San Francisco | lrh
13 | Move In"Mali by ste si dať od seba pauzu." povedala mi Crystal a ja som sa na ňu divne pozrela.
Poobedie som trávila s Crystal v Michaelovom dome. Chalani boli natočiť nejaký rozhovor a šli do rádia a ja som nemala čo robiť, tak som šla k nej.
Deň v podstate začal celkom fajn. Zobudila som sa na to, že Luke telefonoval s mamou a niečo s ňou dohadoval - bola som moc rozospatá na to, aby som ho vnímala a počúvala rozhovory (čo mimochodom na sebe neznášam).
Spravili sme si raňajky a pozreli si telku. Potom ma vyhodil v Michaelovom dome, kde som v podstate doteraz a čakám dokým skončia so všetkým čo na dnes majú a môže prísť po mňa aby sme šli domov.
"Čo tým myslíš?" nadvihla som obočie a napila sa z mojej dnešnej už tretej kávy.
Káva bola pre mňa ako cigareta pre niektorých ľudí - pokiaľ si nedáte svoju rannú cigaretu, ste nervózny, nepríjemný a ku každému sa chováte ako úplný čurák; a poviete veci, ktoré by ste s nikotínom v krvi nepovedali - tak to je u mňa s kofeínom.
"Jasmine, ste spolu každý jeden boží deň, dvadsať štyri hodín v týždni. Neviem ako dlho. Mínus turné, ale to nie je podstatné. Ako je možné, že sa máte stále o čom rozprávať?" hovorila mi zarazene a ja som sa zasmiala.
Nikdy som nad tým ani moc nepremýšľala. Na to, že som s Lukom takmer každý deň som si už zvykla a ani si to neuvedomujem - beriem to ako súčasť môjho každodenného života a už to vôbec neberiem nejak vážne.
"Tak som nad tým nikdy nepremýšľala," priznala som aj jej. "Ale asi to bude tým, že v nejakýcu povahových črtoch a názoroch sme odlišní, takže vždy máme čo riešiť. A niekedy sa ani nerozprávame, len ležíme bez slova a užívame si prítomnosť toho druhého. Neviem ti odpovedať presne." pokrčila som plecami.
Vonku bolo teplo. Bolo niečo okoko trodsiatich stupňov a ja som na sebe mala len nejaké Lukove tričko a čierbe bavlnené šortky - s Crystal sme mali v pláne leňošiť na terase a poprípade sa hodiť do bazéba aby sme sa trochu ochladili.
"Nerozmýšľala si ani nad tým, že by ste sa od seba na chvíľu oddelili? Myslím tým, možno by si šla na týždeň k rodine alebo tak." navrhla mi a ja som sa len zamiala.
"Nie, ani nad tým. Neviem. Od turné sme spolu skoro stále a neviem či by som si zvykla aj na ten týždeň bez neho. Chápeš, keď máš niekoho pri sebe každý jeden boží deň, tak je ťažké zvyknúť si nevídavať ho." vysvetlila som jej.
"Komu niet rady, tomu niet pomoci," pokrútila hlavou a ja som sa zasmiala. Opäť som si odpila z kávy a Crystal spravila to isté. "Keď sme pri tých radách. Myslíš, že by si mi mohla pomôcť urobiť jedno rozhodnutie?"
S úsmevom som prikývla. "Samozrejme."
"Minulý týždeň mi Michael ponúkol spoločné bývanie." povzdychla si a ja som sa usmiala.
"To je skvelé, nie? Ste spolu už od Bali, bolo na čase."
"Hej, to je, ale ja som spanikárila. Povedala som mu, že mu dám vedieť a Michael vypadá vystresovane." rukou si prešla cez tvár a povzdychla si, zatiaľ čo ja som sedela v tureckom sede s kávou vo svojom lone.
"Dokážeš si s ním predstaviť bývanie? Výdať ho každý deň?" nadvihla som obočie a Crystal len prikývla.
"Viem. Dokonca s ním vychovávam South a preboha, South je pes. To je niečo ako dieťa," zasmiala som sa nad ňou. "Ale myslím, že by to po čase opadlo. Chápeš, konverzácie by stáli a bolo by to divné."