34 | It's The Little Things

8 2 0
                                    

San Francisco
34 |It's The Little Things

Calum
Som na vás NESKUTOČNE hrdý, vy moji krásavci

Calum
Duke bude mať sestru!

(A/n: viem že psík ktorého má Calum bol pôvodne úplne iný, ale pre to aby som sa viac nezamotávala som ho zmenila na pôvodného Duka, nebuďte nahnevaní, ďakujem❤)

Jasmine
To teda bude

Jasmine
Je úplne krásna!

Jasmine
Úplne squishy a nedokážem prestať sa s ňou maznať

Správu som odoslala a telefón hodila na sedačku vedľa mňa. Na mojej pravici ležala Petunia, ktorá sa za tieto tri týždne u nás už celkom zabývala. Na mojej ľavici ležal Luke, ktorý sa smial na nejakom meme.

"Písal mi Calum," povedala som a naklonila sa k nemu. "Že chcú pozrieť psa a taktiež aj teba, lebo že za tieto tri týždne si sa vôbec neozval." Povedala som a dala mu pusu na líce.

"Áno, áno. Volal som s Michaelom a už mi povedal, že prídu." Odvetil a usmial sa.

Dala som mu pusu na čelo a postavila sa. "Povedal ti aj, že kedy?" Povedala som, zatiaľ čo som prechádzala k obrovskému oknu, ktoré máme v obývačke.

"Že okolo piatej, pol šiestej. A že sa nezdržia dlho, vraj idú do štúdia." Odpovedal Luke a začal škrabkať Petuniu.

Okno som otvorila a nad jeho odpoveďou sa zamračila. "Do štúdia? Prečo nejdeš aj ty?"

Luke si povzdychol a pozrel na mňa. "O dva mesiace odchádzam na turné a... keďže sme si teraz zobrali Petuniu je mi jasné, že ostaneš doma. A osem mesiacov je neskutočne dlhý čas," prešla som k nemu a sadla si, počúvajúc ho. "Akože viem že budeš chodiť aj ty za mnou a ja sa budem snažiť byť doma aspoň na pár hodín, ale vieš, aké to s nami je, keď som na turné."

A áno, vedela som. Bolo to zlé. Neboli sme dobrí v zvládaní ďiaľky - vždy sme sa neskutočne hádali a raz takmer aj rozišli. A toto turné je najdlhšie zo všetkých, takže mal právo mať obavy.

Prikývla som. "Viem, že sme sa dohodli, že pôjdem s tebou, keďže ide aj Crystal..."

"Ani to nedopovedz," prerušil ma a pokrútil hlavou. "Neospravedlňuj sa za to. A ani za Petuniu. Chcela si psa, ja tiež, tak sme si jedného zobrali. Je to v poriadku. Každopádne do štúdia ísť nechcem, lebo si chcem tieto mesiace užívať čo najviac. S mojou rodinou."

Divne som sa zamračila. "Nebavili sme sa o tom, že pôjdeme do Sydne-"

"Ty a Petunia, zlato."

"Oh."

O pár hodín neskôr

Luke, Ashton, Calum a Michael boli na terase, kde pili pivo a rozprávali sa. Taktiež hádzali Petunii loptičku, ktorú im ona zadýchane a s radosťou vždy doniesla späť.

"Ako sa cítiš ako matka?" Zasmiala sa Bryana a spolu s ňou aj ja a Crystal. Odpila som si zo svojho vína a prikývla.

"Veľmi dobre," vydýchla som. "Čakala som, že to bude ťažšie, ale dá sa to. Zvykla si na nás a je to skvelý psík." Usmiala som sa.

San Francisco | lrh Where stories live. Discover now