San Francisco | lrh
12 | Lazy DayKeď som ráno vstala, bolo to okolo ôsmej a na moje prekvapenie Luke ešte spal.
V podstate, bola som za to rada. Ako som spomínala - on spať nemôže a ja som rada za každú hodinu jeho spánku.
Preto som sa opatrne vymotala z jeho rúk a vyšla z postele. Prezliekla som sa do teplákov a Lukovej mikiny, v dome bola celkom zima, aj keď neviem prečo.
Šla som dole do kuchyne a zjedla jogurt.
Nechcelo sa mi chystať raňajky, pretože Lukovým palacinkám sa nič nevyrovná a určite ho kvôli tomu budiť nejdem.
Vošla som do obývačky, kde som pustila televíziu a prechádzala notifikáciami na mobile.
Väčšina z nich bola len z Twitteru, takže nič zaujímavé. Potom tam boli správy od ľudí ktorí sa tvárili ako kamaráti, pár notifikácii z Instagramu a nič iné.
Tak som teda odložila telefón a dívala sa na Spongeboba, ktorý práve bol.
O asi pol hodinu neskôr mi znovu zavibroval mobil a ja som ho s pretočením očí zdvihla zo sedačky.
Baby💛
kde si? :-(Nad jeho správou som sa usmiala a rýchlo napísala odpoveď.
Babygirl
v obývačke :) čo ten smutný smajlík zlato?Odpoveď prišla takmer hneď.
Baby💛
príď ku mneBaby💛
chcem sa maznať, s perinou to nie je tak pohodlné :-(Pokrútila som nad ním hlavou s perou medzi zubami.
Babygirl
ak sa chceš maznať, príď tu :PBabygirl
dívam sa na telkuBabygirl
je maratón Spongeboba lolAž tu som mohla cítiť Lukov povzdych, pretože bol príliš unavený na to, aby robil čokoľvek.
Baby💛
ak si zabudla, princezná, telka je aj tuBaby💛
takže tu doprac ten svoj krásny zadokBaby💛
teda, pokiaľ na ňom nechceš mať odtlačok mojej rukyBaby💛
💓Pri spomienke na včerajšiu noc som sa okamžite postavila a šla späť do spálne, kde už Luke ležal so zapnutou televíziou, čakajúc na mňa.
"Vedel som že ťa to tu dostane," zasmial sa a odokryl sa. "Poď sem, baby."
Cez hlavu som si pretiahla Lukovu mikinu, takže som ostala len v tričku a teplákoch. Vlasy som si rozpustila a s radosťou sa ocitla pod Lukovou perinou.
Mal na sebe len boxerky a ponožky, takže bol veľmi pohodlný. "Je mi zima." povedala som, pretože mi naozaj zima bola. Chcela som si znovu zobrať mikinu, no bola na druhej strane spálne a tam sa mi ísť nechcelo.
Luke sa preto otočil ku mne, rukou nás oboch prikryl a za pás si ma pritiahol bližšie k nemu. Otočila som sa, takže som mu bola tvárou v tvár a pritúlila sa do jeho hrude. Jeho mohutné ruky sa okolo mňa obmotali a nohy sa nám preplietli.