ''diye . Bence artık zamanı gelmişti kararlıydım bu sefer herşeyi öğrenecektim.
**********
-Şevket amca ailemi kim öldürdü ? zamanı gelince açıklıcağım demiştin sencede artık zamanı gelmedi mi?
-geldi kızım zamanı geldi.
diyerek bana elini uzattı ve yanındaki koltuğa oturttu.
-Bak kızım, baban çok güçlü bir adamdı ve çok da düşmanı vardı. Baban .... diyerek sustu
-evet amca babam ... babam aslında nasıl bir adam diye sormuyorum amca kim neden benim aileme zarar verdi. söyle amca artık söyle ! dedim bezmişcesine...
-Babanın şirketi kötüye gidiyordu bir sürü borcu vardı. Bütün dostu sandığı herkesden borç para istedi kızım ama hiç biri babana yardım etmedi. Babansa tek çare borcunu ödemek ve şirketi kurtarmak için karanlık bir adamdan borç aldı. Şirketle ilgili tüm borçlarını ödedi ama çok büyük bir belaya bulaşmıştı bile.
benim gözlerimden yaşlar akmaya baladı. Devam et amca dedim kendimi ağlamamak için zor tutarak.
-Bu adamlar babanın borç aldığı parayı 4 katı 5 katı daha fazla faiz eklemeye başladılar. Babanı artık rahat bırakmıyorlardı . Baban hala şirketi tam toparlıyamamıştı bu yüzden borcunu veremiyordu, adamlarda sürekli babanı tehdit ediyordu selim benden yardım istedi beni tehdit ediyorlar aileni yok ederiz diyorlar dedi. Bende elimden geleni yapmaya çalıştım ama başarılı olamamış tım bu adamlar o kadar tehlikeliydiki onlarla başedememiştim ve malesef sonunda olan oldu annenide(melek :D), babanıda(selim :D) öldürdüler kızım.
Ben o kadar çok ağlıyordum ki artık tutamıyordum bile babamda annemde para için mi yok edilmişti kardeşimi bunun için mi almışlardı benden nerdeler di peki bu adamlar bu kadar tehlikeliyse ben ... nasıl bulucağım onları?bunu da öğrenmeliydim.amcama döndüm :
- peki nerde bu adamlar nerdeler amca ?
- Kızım dedim ya bu adamlar tehlikeli kaç yıldır niye bekliyorum sanıyorsun güçlendik artık ama hala korkuyorum sana bir şey olmasından önce söz ver kızım bana ne olursa olsun dediğimi yapacaksın sözümden çıkmicaksın ve asla mantığını kaybetmemelisin kızım asla unutma bunu.
-söz amca söz hadi söyle artık.
-İstanbul'dalar kızım bu adamlarda herşey var sakın unutma çok dikkatli olucaksın tamam mı? ben hep uzaktan seni izleyeceğim kızım beni tanırlar bu yüzden sen ve Ali(Şevket amcanın sağ kolu dur 28 yaşında siyah saçlı buğday tenli kahverengi gözlü yakışıklı biridir) gidiceksiniz.ben de gelicem ama hep uzakta kalarak iletişime geçicez kızım.
-Ne zaman gidiyoruz amca ?
-Yarın
Yarın büyük gün artık 17 yıldır beklediğim o gün geldi. Zaman intikam zamanı........
*****
''Kaybolmuştum ben ne yaptığımı bilmeden. Alırmıyım intikamımı, öftem bir gün gerçekten bitermi kurtulurmuyum bu yükten, kardeşimi bulabilirmiyim. Kardeşim şimdi 20 yaşında genç bir adam olmuştur. Ah onu bir görsem ,bir sarılsam . hatırlıyormudur beni acaba...'' diye düşünürken birden Şevket amca seslendi ''geldik kızım burası yeni evin.''
2 katlı büyük bir bahçesi olan boğaz kenarında bir evdi. Burda Ali ile birlikte kalıcaktık. Şevket amca başka bir evde kalıcaktı. Malum kimlik gizlenmeliydi.
Şevket amca bana bir sarı dosya verdi. Dosyada sahte kimlik, pasaport vardı.
Adım artık Yağmur Güven değildi, adım artık Deniz Dağ'dı.
Eve girdiğimde salon açık kahve tonlarında döşenmişti. Koltuklar beyaz renkliydi. Koltukların tam karşısında plazma bir televizyon vardı. Giriş kapısının tam karşısında ahşaptan yapılmış merdivenler vardı, sağındada mutfak vardı. Merdivenlerden yukarı çıktığımda sağda banyo vardı. Solda ise benim odam yine Şevkett amca mobilyaları beyaz renk olarak seçmişti tam sevdiğim gibi. Ali' nin odası benim odamın yanındaydı. Odası kahve tonlarında duvar kağıtlarıyla döşenmişti. Mobilyaları benimki gibi beyaz renkliydi. Çok yorulmuştuk ikimizde odalarımıza çekildik ve dinlenmeye karar verdik.
Odama girdim yatağıma oturdum . Dinlenmem lazımdı yarın oyun başlıyordu. Önce adamı takibe alıcaktım. Sevdiklerini tek tek elinden alıcaktım tıpkı onun bana yaptığı gibi. Herşeyini yok edicektim.
****
Adamın adı Murat Gezgin bir karısı 2 oğlu varmış. Benim evimin az uzağında 3 katlı bir villası var. Kadıköyde Angel bar'ı var. .Kumarhane ve uyuşturucu, tefecilik gibi bir çok işle uğraştığını öğrendim. Bu gece bara gidip etrafı bir gözlemlemem lazım. Mümkün oldukça bu adama yaklaşmam hatta içlerine kadar girmeliyim.
Kalkıp giysi odama doğru yürüdüm. Siyah sırt dekolteli bir elbise giydim altına siyah topuklularımıda giyip , saçlarımı doğal olacak şekilde bukle yaptım dudağımada mat kırmızı ruj sürdüm artık hazırdım. Siyah kabanımı giyip hemen aşağı indim Şevket amcamın aldığı lüks kırmızı arabama binip kadıköyün yolunu tuttum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM
ActionYağmur ailesini yedi yaşındayken kaybetmiş bir kızdı. Mavi gözleri acıya tutsak, aşka yabancıydı. Onun hayatı yılların verdiği acılarla beraber bir olmuş koca bir karanlığa hapsolmuştu. Çocukluğunun ona getirdiği nefret ve kayıplarla bir bütün olmu...