koyduğum şarkıyı lütfen dinleyin :D
YAĞMUR’DAN
Annemin günlüğünü titreyen ellerimle açtım.
( 01.02.1989
Korkularım hep sırtımda. Kaçamıyorum, kurtulamıyorum. Ağırlığında eziliyorum. Üniversite’nin son yılındayım. Ama yaşadığım şeyler, geçmişimde ki bütün hatalarım önüme çıkıyor. Selim i kaybetmekten onsuz kalmaktan korkuyorum. Şevket peşimi hiç bırakmıyor. İyi olmadığını biliyorum. Devalarca onu sevmediğimi söylememe rağmen peşimi bırakmıyor. Korkuyorum. Benim yüzümden âşık olduğum adama zarar vermesinden çok korkuyorum. Hiçbir çıkış yolum yok gibi.
02.02.1989
Bugün okul çıkışı beni yakaladı. Korkudan ne yapacağımı şaşırdım. Duvara sertçe beni vurup ‘’benden kaçamazsın. Sen benimsin unuttun mu? Ama merak etme sevgilim ben sana hatırlatırım’’deyip çekip gitti. Ardından ağlayarak baka kaldım. Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Selim’e hiçbir şey söyleyemiyorum. Allah im bana yardım et.
05.02.1989
Üç gündür o hayvan herifin yanında kaldım. Beni kaçırıp bir otele kapadı. Ne yapacağımı şaşırdım. Gerçekten deliydi. Kafayı bana takmış.
‘’benim olmazsan hiç kimseyi yaşatmam’’ dedi. Kendimi korumaya çalıştıkça beni dövdü. Aklım allak bullak. Kaçış yok. Selim ‘e yarın her şeyi anlatacağım. Belki buralardan kaçıp gideriz.
06.02.1989
Hiçbir şey umduğum gibi olmadı. Anlatamadım. Yine aptal gibi korktum. Yine gerçeklerden kaçtım. Aptal ben. Selime bir zamanlar kızıp Şevket e gitmeseydim bunlar olmayacaktı. Ona her şeyi anlatmama rağmen benden umut buldu. Oyun oynamamıza rağmen ilişkimizi gerçek sandı. Şimdi de bela oldu başıma. Kurtulamıyorum. Beni ölümle tehdit ediyor. Kardeşim olmasaydı ondan kurtulamazdım. Canım abim her zaman beni korudu.)
Şaşkınca okuduğum sayfada kalmıştım. Benim bir dayımı vardı? Neredeydi? Adı neydi? Merakla diğer sayfayı çevirdim.
(15.02.1989
Nasıl oldu bilmiyorum ama bir süredir beni aramıyor. Sanırım artık onu sevmediğimi anladı. Ha bu arada Selim bana evlenme teklifi etti. Çok mutluyum. Kardeşim nişan yüzüğümüzü taktı. Bu yıl okul bitince evleneceğiz.)
Canım annem nasılda mutlu olmuş. Gözyaşım defterin sayfalarına damladı. İçimi çekerek devam ettim. Okuduğum diğer sayfalarda kötü bir şey yoktu. Annemle babamın aşkı, düğünü vardı. Benim doğduğum zaman babam çok mutlu olmuş. Benden dört yıl sonrada Mert doğmuş. Her şey çok güzelken o kötü günden üç yıl önce yine kötü olaylar başlamış
(15.06.1994
Bu gün Selimin avukatı bize gelecekti. Nedense bu adama çok değer veriyordu. Büyük heyecanla aşağı indim. Ama karşımda gördüğüm sima ile tüm hayallerim, hayatım yere düşen bir bardak gibi paramparça oldu. Karşım da Şevket pis sırıtışı ile beni süzüp elimi sıktı. Titriyordum. Ondan kurtuluş yok muydu? Kaçmak istesem de yine kaçamıyordum. Selime anlatamıyordum. Yine kalmıştım kara zindanlarda. Tıpkı ağlayan çaresiz bir çocuk gibi.
20.06.1994
İşten çıktığımda yine karşıma çıktı. Bu kez beni çocuklarımla tehdit ediyor. Onları öldüreceğini söylüyor. Allah im ne olur yardım et. Korkuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM
ActionYağmur ailesini yedi yaşındayken kaybetmiş bir kızdı. Mavi gözleri acıya tutsak, aşka yabancıydı. Onun hayatı yılların verdiği acılarla beraber bir olmuş koca bir karanlığa hapsolmuştu. Çocukluğunun ona getirdiği nefret ve kayıplarla bir bütün olmu...