12. Bölüm- Yıkıntı

4K 121 7
                                    

YB GELDİ :))) UMARIM BEĞENİRSİNİZ :)) VOTE VE YORUM BEKLİYORUM ÖPTÜM :)))

 BU BÖLÜMÜ '' ntZeynep'' için  YAZDIM . yorumlarınla beni mutlu ettiğin için  teşekkür ederim canım <3

Ali’ den

Yağmur  kollarımda kan kaybediyordu. Şevket amcanın evine götürdüm onu. Arabadan inip kucağımda eve taşıdım.

‘’ dayan güzelim dayan Yağmurrr’’ diye seslendim.  

‘’ Bora üzgünüm çok üzgünüm, bir şeyy…’’ dedi ve yeniden sustu.  Kalbimde hissettiğim acı ile Şevket amcanın endişeli gözlerinin önünde onu yatağa yatırdım. Doktor bizi dışarı çıkardı.  Saatlerce salonda şevket amcayla oturduk ama doktordan çıt bile yoktu. 

‘’ delireceğim’’ dedim ayağa kalktım salonda volta atarken. 

‘’ sakin ol Ali ‘’ dedi şevket amca. O kadar sakin çıkıyordu ki sesi bu adamın bu hali beni çıldırtıyordu. Yıllardır hep böyle duygularını bastırır. Ne hissettiğini hiçbir şekilde anlayamazsın.

‘’ Nasıl olur? Şevket amca nasıl olur? Kim bu adamlar birden çıkıp her şeyi berbat ettiler’’ dedim sinirli sesimle.

‘’ Onu siz anlatacaksınız. Kanlılar çetesinin iki adamına işkence edip bir de polise vermişsiniz. Hele Yağmuru anladım o hep duygusal hareket eder. Ya sen bana haber verme zahmetinde bile bulunmadın. Her şey sizin suçunuz yıllardır hazırladığım planı yerle bir ettiniz’’  diye öfkesini kustu.  Bu güne kadar bu adamın yanında olmama rağmen tanıyamıyorum onu ne kadar vicdanlı gibi görünse de bir şey var onda ne bilmiyorum ama bulacağım.

‘’ Şevket amca tamam anlıyorum sizi Yağmur ‘ a değer veriyorsunuz ama unuttuğunuz bir şey var o insanlar Yağmur’ un ailesi ve Yağmur nerde ne yapacağını ve nerde duracağını kendi karar verir. Lütfen ona daha fazla müdahale etmeyin.’’ Dedim. Yeter artık yaptıkları Yağmur’u kukla gibi kullanıyor.  Asıl onun Yağmur ne isterse yapması lazım…

‘’ Vay vay vay demek sonunda içinizde tuttuğunuz şeyi söylediniz Ali Bey…’’ diye alay edercesine sırıttı. Ve devam etti ‘’ Bana bak sen birde bana kafa mı tutuyorsun. Kendine gel Ali sakın bu şeyleri Yağmur’un kafasına da koyayım deme yemin ederim hiç acımam sana. Ben ne dersem o olacak tamam mı? ‘’ diye tehditkâr bakışlarını gönderdi. Bu adam bazen gerçekten sinirimi bozuyor. Tamam, yıllardır bana bakmış olabilir ama benim kim olduğumu unutuyor galiba.

‘’ Amca yeter bu kadar tehdidin yeter. Benim kim olduğumu gayet iyi biliyorsun içimdeki canavarı uyandırma yoksa neler yapacağımı çok iyi tahmin etmen gerek. Asıl ben seni son kez uyarıyorum Yağmur’ a daha fazla işkence etmeyi bırak ne isterse onu yapsın bize düşen onun yanında olmak.’’ Dedim.

‘’ Hah aslanıma bak sen…   Birde beni tehdit ediyor. Kess şu sesini kim olduğunu gayet iyi biliyorum oğlum senin ama sende benim kim olduğumu sakın unutma ‘’ diye yüksek sesle konuştu.  Tam bir şey söyleyecektim ki Doktor içeri girdi:

‘’ Hastanız çok kan kaybetmiş ama merak etmeyin kan verdik. Kurşun sıyırmış yarayı temizleyip dikiş attım. Yalnız bir sorun var psikolojik olarak biraz çökmüş durumda sürekli birini sayıklıyor ve üzgünüm, seviyorum gibi kelimeler ediyor.’’  Dedi.  Şevket amca durur mu yine söze atladı bana bırakmadan ‘’  Kimmiş sayıkladığı’’ dedi sinirli suratıyla tabi bende durur muyum ‘’ tabi ki ben Şevket amca başka kim olacak ‘’ dedim. Eğer Bora dediğini duyarsa çok daha kötü şeyler olur. Zaten yol boyunca da onu sayıkladı.

‘’ Tamam, tamam zaten şu gönül işlerinizi anlamıyorum. Sana dediğim gibi Ali daha fazla şu kızın aklını karıştırma ‘’ dedi ve doktora tekrar döndü ‘’ iyi değil mi?’’ dedi. Hah şimdi geldi bu soru aklına bu adam gerçekten elimde kalacak benim.  ‘’ iyi beyefendi bu reçetedeki ilaçları da kullanırsa yakın zaman da iyileşir.  İzninizle ben gidiyorum’’ dedi.  Bende adamı yolcu ettim ve sonra Yağmur’un yanına gittim. Yine Şevket Bey kaçmış odasına zaten onun merakı da bu kadar sürer. Yağmur’ a hep istem dışı sıcaklık gösterir zaten bunca yıl hiçbir zaman inanmadım ona ama bu masum kız hep ona inandı. Onun her zaman sözünden çıkmadı. Ama bu kadar yeter Yağmur bir kendine gelsin iyi olsun bu konuyu konuşmalıyız bu adama güvenmememiz gerektiğini anlamalı.  Neden böyle hissediyorum bilmiyorum ama bu adamda bir şey var hem de çok tehlikeli bir şey…

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin