▷10◁

422 45 3
                                    

"V žádném případě! ", vyskočil Caleb z gauče.

"Calebe... Potřebuju to. ", prosebně jsem zaškemrala.

"Ne Loren! I kdybych chtěl, tak ne! Chodím tam taky na školu víš?! Co by si pomysleli, kdyby měl jejich student dceru! To nejde! ", rozhazoval rukama.

"Ale Calebe! Ty-...
Dlužíš mi to! Za to, jak jsi mě v polepšovně nechal! Dáme ti knírek, já ti namaluju srostlý obočí, nebo to vlastně ani malovat nemusím, a bude to v pohodě! ", dohadovala jsem se.

"Možná ti to dlužím, ale tohle prostě -...
Počkat. ", zasekl se.

Vyndal z kapsy mobil a něco tam hledal. Pak si ho dal k uchu.

"Ahoj,
Tady Caleb.
...
Jo.
...
OK, vyhovuje.
...
Ahoj. ", slyšela jsem jen útržky rozhovoru.

Nechápavě jsem pozvedla obočí.

"Jenna přijde. ", oznámil mi.

"Cože?! Jako fakt?! ", vyjekla jsem radostí.

"Jo, od jejího a mého propuštění, jsem s ní docela v konaktu. Má všude okolo nějaké známé, takže většinou všechno zařídí. ", vysvětlil mi.

Nadšeně jsem zatleskala. To je super! Nevím, z čeho jsem byla víc nadšená. Jestli z toho že přijde nebo z toho, že nejspíš vyřeší mou situaci. Tolik mi chybí, je to trochu komické, že se těším na setkání s moji bývalou dozorkyní. Ale ona byla víc než to. Ona byla spíš moje opora, když jsem na tom v polepšovně byla nejhůř. Dokázala mi zvednout náladu a donutit k úsměvu, když jsem si býka jistá, že se to nikomu nepovede. Vydělala si u mě asi čtyřicet dolarů, když jsem se s ní vsázela, že mě nerozesměje. Býka úžasná tím, že si dělala největší srandu sama ze sebe. Nadávala na lidi s tmavou pletí a přitom sama jimi byla. Ona dokázala být rasistická sama na sebe. To bylo na ní jedinečné. Nevadilo jí, co si o ní lidi myslí. Snažila jsem se být jako ona. A možná se mi to povedlo

Po chvíli se ozval zvonek, celým bytem. Nervózně jsem se sebou ošila. Nevím proč jsem byla v rozpacích, ale asi nejspíš proto, že jsem jí roky neviděla. Přesněji dva.
Caleb šel otevřít a já si zatím v duchu zkoušela, jak ji pozdravím. Připravila jsem si úplně ukázkový přivítací rozhovor.
...
Jenomže když přišla, vybalila jsem na ní něco úplně jiného, než jsem si řekla.

"Beo! ", zakřičela už od dveří a já kdybych nepoznala její hlas, ani bych nereagovala.

Protože totiž jménem Beatris a ještě zkráceneninou mi neříkal skoro nikdo. Kromě Jenny!

"Jenno! Ty! Já! Aaaa!", začala jsem koktat a z gauče jsem vyběhla za ní.

Objali jsme se a po nekonečném přivítávání, jsme přišli k plánu.

"Tak, co potřebujete? ", začala Jenna.

"Ehm... Takže. Loren ti povídala o Justinovi, viď?
No takže... Chce jít na stejnou školu, jako chodí on. Ale aby jí tam brali jako žákyni, potřebuje zákonného zástupce. Nemůže tam jít se svými rodiči už ze dvou důvodů.
Za prvé, její rodiče ani neví, že už je venku a taky to asi vůbec vědět nechtějí.
A za druhé, nechceme, aby všichni na škole, věděli její pravý jméno. Přece jenom, mohla by se setkat s nepříjemnými lidma a to by jim pak dala pěstí jako tenkrát tomu dozorci.
Já tam s ní nemůžu, ale ty bys byla dokonalá sexy mamča. ", mrknul na ní.

S Jennou jsme nad ním protočili očima. Byl vždycky takový debil? Asi jo...

"Oukej. ", pokrčila rameny.

Nevěřila jsem jí.

"Jako vážně?! Jen tak?! ", vykřikla jsem nadšeně.

"Jo... Být sexy mamča jsem chtěla už od svých sedmi let. Tenkrát jsem snila: Ach, kdybych jen jednou mohla být sexy mamčou. ", povzdechla ironicky.

Zasmála jsem se a pokroutila nad tím hlavou.

"OK, takže... Zítra tam se mnou zajdeš? ", obrátila jsem se na Jennu.

Přikývla. Chvíli jsme si ještě povídali, ale potom, už jsem byli unavení, tak jsme šli spát.

...

"Hej! Loren! ", cloumal se mnou Caleb.

Bylo ráno a já se chtěla zabít za to, že jsem včera nešla dřív spát. Odmítala jsem vstávat, ale Caleb to nebral jako
vhodnou odpověď.

"Hola, hola-... ", zvolal, ale já mu ještě ve spánku položila ruku před pusu.

Nenávidím tuhlr extra otravnou větu, už ze dvou důvodů.
Za prvé,  je extra otravná a za druhé, mi ji říkala matka a to je taky důvod, proč je otravná.

"Opovaž se! ", zamrmlala jsem do polštáře.

Chvíli bylo ticho a tak jsem ruku dala zpět na postel.

"Škola volá! ", vykřikla a mě najednou z ničeho nic vylítla pěst, na jeho obličej.

Dala jsem mu do nosu a on spadl k zemi.

With You AgainKde žijí příběhy. Začni objevovat