San Francisco | lrh
10 | OverstimulationKeď som sa ráno zobudila, bolo to kvôli Lukovým perám na tých mojich. Nebolo to po prvý krát, kedy som sa takto zobudila, stalo sa to už ticíc krát, ale teraz som bola prekvapená - myslela som si, že bude v štúdiu.
"Nechcel som ťa zobudiť, ale nemohol som si pomôcť. Dobré ráno zlato." povedal a znovu ma pobozkal, no tento krát som mu bozk opätovala.
"Dobré ráno," odtiahla som sa od neho a pozrela naňho. Jeho oči boli unavené ale aj napriek tomu žiarili, jeho úsmev bol roztiahnutý po celej tvári a jeho vôňa neprekonateľná. "Nemal by si byť v štúdiu?"
"Dnes sme si dali pauzu, chcel som stráviť nejaký čas s tebou," usmial sa. "A taktiež ti zahrať ten song čo som včera napísal, ale nestihol."
"Oh, tak potom fajn." povedala som a znovu ho pobozkala. Nechcela som, aby sme museli vyjsť z postele a nechcela som, aby tento moment skončil, lebo to bolo jedno z najkrajších prebudení v tomto mesiaci.
Luke sa zvalil vedľa mňa a ja som sa k nemu automaticky pritúlila.
"Podnikneme dnes niečo, alebo budeme len doma?" spýtala som sa ho, zatiaľ čo on ma hladil po vlasoch lebo vedel, že to mám rada.
"Spomínala si niečo s vašimi, no nejak sme sa k tomu nedostali. A dnes je pekne, mohli by sme ísť k nim na obed alebo tak. Teda, ak nemáš lepší nápad?" navrhol a ja som sa zamyslela.
"To znie fajn. Zavolám mame a uvidíme." natiahla som sa po telefón, no Luke mi ho zobral a položil za seba.
"Nie hneď, princezná," povedal a pretočil sa nado mňa. Lakťami sa oprel vedľa mňa aby na mne neležal celou váhou. "Najprv by som chcel skúsiť niečo iné." povedal a pobozkal ma na krk.
"Čo také?" spýtala som sa s perou medzi mojimi zubami.
"Teba." odvetil s namysleným úškrnom a posúval sa dole.
To teda vysvetľuje, prečo teraz ležím celá spotená a zadýchaná od snahy nevzdychať az moc nahlas. Luke vždy vymyslí niečo nové, niečo, čo sa od neho nedá čakať a preto som totálne vyšťavená.
"Si v poriadku, babygirl?" posmešne sa spýtal a vyšiel spod periny, s lesklými perami a bradou.
"L-Luke." vydýchla som.
"Hovorila si niečo, zlato?" povedal a začal ma bozkávať na krk, s jeho rukou medzi mojimi nohami a tou druhou sa podopieral.
"U-už nemôžem-" koktala som, pretože som bola úplne mimo. Už som sa urobila mnoho krát, viac krát ako to pre mňa bolo normálne - no Luke vypadal tak, že mu to je úplne jedno.
"To je hlúposť a ty to vieš," povedal posmešne."Neprestanem dokým nebudem spokojný." pohyby s jeho rukou zrýchlil a ja som sa prehla v chrbáte.
"Luuuuuuuuuuuuke!" skríkla som, keď mnou prešla ďalšia, v poradí piata vlna eufórie.
Sama som nechápala, prečo som ešte pri zmysloch - päť orgazmov za sebou bez prestávky a ja zvládam rozprávať.
"Hmmmmmm, baby," Luke si vložil jeho prsty do úst a ja som sa skoro znovu spravila len kvôli tomu pohľadu. "Myslíš, že zvládneš ešte jeden?"
Okamžite som pokrútila hlavou. "N-nie, už nie, pr-prosím, už nie..." hovorila som veľmi rýchlo a obávala som sa, že mi nerozumie.
"Oh, miláčik," hovoril s hranou ľútosťou, "Tak to mi je potom veľmi ľúto." dohovoril a ja som ostala zmätená - nechápala som, čo povedal a čo to malo znamenať. No keď do mňa vošiel celou dĺžkou bez varovania, došlo mi to.