Z pohledu Caitlinn:
Ležela jsem na podlaze v mém pokoji, protože kdybych byla na posteli, usnula bych a znovu dokola a dokola si pročítala spisy, které jsem ukradla z ředitelny.
Dělám školní časopis a tak mám odtamtud klíče, abych si tam mohla vytisknout nějaké věci. Většinou tam, ale hledám nějaké horké novinky v říďovo počítači, které bych mohla dát do časopisu a tak dotyčného co nejvíce ztrapnit.
Jsou to asi tři měsíce, co jsem se dostala do tajné složky, která tam byla a něco objevila. Od té doby se klepu jak ratlík, jen toho sráče vidím. Nejdřív jsem nevěděla, jestli tomu spisu věřit nebo ne... Ale pak se ke mě dostal i záznam z kamery.
"Justin Bieber student na střední Adamsově škole má záznam v trestném rejstříku. Není psaně doložený, ale je dokázáno, že je zodpovědný za vraždu třiatřicetiletého prodavače. Pomocí uplacení policie byla odsouzena jiná dívka, spolupachatelka na čtyři roky do převýchovného zařízení. Justin Bieber nikdy před soudem usvědčen nebyl."
Znovu jsem si to přečetla a znovu ztěžka polkla. Vím, že Justin není žádný andílek, ale jak mohl udělat takovou prasárnu? Je mi z něho na zvracení. Ale ještě víc je mi blbě z těch kreténů, co o tom ví, ale dělají jakože je to úplně ta úplně nejnormálnější věc na světě. Ona teď hnije v polepšovně místo toho, aby hnila každý večer ožralá na party. To není život...
Mám z něj strach. Vážně. Do prdele, vždyť je to vrah! Psychopat!Nesnáším ho. Já ho kurva nenávidím.
Ten spis mám už zatraceně dlouho a mohlo by se stát, to že by ho v ředitelně někdo chtěl. Takže jsem si ho doma ofotila a zítra to půjdu vrátit. Když už mluvím o zítřku, půjdu za Rose a ona už mi konečně řekne, co měla sakra znamenat ta věc s Bieberem.Z Calebova pohledu:
Skoro celý den jsem strávil se Sally. Poslední dobou se fakt hodně bavíme a já jí dneska pozval na rande. Klaplo to! Chodíme spolu. Byli jsme venku, pak v kině a potom ve Starbucks. Bylo to vážně super. Když jsem ji doprovázel něčemu jsme se smáli a ona začala utíkat. Snažil jsem se za běhu dopít moje kafe. Ale bylo to pro mě jako dávat pozor na matice. Nemožné! Na chvíli jsem se zastavil a v mžiku to dopil, ona mi zatím utekla do parku. Šel jsem za ní. Po chvíli jsem uslyšel Justinův hlas, jak nadává Sally, že je kráva. Tak to ne! Je to moje holčička. Vložil jsem se do toho a Sell se viditelně ulevilo, že jsem tam s ní. Justin po chvíli odešel. V tichosti jsem doprovodil Sally domů a sám jsem šel ke mě.
Celý den mě provází ale jedna myšlenka. Loren.
Nechtěl jsem si to s Loren takhle pokazit. Vážně ne. Jsem idiot, vůl a spoustu dalších věcí. Ani nevím kolika sprostými slovy jsem se dneska vůbec nazval. Možná, že jsem nějaká ty sprostá slovíčka i vymyslel. Kdo ví.
Každopádně jsem s tím skončil. S drogama a špinavou prací. Chtěl jsem si tím ze začátku jen vydělat, protože nikde mě na brigádě nechtěli. Tak jsem s tím začal a trochu do toho spadnul. A co je moc, to je moc. Zaplatil jsem dneska Justinovi tu poslední dávku a šmitec. Prostě konec.Asi okolo sedmý večer jsem se vrátil domů. Loren už spala a tak jsem po špičkách chodil po bytě a po chvíli taky ulehl.
Z Justinova pohledu :
"Co je brácho? ", ozval se z telefonu Lilovo hlas.
"Potřebuju od tebe něco zjistit.", řekl jsem s naprostým klidem.
"Fajn, o koho jde?", šel rovnou k věci.
"Caleb Blackburn. Chci vědět všechno, nic nevynechej."
"OK, zdar.", položil to.
Svalil jsem se na gauč a zíral do televize, ale vůbec jsem ji nevnímal. Jakoby mou mysl zatemnila Rose. Její chování, slova, gesta, pohledy. Nebo to vzpomínám na Loren?
Nevím, jestli už je Loren na svobodě, každopádně má s Rose něco společného. Tenkrát u mě doma...
Už vím, že to nebyla Loren, ale Rose. Možná jsem byl trochu zklamaný.Musím se dozvědět, jak to je.
Musím, chci a dozvím.
A to pomocí Blackburna. Ona u něj bydlí, takže nebude nic těžkého se pak o ní něco dozvědět. Můj plán je geniální.Z Lorenina pohledu:
Pomalounku jsem otevřela oči a hned mě do nich udeřilo sluníčko. Zamrlala jsem pár nadávek a otočila se na druhý bok. Pohled se mi naskytl na spícího Caleba a já se ho tak lekla, až jsem vyskočila z postele. Jeho to ale nevzbudilo. Typický chlap. Vzbudil by ho jen zvuk cinkajících půllitrů o sebe.
Potichu jsem si zpátky lehla a zavřela oči. Po včerejšku jsem tak unavená, že mi je jedno, kdo nebo co vedle mě leží. Událo se toho tolik. A přitom to není tak dlouho, co jsem se vrátila z polepšovny.
Pohádala jsem se se Sally.
Nastěhovala se ke Calebovi.
Sell se dala dohromady s Justinem. Pak jsem jí jednu vrazila a shodila to na Justina.
Navštívila Justina doma a nechala tam svou krabičku. Přeřekla se před učitelem a v Justinovi vzbudila myšlenku, že mám něco společného s Loren.
Nakonec jsem potkala Caitlinn a dalo by se možná říct, že jsem se s ní skamarádila.No není toho málo?
ČTEŠ
With You Again
FanfictionJdu si pro něj... Pro toho, co mi zkazil život... Poslal mě do polepšovny... A je mi jedno, jestli tam kvůli němu budu znovu... Myslela si, že ho zničí tak, jako dříve on ji... Ale když ho po několika letech viděla, ucítila k němu něco, co ji v...