San Francisco | lrh
09 | Don't Sleep, PrincessKeď bol Luke v štúdiu, vždy to vyzeralo rovnako. Ráno odišiel keď som ešte spala a večer prišiel keď už som sa na spánok chystala.
Vtedy bolo omnoho ťažšie donútiť ho, aby si pospal, pretože voľné chvíle sa snažil tráviť so mnou - aj keď to niekedy skrátka nešlo.
"Nudím sa tu, chalani ma šikanujú," hovoril mi do telefónu, zatiaľ čo ja som si sušila lak na nechtoch a mala pustenú televíziu. "Si stále tu?"
"Oh, hej som," odpovedala som rýchlo. "Nemali by ste nahrávať?"
Luke zapišťal od bolesti a ja som si mobil odtiahla od ucha, aby som si svoj sluch uchovala v nepoškodenom stave. "Michael! Hemmoconda je využívaná, prestaň!" kričal po (usudzujem) Michaelovi a ja som pretočila očami. "A áno, mali by sme, ale chalani to neberú vážne. Ak mám byť úprimný, práve píšem text."
Usmiala som sa. "Áno? A ako to ide?"
"No, bolo by to omnoho lepšie, keby si tu bola, vtedy sa lepšie sústredím. Ale, ide to celkom fajn. Musí," povedal a v jeho hlase som počula úsmev.
"Vieš, že keby som mohla, tak tam som," povzdychla som si. "Ale o chvíľu mi začína škola a ja mám strašne veľa učenia."
Zasmial sa. "Aj tak si práve lakuješ nechty, babe."
"Poznáš ma až priveľmi dobre," pokrútila som hlavou aj keď ma nemohol vidieť. "A o čom píšeš?"
"Čakal som, dokým sa spýtaš," povedal a zas znel nadšene. "O všeličom. Celkovo. Ty, život, rodina..."
Pousmiala som sa.
"Aj keď milujem rozprávanie s tebou a celkovo, zlato," začal a ja som sa zasmiala, "musím ísť. Vidíme sa večer." Povedal a zložil.
Mobil som položila vedľa seba a rozmýšľala, čo teraz. Hladná som nebola, spať sa mi nedalo, vlasy som mala umyté, nohy som mala oholené a sledovať telku sa mi aj tak nechcelo.
Povzdychla som si nad svojim nudným životom a rozhodla sa pustiť si How Did We End Up Here, aj keď som to videla mnoho krát - povedala by som, že aj viac, ako je potrebné.
Niekde v polovici filmu sa telefón prebral k životu, oznamujúc mi, že mám správu.
Arzaylea
ahoj, Jasmine, prepáč že píšem takto náhodne a neohláseneArzaylea
ale máš dnes čas? aspoň hodinu?Nad jej správami som sa usmiala - aspoň nadviažem kontakt a budem sa socializovať, nebudem sedieť doma.
Jasmine
ahoj. áno, mám aj viac času. o čo ide?Arzaylea
oh, vďaka bohu. stretneme sa v Starbuckse dole na ulici kde vždy?Jasmine
budem tam o desať minút xPo tejto správe som sa šla obliecť. Hodila som na seba čierne šortky a biely croptop s čiernymi vanskami, pretože vonku bolo veľmi teplo - ani mi nevadilo, že to je veľmi obyčajný outfit, pretože som šla len na hodinu.