35 | Weird

20 2 0
                                    

San Francisco | lrh
35 | Weird

"Prisahám Bohu, že ťa prebodnem!"

"Hej? To by som chcel vidieť, dedko!"

"Dedko?!"

"Videl si sa v zrkadle, Michael? Však už pomaly nemáš vlasy!"

"To si prehnal, Hood. To si PREHNAL!!!!!"

"Luke, čo sa tam deje?" Hovorila som zamračene do telefónu, zatiaľ čo som dávala jesť našemu psovi.

"Ani sa nepýtaj," na druhej strane som počula Lukov vyčerpaný povzdych. "Michael a Calum sa tu poslednú pol hodinu hádajú, že kto má dlhší malíček." Povedal unavene a ja som sa neubránila smiechu.

"Nič nové." dosmiala som sa a hodila sa na gauč. V telke som mala Netflix, kde ma čakal Brooklyn-NineNine.

"A ty čo robíš, bejb?" Spýtal sa Luke a započula som nejaký pohyb.

Vydýchla som si. "Vieš čo, akurát som doupratovala a dala Petunii jesť. Teraz idem pozerať Netflix a spať."

Luke sa uchechtol. "Myslel som si," nevidela som ho ale viem, že pokrútil hlavou. "To je tvoj dnešný celodenný plán?"

"Žiaľ, už to tak bude, zlato," odpovedala som a hľadala si pohodlnú polohu. "To, že nemám kamarátov a žiaden sociálny život si už vedieť mohol."

Luke sa zasmial. "Veď práve, viem to. Však ak sa ti chce, tak príď tu," navrhol. "Zober Prasiatko von a potom príď. Aj tak tu dnes toho moc nenapíšeme."

Zamračila som sa. "Prečo?"

"Pretože tí dvaja podotýkam dospelí chlapi sa stále hádajú. Ashton nahráva bubny ktoré sme ešte nestihli a ja sa snažím dopísať text."

"Ako sa volá pieseň?"

"Better Man," povzdychol si a ja som počula ďalší pohyb. "Už je akože skoro hotová, väčšina. Len sa to snažím úplne zdokonaliť."

"Hej, chápem. Však si to pozriem, keď prídem." Pousmiala som sa a zavrela oči - začínala som zaspávať a vôbec mi to nevadilo. Počula som Petuniu ako ide smerom ku mne a tešila som sa, že sa budem mať s kým maznať. O pár sekúnd vyskočila ku mne a hneď si našla cestu pod deku, aby bola pri mne.

"Kedy by si tu vedela byť?"

"Dve, tri hodiny?" Vydýchla som. "Tuto s Petuniou si ideme ešte pospať. Potom s ňou pôjdem rýchlo von a prídem."

"Dobre, Jas. Budem ťa čakať! Milujem ťa, maličká, ale budem musieť končiť. Calum a Michael sa tu už celkom naťahujú." Povedal Luke a na druhej strane som počula krik.

"Hej, chápem. Bež. Aj ja teba!" Stihla som povedať predtým, ako Luke zrušil hovor.

4 hodiny neskôr

Vystúpila som z auta a povzdychla si. Neodhadla som počasie a teraz mi bolo nehorázne teplo. Myslela som, že sa doslova roztopím a umriem na parkovisku pred štúdiom. Nie dobrá smrť.

San Francisco | lrh Where stories live. Discover now