30 | I Love You

14 2 0
                                    

San Francisco | lrh
30 | I Love You

Po našom včerajšom rozhovore sme sa vrátili dole k našim kamarátom ktorí sa, našťastie, tvárili tak, že o ničom nevedia (aj keď je viac než jasné, že našu výmenu názorov počuli). Asi hodinu sme ostali sedieť na terase a rozprávali sa o albume, ktorý chalani už konečne dokončili a okrem nich ho ani jedna z nás, dievčat, nepočula. Vieme len to, že vychádza 22. júna a bude úžasný.

Chalani na ňom pracovali dlho a tvrdo - to im nikto nemôže vziať a ja len dúfam, že bude úspešný.

Potom sme sa presunuli do obývačky kde sme si objednali pizzu a pustili film, zatiaľ čo Luke, Ashton, Calum a Michael sa rozhodli opiť.

Samozrejme že ja s Bryanou a Crystal sme nič nepovedali, pretože sme nechceli robiť problémy a bolo nám to, úprimne, jedno.

No to až do momentu kedy sme sa na pár minút vzdialili na balkón a keď sme sa vrátili do obývačky, tak sme nevideli televíziu.

„Som to len ja alebo tu naozaj nie je telka?" povedala Crystal a ja som len prikývla.

„KURVA ASHTON!" počula som zhora z našej spálne hlas môjho priateľa a dúfala že sa nedeje to, čo si myslím že sa deje.

Automaticky sme sa rozbehli po milión schodoch a vbehli do spálne kde sa dialo presne to čo som nechcela aby sa dialo.

Videla som Ashtona a Luka, ako držia televíziu von z balkóna a chystajú sa ju pustiť. Luke ju držal zozadu a Ash spredu, Calum stál na druhej strane balkóna a fajčil cigaretu tváriac sa, že on k nim nepatrí a Michael sedel na našej posteli a celú situáciu natáčal.

No predtým ako sme my tri stihli niečo urobiť, televízia zrazu bola preč z rúk dvoch spomínaných chlapov a ja som sa nezmohla na nič iné ako na presun ku Calumovi.

„Prosím, daj mi cigaretu, pretože prisahám bohu, že Luka zabijem," postavila som sa pred neho a vypadala veľmi nahnevane - pretože som aj bola. Nefajčila som často, naozaj iba príležitostne, ale teraz som to naozaj potrebovala. Cal mi ju s úsmevom podal a zapálil. „Ďakujem." Vydýchla som dym a nahla sa cez zábradlie - televízia sa teraz nachádzala rozbitá v bazéne.

Luke sa na tom s tými troma idiotmi veľmi zabával a zatiaľ si ma na balkóne ani nevšimol. Na jeho pohyboch bolo až moc viditeľné to, že bol opitý, ale ja som sa s tým nechystala nič urobiť a dúfala som, že bude piť ešte viac - aby som mu to mohla na ďalšie ráno pekne vytmaviť.

„A toto by malo dať život novej generácii." Povedal Calum a krútiacou hlavou sledoval Luka. Ja som sa len zasmiala a teraz už dofajčenú cigaretu som odhodila a nezaujímala sa o to kde dopadla.

A to nás privádza k terajšiemu momentu.

Ja sedím v kuchyni na linke, Luke sedí na stoličke za stolom a drží sa za hlavu.

„Nie." Povedal zvláštnym hlasom po tom, ako som mu povedala o tom, čo s Ashtonom minulú noc spravili.

„Ale áno, zlato." Pravdupovediac, tento moment som si neskutočne užívala. Nebola som nahnevaná na to, čo chalani spravili ale vedela som, že sa budú cítiť trápne a budú si to chcieť u nás vyžehliť.

„Kde je teraz?"

„V bazéne." Zoskočila som z linky a s veľkým úsmevom na tvári sa postavila pred Luka.

„Prepáč mi to, zlato, ja si to vôbec nepamätám a neviem, čo nás to napadlo," začal sa mi ospravedlňovať. „Kúpim ti nový náhrdelník alebo niečo také ako ospravedlnenie."

San Francisco | lrh Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang