33 | Petunia

9 2 0
                                    

San Francisco | lrh
33 |Petunia

Od večera, kedy Luke schválil moje prosby o adoptovanie psa, nestarala som sa o nič iné. Hodiny som brázdila internet - hľadaním dobrej a vhodnej organizácie z ktorej by sme si psíka mohli adoptovať a taktiež tým aj pomôcť dobrej veci. Mohli sme si to dovoliť, za čo som bola vďačná - pomôžem tým aj sebe a aj iným.

"Bejby," ozve sa Lukov hlas z kúpeľne. "Podala by si mi prosím suchý uterák?"

Bola som donútená odtrhnúť oči od obrazovky, na ktorej sa práve teraz nachádzal 3 ročný nemecký ovčiak a otrávene som si povzdychla. "To som počul!"

Postavila som sa z postele a zo šuflíka vytiahla čistý uterák. Otvorila som dvere od kúpeľne, v ktorej Luke stál pred zrkadlom a bol na telefóne. "Nech sa páči." S úsmevom som ho dala na pultík a chystala sa vrátiť k mojej predošlej činnosti - no Luke mal, očividne, iné plány.

Chytil ma za ruku a rýchlym pohybom ma stiahol k nemu. Skončila som na jeho hrudi, ktorá bola stále mokrá a ja som spravila grimasu. "Luuuuke," zatiahla som. "Si mokrý!"

Luke sa len škodoradostne usmial. "Vieš," začal, "keď som povedal, že si môžme teda psíka adoptovať, nečakal som, že týždeň môjho voľna sa mi nebudeš absolútne venovať a budeš neustále nejakého hľadať." Nadvihol obočie a ja som sa naňho vinne pozrela. Sadla som si na vaňu a povzdychla si.

"Áno, viem, mrzí ma to," hrala som sa s prstami. "Ale som strašne šťastná. Konečne budem mať nejakú spoločnosť keď tu ty nebudeš, a nebudem sa cítiť tak strašne sama."

Luke sa usmial a prešiel ku mne. Sadol si vedľa mňa a dal mi pusu na vrch hlavy. "Ja ťa chápem, srdiečko," jeho úsmev neopustil jeho pery. "Preto som nám na dnes zarezervoval návštevu do piatich útulkov." Dokončil a ja som naňho neveriacky pozrela.

"Čože?!" Vyskočila som na nohy a od radosti som začala výskať. "Ďakujem, Luke!"

Luke sa začal smiať. "To je úplne v poriadku," prišiel ku mne a pobozkal ma - čo som mu s radosťou opätovala. "Pre teba všetko."

"Ale predtým by si sa asi mohol obliecť." Zasmiala som sa, keď som si uvedomila že je ešte stále nahý. A mokrý.

Luke sa pozrel dole a povzdychol si. "Asi máš pravdu."

Takže to vysvetľuje našu terajšiu situáciu. Sedím v aute, v ktorom je mimochodom nehorázne teplo, som na telefóne a čakám, dokým sa môj jediný milovaný mám-vždy-na-všetko-čas priateľ rozhodne vyjsť z domu. V aute sedím už minimálne dvadsať minút, ale cesta späť do domu mi príde zbytočná, pretože pri mojom šťastí by akurát vtedy už šiel. Takže sedím, brázdim Instagramom a premýšľam, ako dlho mu to bude ešte trvať.

Ashton
Akože úprimne, stále neverím, že Luke naozaj schválil ten nápad so psom

Jasmine H
Prečo?

Ashton
Poznáš ty vôbec svojho chlapa?

Ashton
Preboha, veď žiarli aj na tvoj odraz v zrkadle

Ashton
A to je fakt, hovoril mi to.

Jasmine H
Naozaj sa mi snažíš naznačiť že Luke bude žiarliť?

Jasmine H
Na psa?

Ashton
Znie to šialene

Ashton
Ale Luke je šialený!

San Francisco | lrh Where stories live. Discover now