▷27◁

330 46 12
                                    

Z Justinova pohledu:

Seděl jsem znovu na svém křesle a vyděšeně se díval před sebe. Co jsem to udělal?! Co se to se mnou stalo?! Jakoby mě někdo ovládal a našeptával mi, kam mám jít a co mám dělat. Jakoby se na povrch prodrala má temná stránka... Ta kterou jsem celou dobu jen předstíral, abych si vytvořil respekt. Ale to nebylo nic, oproti tomuhle.
Byl jsem jak loutka, u které stačí zatáhnout za provázek aona poslechne. Jako smyslů zbavený...

Vím, že ji zná... Mám důkazy, sbíral jsem je celou tu dobu. Od toho incidentu, kdy jsem se setkal s Loren u mě doma. Oni se znají! Je to jasné!
To, jak řekla Smithersovi přezdívkou a jak malovala a navíc si jsou sakra podobné. Napadlo mě... Jestli nejsou sestry. Ale to bych jí přece znal ne? Vždyť Loren znám odmalička, takže bych jejího sourozence znal. Nebo ne?

"Argh!", zbrkle jsem vyskočil z křesla a začal se procházet po pokoji.

V ničem si už nejsem jistý, do prdele! Vzal jsem si mobil a odešel ven. Potřebuju si vyvětrat hlavu.
Procházel jsem se s rukama v kapsách a kličkoval všemi možnými uličkami ve městě.

"Rose?!", uslyšel jsem po chvíli z vedlejší ulice.

To upoutalo mou pozornost na sto procent.
Rychle jsem tam přiběhl a schoval se za sloup. Jako z mission impossible...
Stála tam, myslím že se jmenuje Cait nebo tak nějak a pak kus od ní...
Rose....

"Dáš mi tvoje číslo?! ", zakřičela Cait ode dveří.

Nechápu, proč nejdou k sobě ale tak fajn. Líp pro mě.

"Jo! Piš si!", zakřičela zpátky a já si jako na povel vytáhl mobil z kapsy.

"693 453 063!", zakřičela po chvíli.

Zandal jsem mobil zase do kapsy a už jí chtěl poděkovat, ale pak mi došlo, že to ani neříkala mě. Udělal jsem smutnou grimasu a prstem si přejel po tváří, jakože mi padá slza. Doopravdy je mi to ale u prdele, hlavně že mám její číslo.

Mávli na sebe, Cait zavřela a Rose odešla. Mím směrem!
Neměl jsem se kam ukrýt ani bych nestihl utéct, tak jsem si prostě jen zapálil cigaretu, opřel se o plot a chilloval.

Ona kolem mě prošla, jakobych byl duch. I smradlavýmu prdu by věnovala víc pozornosti. Naštvalo mě to.

"Hej! To mě nevidíš nebo, co?!", vyjel jsem na ní.

"Radši bych tě neviděla.", zamumlala a šla dál, pryč ode mne.

Tak to jakože ne...
Tohle si ke mě nikdo dovolovat nebude. Už mě sere pěkně dlouho takže to nebude jen tak.
Doběhl jsem jí a procházejíc kolem ní, jsem jí vdechl kouř do obličeje a zašeptal : "Připrav se, Rose... "

S jejím jménem jsem si pohrál na jazyku. Všiml jsem si, jak se zastavila. Ale já šel dál, jako největší pán. Pořád jsem na ní byl naštvaný. Mohla být další na seznamu "Biebgirls". Tak říkám holkám, s kterýma jsem se vyspal. Ale to by nesměla být blbá a nesměla by se chovat jako kráva.

Nechtělo se mi zpátky domů, tak jsem šel do parku. Posadil jsem se na lavičku a zapálil si další cigaretu. Chilloval jsem a čuměl na větve, fakt super zábava... Ale v tom!

"Típni to, Justine.", ozval se za mnou asi ten nejotravnější hlas na planetě.

Protočil jsem očima a naschvál si znova potáhl z cigarety. Vynořila se přede mnou Sally. Dělal jsem, že ji nevidím. A dál chilloval.

"Justine, típni to! Kazí ti to zdraví!", zvýšila hlas.

Co, prosím? Co si to ta kráva dovoluje?! No je to píča, nebo co?! Tak to teda ne! Nasrat mě může akorát tak Rose! Ona na to nemá právo!

Vydechl jsem kouř z cigarety a podíval se jí hluboko do očí.

"Sally, Sally, Sally... Ty se nikdy neponaučíš, co? Vždycky někomu skončíš na špek. Využil jsem tě, chápeš? Jenom pro zábavu. A ty sis kvůli mě, zkazila pověst. Teď jsi na škole za krávu.", zasmál jsem se.

Ona na mě zaraženě civěla.

"Co to meleš?!", vykřikl zase někdo.

Bože já se tady snažím relaxovat! Můžete mě nechat být. Prosím!
Otráveně jsem kouknul na dalšího nazvaného hosta naší konverzace.
Odfrknul jsem si. Posranej Blackburn. Chytil Sally za pas a přitáhnul si ji nasupeně k sobě. Páni ty jsi borec, teda! Tak jak tak koukám, Sally už si za mě našla náhradu. Jo Ryan vlastně ve škole říkal, že jsou nějak spolu, nebo co. Vstal jsem a odhodil cigaretu. Šlápl jsem na ni a přitom se jim koukal do očí.

"Ne... Ty nejsi jenom kráva, ty jsi prostě a jednoduše špinavá děvka.", pokrčujíc rameny jsem odešel.

Wowowow! 😁Kdo se taky tak těšil na další kapču z Justinovo pohledu?!😄 Jááá! ☝☝
Jou, cukrouši takže dali jsme 500 votes!😱😍 Eeeeej! Jste božíí, zboží! 😂
Ale! 👊
Takyyyy, jsme překonali 2k shlédnutí! 👌👌😱😍Čumim na to, jak kráva na mlíko! 🐮🍶
...
Fajn to bylo špatný přirovnání, ale každopádně to není to, co jsem chtěla. 🍒🐰😃
Chcete nějaký speciál za 2k shlédnutí? 😛🤓ASK už bych nedělala, jelikož jsme ho měli za 1k. 😕
Takže třeba delší kapitolu, nebo tak?😎
Napište dolů do komentářů,  nějaký krutý nápady!😆 👇👇Pusťte svou fantazii! 🌂👣👣

With You AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat