19 | Studio Problems

33 4 0
                                    

San Francisco | lrh
19 | Studio Problems

Posledný týždeň Luke trávil viac a viac času v štúdiu ako doma a vedel to aj on. To spôsobilo naše hádky väčšinou z mojej strany o tom, ako málo spánku dostáva keďže odíde ráno okolo ôsmej a domov zo štúdia chodí o piatej (ráno). Začínala som sa o Luka naozaj báť, pretože vypadal ako mŕtvola - pod očami mal veľké tmavé kruhy, jeho telo o chvíľu vypovedá službu a ja som s tým nemohla nič spraviť, pretože Luke je strašne tvrdohlavý.

Chalani ma už upokojovali, že je v poriadku, no ja som vedela lepšie - predsa, bývala som s ním.

Práve teraz som sedela na gauči zabalená v deke a sledovala som Spongeboba. Bol piatok večer a ja som nemala iné plány ako pozerať televíziu a premýšľať nad tým, kedy zas príde Luke (pravdepodobne až v noci).

Povzdychla som si a do deky sa zabalila viac, snažiac sa udržať teplo ktoré mi vytvorila, keďže v dome je zima.

Hodiny mi ukazovali pol dvanástej a ja som nad tým pretočila očami. Čakám na Luka a ani neviem prečo - príde domov, ospravedlní sa mi, že bol preč tak dlho, dá mi pusu, ide sa osprchovať a potom padne do postele a ráno sa celý deň opakuje.

Unavovalo ma to, ak mám byť úprimná. Vedela som, že to robí preto, lebo to je jeho práca a robí to pre fanúšikov - to som mu nebrala, pretože som bola rada že robí to, čo ho baví. Ale nedostatok jeho spánku a to, ako ma nepočúva keď sa mu snažím dohovoriť ma začína dosť hnevať, pretože mu chcem len dobre.

Moje myšlienky o Lukovi a jeho až-moc-prehnanom pracovnom nasadení prerušili až vibrácie môjho telefónu ktorý mi oznámil, že mi prišla správa.

Ashton
help, tvoj chlapec už 4 hodiny sedí nad jedným textom. už sa chystáme domov pretože sme unavení ale on odmieta ísť, čo máme robiť?

Automaticky som si povzdychla a zamyslela sa - ja sama som nevedela ako mám chalanom pomôcť, pretože ja som takéto veci nikdy neriešila - Luke nikdy nepracoval tak ako v poslednom týždni.

Jasmine
neviem... je to až tak zlé že musím prísť tam?

Bola to asi jediná možnosť ako ho zo štúdia dostať, pretože Luke nenávidel keď sa so mnou hádal (preto sa nehádame takmer vôbec) a ešte viac nenávidel keď som naňho bola nahnevaná - čo teda som.

Ashton
vypočítavam situáciu, daj mi sekundu

Jasmine
okej

Odpoveď Ashtonovi trvala pár sekúnd, no mne to pripomínalo hodinu, hlavne preto, že som bola až moc zvedavá na to, ako moc je to s Lukom zlé. Na jednej strane mi to prišlo takmer vtipné - 20 ročný muž, ktorý odmieta ísť z práce domov.

Ashton
nie, nemusíš prísť. Calum ho začal vydierať, sme na ceste domov. do pätnástich minút by mal byť doma. veľa šťastia

Jasmine
okej, ďakujem. dobrú noc :)

Na to mi už neodpísal a mne to neprekážalo.

Mobil som položila vedľa seba a dala sa do pohodlnejšej polohy a do deky sa zabalila ešta viac. Spongebob v telke stále bol takže som ho pokojne sledovala, čakajúc dokým príde domov človek, ktorý už asi ani nevie, že má priateľku.

O pár minút som z chodby počula otváranie dverí a následne zabuchnutie, takže už bol konečne tu. Čakala som dokým sa vynorí z chodby.

San Francisco | lrh Where stories live. Discover now