29 | Ring

16 2 0
                                    

San Francisco | lrh
29 | Ring

 Od nášho malého rozhovoru prešli už dva dni a Luke je na mňa stále nahnevaný.

Nevedela som, akú odpoveď odo mňa on očakával, ale vedel, že by som mu neklamala.

To, že je na mňa nahnevaný vedia už všetci, nie je ťažké si to všimnúť; naschvál ma ignoruje a keď už je donútený mi odpovedať, tak to je ironické alebo nepríjemné. A mňa to už poriadne štvalo.

"Aký máš dopekla problém, Luke?" povedala som pošepky aby nás nepočula partia ľudí na našej terase. Dnešný deň sme opäť trávili u nás ako zvyčajne, ale dnes Luke mi to vôbec nerobil ľahké.

Arogantne sa na mňa usmial. "Čo tým chceš povedať, babe?" v jeho hlase bolo počuť iróniu.

Otrávene som pretočila očami. "Luke, nechovaj sa ako malé dieťa. Už prešli dva dni a stále si na mňa nahnevaný."

"A čo si odo mňa čakala?" nadvihol obočie. "V podstate si mi povedala, že v našom vzťahu nevidíš žiadnu budúcnosť."

Jeho slová mi vyrazili dych, pretože moje slová som tak vôbec nemyslela.

"Luke, to že som povedala, že nemáš plánovať veci tak ďaleko neznamená, že v nás nevidím budúcnosť. Nedomýšľaj si." povedala som už normálnym hlasom pretože v tom momente mi bolo jedno, či nás niekto z našich priateľov počuje. Dopitý hrnček Ashtonovej kávy som nahnevane hodila na kuchynskú linku o ktorú som sa potom oprela. Luke sa postavil oproti mne a spravil to isté.

"Prepáč, Jasmine, ale ja osobne som si ťa plánoval vziať, ale úprimne? Ja už fakt neviem či jednu vec v našom vzťahu myslíš úprimne." povedal a moje ústa sa doširoka otvorili.

"Toto naozaj nemyslíš kurva vážne, Luke!" zvýšila som hlas. "Poviem ti jednu vec s ktorou nesúhlasíš a hneď si myslíš, že celý náš vzťah je založený na klamstve? Nebuď smiešny!" nahnevane som rozhodila rukami.

"Ja som smiešny, Jasmine? Ja? Myslel som si, že obaja to cítime rovnako. Ak si nie si istá tým, že ma miluješ zatiaľ čo ja by som pre teba spravil prvé aj posledné, tak si nemyslím, že tento vzťah má nejaký zmysel." snažil sa nekričať, pretože Michael, Crystal, Ashton, Bryana a Calum boli ešte stále na terase.

"Kto kurva povedal, že ťa nemilujem?!" zvrieskla som, už na pokraji síl. "Milujem ťa viac ako čokoľvek na svete tak prestaň tu hovoriť skurvené klamstvá!"

Luke sa obzrel a keď videl, že ľudia na terase o niečo stíchli, dvere do kuchyne hlasno zabuchol a otočil sa na mňa. "Nepovedala si, že ma nemiluješ. Ale z tvojej odpovede som cítil, že niečo nie je v poriadku. Jasmine, obaja by sme k sebe mali byť úprimný a nie takýto-"

"Áno? A preto si ma ignoroval posledné dva dni? Pretože ma tak moc miluješ?" nadvihla som obočie a dúfala, že táto hádka sa nedostane až moc ďaleko.

"Nepoužívaj moje slová proti mne," zagánil na mňa a zhlboka sa nadýchol. "Neurobil som nič zlé. Tak sa tak ku mne nesprávaj."

"Ja sa k tebe správam akoby si urobil niečo zlé?" prekvapivo som naňho pozrela a snažila sa absolútne nevybuchnúť. "Ty ma ignoruješ dva skurvené dni za to, že som ti povedala svoj názor. Potom zo mňa urobíš úplného idiota a tváriš sa, že ja som tá zlá?" už som kričala nahlas a bolo mi to jedno. Naozaj ma nahneval a celé toto divadlo je jeho chyba.

San Francisco | lrh Where stories live. Discover now