Z Justinova pohledu:
Včera mi ještě volal Lill. Řekl mi všechno, co zjistil, o Calebu Blackburnovi. Hlavní, co mě zaujalo, že miluje totálně fotbal. Je do něj absolutní blázen.
Tím pádem je asi jasné, jak si ho co nejvíc a co nejdřív získám.
Teď musí jít všechen vztek na něj pryč. Ano, doslova ho nesnáším. Už jenom proto, že chodí s mojí ex. Ale to je jen maličkost. On... On zná Loren, možná je s ní právě teď v kontaktu! Možná s ní mluví a slyší její melodický hlas. Možná má možnost vidět její nádherný úsměv... Který má být určený, ale jenom mě! On nemá nárok se jí dotýkat, když já nemůžu!Chápu, můžu si za to sám. Že jsem jí ublížil... Ale prosím ať mi to někdo věří, já nechtěl. Já jsem to nechtěl udělat zrovna jí, ani jsem to nechtěl udělat tomu prodavači. Často mi hlavou vrtá otázka. Proč zrovna ona? Proč právě Loren jsem tak uchvátil a proč se zrovna ona musela kamarádit právě se mnou? Jsem hajzl a má osobnost a charakter se nikdy nezmění. Můj pud sebezáchovy, mě tenkrát, v tak panickém okamžiku, doslova donutil, dát jí tu zbraň. Nestihl jsem se tomu činu ani bránit. Byl jsem vyděšený a... Sobecký. Chtěl jsem zachránit sám sebe, mé nitro to chtělo a já... Ta část, co Loren tak milovala, ta část která byla zamilovaná do jejího úsměvu, se ani nestačila vzpamatovat a já už utíkal pryč od místa činu...
Zavrtěl jsem hlavou a povzdychl si. Tohle už je všechno pryč. Co se stalo, stalo se a já to nezměním, ani kdybych se na hlavu postavil.
Musím řešit to, co se děje teď. A já mám divnej pocit, že právě teď si ze mě dělá někdo prdel. A to Rose s Calebem. Nebo Loren?
Argh, je to tak složitý. Musím se teď soustředit na Caleba.Potřebuju ho na svou stranu, abych se dozvěděl něco o Rose a když se bude dařit, tak i něco zajímavějšího. Možná by si Caleb mohl jen tak náhodou dát panáka a jen tak náhodou i druhýho... A jen tak náhodou se ožrat jako prase úplně do mrtě, až mi řekne i to, co bych radši nevěděl. Ehm... Nebyl by ze mě dobrý nájemný zabiják, vyzradil bych svůj plán i prodavači hotdogů.
...
Nad slovem zabiják jsem se zastavil. Proč se mé myšlenky obrací proti mně? Jen málokdy mě trápí svědomí kvůli tomu, co jsem tenkrát udělal. Tak proč je to poslední dobou tak často? A proč se mi právě při těhlech otázkách objevil před očima obrázek Rose? Vždycky když jí vidím, mám uvnitř sebe takový divný pocit. Jako... Možná mám taky jen zácpu, kdo ví?
No nic, dost o mých zažívacích problémech...Takže se mi od jednoho kamaráda podařilo získat dva lístky na všechna utkání na mistrovství světa ve fotbalu v Brazílii. Což není od maličkého městečka u Las Vegas, krátká vzdálenost. A taky to jen nebylo pár dolarů. Ale tak trochu jsem si ušetřil z peněz, které mi dávala babička na zmrzlinu, takže pohoda...
Dělám si prdel, půjčil jsem si tátovu kreditku. A nechal si ji v zadní kapse kapse u kalhot, když jsem šek na záchod.
Ehm... R. I. P. Kreditko. Doufám, že ty housenky v kanálech si za ty prachy na kreditce koupí, alespoň nové gatě...Nicméně zpátky k tématu, problém s kreditkou shodím na našeho psa, který už je asi dva roky mrtvý, ale stejně mám pocit, že to táta ještě neví. Je tak málo doma, asi jako moje trencle v pračce. Sakra, zas jsem něco vyzradil!
Ale o tom jindy... Takže poletíme s Calebem letadlem, vypadá to dohromady tak na měsíční dovolenou. Budu se tam muset o Blackburna starat jako o princeznu, aby zapoměl na ten incident, jak jsem urazil jeho holku. A spoustu dalších pitomin, kterými jsem mu znepříjemnil život, protože právě on hraje v mém plánu velice důležitou roli a já si ho prostě musím získat.
Ty dva lístky si nenechal dát normálně a tak jsem mu je, jako správný romantik, hodil do skříňky. Doufám, že není gay jinak jsem si asi získal ctitele. Z jeho pohledu to asi může vypadat, jako že po něm jedu... To mu kdyžtak nějak vysvětlím. Kdyby náhodou...
Wowowow!😂 Nazdárek šmoulové!😄 Trošku kecací kapča a malinko o ničem no...😕 Ale z Justinova pohledu!👏 Eeeeej!😊 A je to za 700 votes!😃 Love you all!💗 A mám tu i něco fakt hustýho... 😆3k shlédnutí!😃 Nemůžu tomu uvěřit, fakt díky! 😍
Každopádně, pomalu ale jistě se blížíme ke konci této story😕... So sad. 😭- Cukrouš
ČTEŠ
With You Again
FanfictionJdu si pro něj... Pro toho, co mi zkazil život... Poslal mě do polepšovny... A je mi jedno, jestli tam kvůli němu budu znovu... Myslela si, že ho zničí tak, jako dříve on ji... Ale když ho po několika letech viděla, ucítila k němu něco, co ji v...