08 | Ruined Life

58 9 3
                                    

San Francisco | lrh
08 | Ruined Life

O niekoľko hodín neskôr, niečo po druhej ráno som sa dostala domov. Nebola som si istá ako som sa domov dostala, pretože si z toho takmer nič nepamätám, ale viem, že Luke nebude nadšený.

Pamätám si len to, ako ma položil do postele bez jediného slova a to mi mienku, že na mňa naozaj je nahnevaný len potvrdilo.

Keď som otvorila oči a po dome sa vznášala vôňa palaciniek, hneď som ľutovala, že som sa včera opila a dnes nebudem môcť jesť - pretože Lukove palacinky sú najlepšie.

Moja opica sa skladala z dvoch fáz a to je plakalanie a sťažovanie o tom, prečo som sa opila a zo spania vedľa môjho jediného a milovaného.

Po nejakom čase ležania a prehovárania samej seba som sa naozaj postavila a prezliekla sa do domáceho oblečenia - pretože ma v noci Luke očividne vyzliekol.

Potom som sa pomaly dostavila do kúpeľne, kde som vykonala hygienu a šla dolu, aby som si dala tabletku, pretože ma bolela hlava. Moja opica sa od tej Lukovej líši - on celý deň prakticky spí pri záchodovej mise, zatiaľ čo mňa len bolí hlava, na ktorú si dám tabletku a potom spím.

Keď som sa dostavila do kuchyne, Luke stál pri sporáku, robil palacinky a pri tom odpisoval pár ľudom. Spomenula som si, že mal mať stretnutie s Modestom, a tak som si pripomenula, aby som sa ho na to spýtala.

"Dobré ráno." unavene som si povzdychla a sadla si, s hlavou v rukách.

"Ahoj, baby," odpovedal, no v jeho hlase bolo počuť nezáujem a iritáciu. Buď to bude mnou, alebo niečim iným. "Bolí ťa hlava?"

Prikývla som. "Podal by si mi prosím Paralen?"

"Samozrejme." povedal a o niekoľko minút som ho zapila vodou.

"Nechcela som sa až tak opiť," začala som svoje ospravedlnenie. "Nechala som sa uniesť. Dievčatá kupovali drinky a im sa nedalo povedať nie. Prepáč mi to."

Sadol si oproti mne a chytil ma za ruku. "To je v poriadku, babygirl. Ja si užívam život až moc a bolo by nefér, keby som to ja tebe zakázal. Je to v poriadku."

"Tak potom prečo znieš takto nahnevane? Prečo vypadáš akoby ti uleteli všetky včely?" nadvihla som obočie.

"Chcel som sa s tebou porozprávať neskôr, ale myslím, že to budeme musieť prebrať teraz." povedal a ja som sa zamračila.

"O čo ide?"

"Modest."

"Oh, to som mohla čakať," pretočila som očami a postavila sa. "Dorob raňajky, ja ťa budem čakať v obývačke. Tam to preberieme, dobre?" dala som mu pusu na líce a odišla.

Mohla som to čakať. Modest si vždy nájde zámienku, aby ľuďom zničil život - ale chlapci na to asi nemysleli, keď zmluvu podpisovali, pretože teraz sa z toho snažia vymotať - ale, zmluva im končí až za dlhšiu dobu, takže to musia vydržať. Čo si si sám navaril, to si aj sám zjedz.

V obývačke som si sadla na gauč a pustila telku. Prepla som to na prvý hudobný kanál, ktorý som našla. Potom som sa natiahla po telefón a prechádzala notifikáciami, do ruky chytila ovládač a zapla televíziu.

Keď som počula začiatok melódie, ktorá mi je až priveľmi známa, zasmiala som sa.

"Simmer down, simmer down, they say we're too young now to amount anything else"

San Francisco | lrh Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ