San Francisco | lrh
04 | MorningKeď som sa na druhé ráno zobudila, bola som spokojná - vonku bolo pekne a Luke vypadal nádherne.
Pery mal mierne pootvorené, líca červené, vlasy na každej svetovej strane a potichu chrápal.
Aj keď nechcene som sa vybalila spod teplej periny, obula si hrubé papuče a chystala sa zijsť dolu.
Keď som sa ocitla v obývačke, naskytol sa mi pekný pohľad na piatich ľudí spiacich na kope - pravdepodobne zaspali počas sledovania filmu.
@jasminegreen: sledovanie filmu gone wrong
K tweetu som priložila aj fotku a pobrala sa do kuchyne. Z chladničky som vybrala džús a napila sa. Keď sa okolo môjho pása obmotali dve ruky, vedela som, že môj jediný a milovaný sa zobudil.
"Prečo nespíš?" povedala som a ostala stáť - nie preto, že by som chcela, ale preto, že ma na mieste držal Luke.
"Pretože si odišla a neviem bez teba spať," odul spodnú peru a ja som sa zasmiala. "Poď si znovu ľahnúť." hovoril unavene.
"Babe, rada by som, ale nemôžem." odvetila som mu, nevinne. Lukova hlava sa ocitla v ohybe môjho krku, na ktorý kládol bozky a šepkal.
"Prečo nie? Party je až o ôsmej a ostatní tiež ešte spia. No tak, baby girl. Poď do postele." jeho dych ma na krku šteklil, ale aj tak som sa nechcela odtiahnuť. Krk som natočila do strany, aby som mu dala lepší prístup a Luke to využil.
"Nie, Luke, naozaj." šepkala som, aj keď som dobre vedela, že sa o chvíľu ocitnem späť v mäkkej posteli, v Lukovom teplom náručí.
"Môžme robiť aj iné veci ako spánok, zlato," stále hovoril na proti môjmu krku a ja som už bola úplne mimo - mimo z Hemmingsa. "Pokiaľ si to rozmyslíš, budem čakať hore." dal mi bozk na líce a opustil kuchyňu, nechávajúc ma stáť tam ako idiota.
Mala som na výber z dvoch možností - buď sa zoberiem a pôjdem za Lukom a dokončíme to, čo sme včera začali, alebo ostanem tu a budem čakať, dokým sa ostatní zobudia.
Možnosť číslo jeden bola lákavejšia, aj keď som si nebola istá, či Luke náhodou nezaspal.
Preto som sa vykašľala na všetko, čo som robila a šla späť do spálne. Keď som otvorila dvere, naskytol sa mi pohľad na ležiaceho Luka, ktorý odpisoval pár nepodstatným ľuďom - pravdepodobne Modestu, ktorý znovu potrebuje nejakú drámu, ktorú si zožerie Luke.
"Vedel som, že prídeš." povedal namyslene a ja som sa usmiala.
Ľahla som si vedľa neho a jeho hruď mi slúžila ako vankúš. Ja som bola na svojom telefóne a odpisovala na nejaké správy.
"Čo dnes ideme robiť, pokiaľ nepočítame party?" ozval sa Luke a ja som sa zamyslela.
"Počkáme, dokým sa zobudia, asi. Potom spravíme raňajky a keď odídu, pôjdeme vyvenčiť Charlieho, lebo mi ho je ľúto, včera sme s ním nikde neboli. Potom sa pôjdeme chystať na party a pôjdeme tam," povedala som. "Teda, pokiaľ nemáš nejaký nápad?"
"Nie, tento mi vyhovuje." usmial sa a ja som prikývla.
"Inak, písala mi moja mamina," začala som.