YAZARDAN
ARKADAŞLAR ÇOK ÜZGÜNÜM YB Ü RAHATSIZLIĞIM NEDENİYLE ÇOK GEÇ YAZABİLDİM. VE HALA HASTA OLDUĞUMDAN DOLAYI BÖLÜM ÇOK KISA OLDU VE HİÇ İÇİME SİNMEDİ. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. BİR SONRAKİ BÖLÜMÜ BİR AN ÖNCE HAZIRLAYIP YAYINLAYACAĞIM. ELİMDEN GELDİĞİNCE GEÇ KALMAMAYA ÇALIŞIYORUM UMARIM ANLAYIŞLA KARŞILARSINIZ. İYİ OKUMALAR ...
BORA’DAN
Çaresizce sadece haykırdık.
‘’Ali… Aliiii… Aç kardeşim gözünü. Hayırrrrr’’
‘’Aliiiii’’ (Yağmur) hıçkırarak ağlıyorduk hepimiz. Âlinin başını yavaşça yere koyup ayağa kalktım.
‘’bu yaptığını o itin yanına bırakmam’’deyip silahımı elime aldım. Tam ormana giderken Yağmur kolumu tuttu. Yaşlı gözleriyle bana baktı.
‘’aşkım gitme. Ne olur ?’’ dedi. Eğilip alnından öptüm.
‘’korkma canım geri geleceğim’’deyip hızla ormana koştum.
‘’nerdesin lan. Nerdesin? ‘’ deyip havaya ateş ettim.
‘’Edizzzzzz… Çık lan ortaya çık ta babanı nasıl öldürdüm anlatayım sana.’’ Diye bağırdım. Arkamdan bana saldırmasıyla ikimizde yere yuvarlandık. Bir o bana vuruyordu birde ben.
‘’bir daha söyle lan bir daha. Babama yaptığını bende sana yapacağım’’Deyip üstüme çıkıp bana yumruk attı. Bende onu yere yatırıp vurdum.
YAĞMUR’DAN
‘’Boraaaa…’’ diye arkasından seslendim ama beni umursamadan gözden kayboldu. Korkuyla Mert e döndüm.
‘’silahını bana ver Mert’’deyip elimi uzattım.
‘’saçmalama abla sen Ali abi ve birkaç adamla tekneye git. Biz abimin yanına gideriz. ‘’dedi.
‘’ver şunu’’dedim sinirle.
‘’söz dinle abla. Bir kez olsun söz dinle. Hadiyin ‘’ deyip onlar koşarak giderken ben, Nazlı, Ali ve birkaç adam kalmıştık. Koşup Âlinin yarasına baktım. Karnından vurulmuştu. Adamlardan biri Âliyi kucağına aldı. Tekneye doğru hızla yürümeye başladık.
‘’sakin ol canım’’dedi Nazlı bana bakarak.
‘’olamam Nazlı. Ediz çok tehlikeli. Psikopat o.’’dedim ağlayarak. Bir aydır yaşadıklarım gözümde canlandı.
Bir keresinde koluma yapıştı. Benim olacaksın deyip bana saldırdı. İçki içmişti. Çok korkmuştum o gün. Elinden kaçıp odaya girip kapıyı kilitlemiştim. Ne zaman ne yapacağı belli olmuyordu. Bana sinirlendiğinde önce adamlarını dövüyordu. Sonrada beni. Ondan kurtulmak için iyi davranmak zorundaydım.
BORA’DAN
‘’it herif. Sevdiğim kıza nasıl dokunursun lan. Ha nasıl? Kardeşimi nasıl vurursun?’’deyip üstüne çıkıp yüzüne yumruk attım. Yere düşen silahımı alıp kafasına tuttum.
‘’çokta güzel yaptım hepsini.’’ Deyip sırıttı. Yüzüne bir tane silahla vurdum. Ağzı burnu kan içindeydi.
‘’ahhh… Ama en güzeli de Yağmurun tadına hep bakmamdı ‘’demesiyle yine vurdum ona. Öfkeden delirecektim neredeyse.
‘’son duanı et lan pislik. ‘’deyip kafasına silahı tuttum. Onu tam vuracakken kolumdaki acı ile silah elimden düştü. Vurulmamdan yararlanarak Ediz beni üzerinden atıp silahı başıma dayadı.
‘’ ahhh… Bora şimdi sen son duanı et.’’dedi pis kahkahasını atarak. Başıma gelen biri ile dönüp ona baktım.
‘’selam Bora…’’dedi Şevket gülerek.
‘’hadi oğlum vur şunu da gidelim’’dedi Ediz e.
‘’hay hay amca’’deyip silahın emniyetini açtı. Sırıttım ‘’hadi vursana, ha babanı nasıl öldürdüm merak ediyor musun? Onu vururken gözümü bile hiç kırpmadan büyük zevkle vurdum. Hadi sende beni vur.’’deyince yüzüme silahla vurdu. Ağzıma gelen kanla ona dönüp gülümsedim. Gözlerinde ki öfkeye baktım. Sırıtarak‘’ üzgünüm, arkana bak’’dedim. Ediz in dönmesine kalmadan kafasına Savaş ın tuttuğu silahla gözlerime sinirle baktı.
‘’Şevket, hesap zamanı ha ne dersin?’’ dedi babam sırıtarak. Şevkete döndüm o da sırıtıyordu. Hatta kahkaha atıyordu. Bütün silahlar birbirine dönmüştü. Şevket kahkahaları arasından
‘’sen öyle san Murat çevrene bak’’demesiyle çevremize dönüp bakmamla içimden bir küfür savurdum. Ağaçların arasından otomatik silahlı bir sürü adam çıkıp silahları bize doğrulttu. Endişe ile babama döndüm. İfadesiz öylece Şevkete bakıyordu. Şimdi işler karışmıştı. Korktuğum başımıza gelmişti. Düşmanın ininde kurtlara yem olacaktık…
YAĞMUR’DAN
Tekneye varınca Murat ın özel doktoru Ali ye baktı. Korkuyla doktorun yanına gidip ‘’nasıl? İyimi ‘’ Dedim.
‘’merak etmeyin, kurşun sıyırmış. İç kanama riski yok. Ben dikiş atacağım. Ondan sonra ilaç tedavisi ile daha iyi olur’’ demesiyle gülümsedim. Çok korkmuştum ona bir şey olur diye. Teknenin uçuna gittim. Yağan Kar ın beyazlığıyla gözlerim büyüleniyordu sanki. O kadar güzeldi ki. En büyük hayalim Bora ile karın altında dans etmek. O bir gelseydi. Merak ediyorum. Acaba iyiler mi? İçimde neden böyle büyük sıkıntı var yine? Korkuyorum onları kaybetmekten, yapayalnız kalmaktan çok korkuyorum. Bora aşkım, kalbimin sahibi ne olur sana bir şey olmasın. Gel bana ne olur. SENİ ÇOK SEVİYORUM…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM
ActionYağmur ailesini yedi yaşındayken kaybetmiş bir kızdı. Mavi gözleri acıya tutsak, aşka yabancıydı. Onun hayatı yılların verdiği acılarla beraber bir olmuş koca bir karanlığa hapsolmuştu. Çocukluğunun ona getirdiği nefret ve kayıplarla bir bütün olmu...