35.bölüm

7.3K 379 16
                                    

-Hande-

Bütün bir hafta, evden eve eşya taşımakla geçmişti.

Cem aslında yorulmamam için evin eşyalarını bile almış olsa da, benim diğer evdeki çoğu eşyadan vazgeçmeye niyetim yoktu.

O yüzden en sevdiklerimi ve kıyafetlerimizi alıp yeni eve geçmiştik.

Sonunda gardrop yerleştirme işini bitirdikten sonra alt kata indim. Cem L koltuğa uzanmış tv izliyordu. Yanına ilerleyip başımı dizlerine koyup bende uzandım. Bu sefer Cem doğrulup oturur pozisyon aldı. Başımı kaldırıp
"Rahatsız olma" dediğimde omuzlarımdan tutup tekrar uzanmamı sağladı.

"Asla senden rahatsız olmam, biraz dinlen artık sen de. Bak yakında doğum yapacaksın, maşallah hâlâ hamile gibi davranmıyorsun" diyince gülümseyip sol tarafıma döndüm.

Doktorum sürekli sol tarafıma yatmam gerektiğini söylüyordu, ve ne zaman böyle uzansam bebeğim kıpırdıyordu.

Evet yine hareket etmeye başlamıştı. Artık elimi koymadan da görebilecek kadar belliydi hareketleri,

"Cem şuna bak" dediğimde televizyona diktiği bakışlarının yönü, karnıma döndü.
Karnımdaki dalgalanmayı görünce, yüzünde inanılmaz huzurlu bir ifadeyle, elini bebeğimin kıpırdadığı yere koydu.

"Kızım, beni hissediyor musun? Babasının tatlı meleği, seni çok seviyorum." diyip elini oynattığında bebeğim hareket etmeyi bırakmıştı. Dalga geçercesine Cem'e bakıp,

"Sesini beğenmedi." dedim. Gözlerini gözlerime dikip havalı bir bakış attı.

"Bence çok beğendiği için hipnoz oldu, kıpırdayamıyor. Kızım da annesi gibi benim cazibeme kapıldı çünkü." diyince dizlerinden kalkıp karşısına oturdum.

"O ne biçim özgüven be adam, egondan yüzünü göremiyorum" dedim. Sırıtıp saçlarımla oynamaya başladı.

"İnkar mı ediyorsun, sana baktığımda büyülenmiyor musun? Etkilenmiyor musun sana dokunduğumda?" diyip gözlerime anlamlı anlamlı bakmaya başladı.

Çok film izliyordu bu adam, özellikle de Shah rukh khan (hint li aktör) filmleri. Ve şuanda davranışları tıpkı onun gibiydi.

Etkilenmedim desem yalan olurdu. Hâlâ ona boş boş bakıp, sustuğumu farkettim. Alnıma dudaklarını değdirince kendime geldim,

"Sana söylemiştim." dedi. Ama şuan onunla oyun oynamak istemiyordum. Kollarımı ona sarıp başımı göğsüne koydum ve tekrar uzandık.

"Evet Cem bey, senden çok etkileniyorum, beni büyülüyorsun" diyip gözlerimi kapadım, söylediklerime gülen Cem'e rağmen...

"Hande kızımızın adı ne olacak? " diyen Cem'in sesiyle gözlerimi tekrar açtım.

Aslında bunun hakkında daha önce pek çok konuşmuştuk, ama hâlâ belli bişey kararlaştırmamıştık.

"Kararsızım Cem, en son üç isim arasında kalmıştık ya" diyip ona baktım.

"Hatırladım Asude, Yağmur ve Naz arasında kalmıştık güzelim" dedi. Ama Naz derken ses tonu bi değişik çıktı sanki.

"Sen sanki Naz'ı daha çok beğeniyor gibisin." dedim. Tuttuğu nefesini verip gülümsedi,

"Evet aşkım, içimi okudun. Kızım annesi gibi nazlı nazlı baksın diye düşünürken neden sadece Naz olmasın dedim"





3 hafta sonra...

Son günlerde alışkanlık haline getirdiğimiz, kızımın odasını izleme olayını bugün de yapıyorduk. Bu eşyaları kullanacağını halini sabırsızlıkla bekliyoruiduk.

GÖNLÜMÜN SULTANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin