29. bölüm- CANİ ADAM

2.6K 110 2
                                    

BU BÖLÜM BENİM BİR TANECİK TATLI OKUYUCUM semanurgencer ' e GELİYOR. SENİ ÇOK SEVİYORUM TATLIM :)) <3

Ali’den

Duyduklarım karşısında afallamıştım. Evet, Boranın da bir zamanlar mafyalık yapması normaldi. Sonuçta babası mafya olan bir adamdı. Ama beni şaşırtan Boranın daha önce birilerini öldürmüş olmasıydı. O kadar duygusal yapısı olan bir adamdı ki ben bile bazen kırılacak diye söz söylemekten kaçınıyordum. Şimdi ise yaşadığı bazı şeyleri anlatınca ona bakış açım değişti. Ama yinede bir yandan onun bizimle eşit olmasına sevindim.  Yağmur onun yanındayken de güvende olacaktı çünkü. Aklım onda kalmayacaktı. Artık daha rahat nefes alabilirdim. Arkama yaslanıp camdan dışarı baktım. aklım bir de Sinem de kalmıştı. Neden öyle ani tepki verip gitti anlayamadım. Sorunu neydi çok merak ediyorum.  Dönünce ilk işim onunla konuşmak olacak. Önüme döndüğümde Emir e baktım. karşımda ki koltuğa yayılmış elinde telefonla aptal gülümsemesiyle mesaj yazıyor. Bazen düşünüyorum da hayatı bu Emir in kafasında yaşamak vardı. Adam ne olursa olsun her şeyi dalgaya vuruyor. Ama bu son günlerde beni şaşırttı. Yağmur yoğun bakımda iken sergilediği ciddiyet beni baya şaşırttı. Tamam, Yağmur onun içinde önemli ama her zaman ki davranışının tersinde olunca baya farklı hissettim.  Ayağımla Emir in bacağına bir tane vurdum.

‘’ahhh. Manyak mısın oğlum ne vuruyorsun ?’’ dedi iki kaşını kaldırarak. Bu hareketiyle daha da gülümsedim.

‘’oğlum o telefonu sessize al. Oraya gidince başımıza iş açmasın’’ dedim. Diğerlerine de bakış atınca hepsi telefonuna davrandı.

‘’ha doğru diyorsun ağabey. Sesini kapattım bile’’ dedi sırıtarak.

‘’afferim. Oh şu iş bitsinde Emir senle çok eğleneceğim ‘’ dedim sırıtarak. Diğerleri bana dönüp merakla baktı.

‘’ne oldu ki?’’ dedi Bora.

‘’oğlum yakında düğün var’’ dedim.

‘’hadi canım. Vay yy Emir.’’ Dedi Bora.

‘’evet, ağabey sonunda yeşillik salatamla evleneceğim’’ dedi Emir. Pis bir kahkaha attım.

‘’bakalım ben sana kızı verecek miyim’’ dedim. Emir gözlerini pörtletince çocuklar kahkaha attı.

‘’ama ağabey ya…’’ diye itiraz etti Emir.

‘’aması falan yok. Kızı benden isteyeceksin yoksa düğünü basar kızı kaçırırım.’’ Dedim.

‘’tamam ya tamam’’ dedi Emir oflayarak camdan dışarı baktı. Bizde kahkahalarla tekrar kendi halimize döndük. Hava daha karanlıktı.

‘’ağabey geldik’’diyen Kerimin sözüyle doğrulup etrafa baktım.

‘’tamam. Orman girişinde durdur aracı’’ dedim.

‘’tamam, ağabey’’ dedi Kerim. Araç durunca dışarı çıktık adamlar yanıma geldiler.

‘’şimdi beni iyi dinleyin. Gözünüzü dört açın ve daha önce dediklerimi unutmayın.’’ Dedim.

‘’tamam, ağabey’’ dediler. Boraya döndüm.

Bora’dan

‘’kardeşim madem bu işlere yabancı değilsin şu grubu sen alıp bu taraftan içeri sızın. Bende bu grupla arkadan dolanıp içeri sızmaya çalışacağım’’ dedi Ali.

‘’tamam’’ dedim. Bana sarıldı.

‘’hadi kardeşim Allah yardımcımız olsun. Çok dikkatli olun’’ dedi. Adamlara döndüm.

İMKANSIZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin