San Francisco | lrh
01 | TouchOtvorila som oči a hneď to ľutovala z dôvodu slnka do nich bijúceho. Preto som sa otočila na druhú stranu, snažiac sa nahmatať osobu, ktorá je vedľa mňa každé ráno.
"Luke?" zamrmlala som, stále rozospatá, pretože z nejakého dôvodu vedľa mňa neležal. Znovu som otvorila oči a povzdychla si.
Postavila som sa na nohy, obliekla si prvé Lukove tričko ktoré bolo po ruke a unavená kráčala dolu schodmi do kuchyne, z ktorej som cítila vôňu palaciniek.
Keď som zbadala môjho jediného a milovaného pri sporáku bez trička a len v boxerkách, usmiala som sa.
Prešla som za neho a objala ho okolo pása. Trochu sa zľakol, no keď si uvedomil, že som to len ja, jeho telo zrelaxovalo.
"Dobré ráno, princezná." povedal ešte s jeho ranným chrapľavým hlasom.
"Dobré ráno." odvetila som a pritlačila sa naňho viac, užívajúc si teplo ktoré šlo z jeho tela.
"Ako si sa vyspala?"
"Výborne. O ktorej si vstal ty?"
"Asi pred pol hodinkou. Nechcel som ťa zobudiť, tak som si povedal, že nám aspoň spravím raňajky." cítila som úsmev v jeho hlase a objatie som znovu upevnila.
"Babe, čo to robíš?" zasmial sa Luke.
"Milujem ťa." smiech som opätovala a odtiahla sa od neho.
Luke vypol sporák a otočil sa ku mne, objímajúc ma už normálne.
Rána s Lukom boli bezchybné. Väčšinu času sme sa obaja zobudili v rovnakom čase a blbneme v posteli. Pokiaľ sa zobudím skôr ja, tak ho len sledujem a obdivujem každý jeden kúsok jeho tela.
Odtiahol sa a na pery mi vložil detskú pusu. "Ideme sa naraňajkovať?" usmial sa a ja som rýchlo prikývla.
Sadla som si na stoličku a čakala, čo predo mňa Luke naservíruje. "Sladké palacinky pre ešte sladšie dievča."
Zasmiala som sa a poďakovala. Luke si sadol predo mňa a preplietol nám nohy. Pozrela som do jeho očí a znovu som sa zamilovala. Strácala som sa v nich vždy, keď som do nich pozrela. Vedela som, že Luke si všimne že znovu "odchádzam do vlastného sveta", ale v tom momente mi to bolo jedno. Oči modré ako najhlbší oceán, v ktorom by som sa s radosťou utopila. Usmiala som sa.
"Znovu sa strácaš." z myšlienok ma vytrhol Lukov povzdych a ja som zahanbene sklonila hlavu s červenými lícami.
"Prepáč." zamrmlala som a radšej sa venovala jedeniu.
"O čom si premýšľala?" nadvihol obočie a preplietol si so mnou prsty. Vždy to bolo tak - keď bol na turné, boli sme spolu maximálne dva krát za deň. No turné už skončilo a chalani majú pauzu - odvtedy sa musíme stále dotýkať, či už pri cuddle time, alebo len nevinné prepletenie prstov pri raňajkách tak, ako teraz.
"O tom, ako šťastná som, že ťa mám." usmiala som sa a on mi úsmev opätoval.
"Ver mi, Jasmine, že ja som ten šťastný." pobozkal ma na ruku a moje srdce sa začalo topiť.
Raňajky sme dojedli v príjemnom tichu. Potom sme riady naložili do umývačky a šli sme sa dať dokopy.
"Neprehltni tú ústnu vodu, prosím ťa." varoval ma Luke, narážajúc na minulé ráno, kde som omylom vypila Listerine.