😀 ASK 😀
Jako první chci poděkovat těm, co mi posílali otázky jak do zpráv, tak do komentářů. Díky! 😊❤Autor (Cukr🍊uš) :
1) Jak se máš?
No, momentálně jsem nemocná, takže nic moc, ale mám víc času na psaní... so let's do this! 😂 Ale díky za optání! 😀2) Od koho máš covery?
Mám dvě víly cukřenky, které mi dělají covery a jsou doopravdy úžasné.💛 Udělají vám cover v krátkém časovém úseku a navíc moc pěkné! 👌
dakota_azet
Marelee0163) Budou Justin a Loren spolu?
Popravdě? Jeden na druhého hodí vraždu a druhý mu pak začne vyhrožovat, že ukáže zkrvavené triko jeho matce. No nevím, nechme se překvapit, ale vypadají spíš jako manželé, kteří jsou spolu přes třicet let a nejradši by se pozabíjeli.4) Kolik plánuješ ještě udělat kapitol?
Tuhle otázku mi pokládalo hodně lidí a musím uznat, že jste mě dostali, protože vážně nevím. 😞Takže jako body pro vás lidi! 😂
Jediné, co můžu říct je, že jich bude ještě hodně. Mám v plánu něco velkého. 😆5) Kdy vydáš Because He Isn't Normal 2?
Vypadá to tak, že se do toho pustím hned, jak dokončím tuhle knihu.😆 Budu si to chvíli předepsávat, protože v hlavě to mám tak nějak připravené. Prostě čekejte to tak v březnu, možná až v dubnu. 😝6) Jak to dokážeš vymyslet?
Fajn lidi, vy mě furt dostáváte, protože já zase nevím jak odpovědět! 😂 Nejspíš mám vlastní svět, kde se mi odehrávají příběhy a v tom světě žiju v noci. 😴Nevím... Ale dost řečí o mě, jdeme na to!Loren Beatris Rosegoldová:
1) Kolik ti je?
Sedmnáct. Celé čtyři roky, ty roky, které jdou pro většinu lidí nejlepší, jsem propásla.2) Cítíš ještě něco k Justinovi?
Samozřejmě, že ne! Eh... On...
Možná, že má fakt pěknou tvářičku a fakt sexy tělo a jeho hlas je jako kdyby patřil andělovi a-...
Počkat! Nenene, nic k němu necítím a tečka.3) Kdyby se naskytla šance, že by se ta scéna stala znovu, ale vy by jste měli obrácené role, ty by jsi zabila člověka, udělala by jsi to samé, co Justin?
Ne, v žádném případě, bych neudělala to samé co on. Hodila bych na něj tu vraždu? Ano! Ale to by nebylo všechno. Chodila bych za ním do polepšovny a smála bych se mu za to. Den, co den!4) Líbí se ti alespoň trochu Caleb?
Caleba beru spíš jako staršího bráchu, ale mám chvíle, kdy se na něj podívám a musím se zakousnout do rtu.5) Mám tři slova : Jsi ještě panna?
Já mám dvě slova : Nestarej se! Co je tohle za otázku? Ale fajn...
Tak zkus hádat... Nevíš? Dám ti nápovědu. V polepšovně sex rozhodně mít nemůžeš.6) Jak dlouho hodláš stalkerovat Justina?
Odpověď je prostá... Dokud mě to nepřestane bavit.7) Co si myslíš o Sally?
Eh... Je to kráva. Ale já taky jestli jsem jí vrazila. Vlastně jsem Justinovi dokázala, že mi na něm záleží a že mi vadí, když se ocucává s jinou!8) Nechceš se vrátit k rodině?
K rodině?! Prosím?! Ona mě už za jejího člena nepovažuje! A já jí za člena mého života taky ne.9) Přitahuje tě ještě Justin?
Cože? Ne! Jakože... No jako, on...
Je pěknej a... Fajn, je zatraceně sexy a vzhledem mě dost přitahuje! To jste chtěli slyšet?!
ČTEŠ
With You Again
FanfictionJdu si pro něj... Pro toho, co mi zkazil život... Poslal mě do polepšovny... A je mi jedno, jestli tam kvůli němu budu znovu... Myslela si, že ho zničí tak, jako dříve on ji... Ale když ho po několika letech viděla, ucítila k němu něco, co ji v...