Özel - "Masal Şarkısı"

1.9K 145 58
                                    


Sizlerden okumaya başlamadan önce, multimedia da yer alan videoyu açmanızı rica edeceğim. Ali ve Asel için düzenlenen bir şarkı ve video ile karşınızdayım. Minik bir sürpriz diyebilirim ama inanın benim için çok özel bir durum. Umarım siz de benim kadar seversiniz.

Ali Kınık'ın bu güzel parçasını Ali ve Asel'e uyarladık.
Bir video ile sizlerin yorumuna bırakıyorum ve yorumlarınızı bekliyorum.

...

Ortaokuldayken başlamıştım yazmaya. Ufkumu açan insanlarla tanıştıkça daha fazla yazmaya sarıldım. Hem deliler gibi okudum hem de yazmaya aralıksız devam ettim. Benim hayalimdeki meslekler her zaman değişti ama yazar olma hayalim hiçbir zaman değişmedi. Ben yazarlığı meslek olarak göremedim. Yazmak ve okumak beni büyüttü. Büyüdüm ve ben ne mutlu ki yazarak büyüdüm.

Sonra bir akşam tarihi dönemlerde geçen bir aşkı yazmak istediğime karar verdim. 90'lar çocuğu olarak 70'leri yazmak biraz deli cesareti istiyormuş ama ben o an bu kadar irdelemedim. Daha ilk bölümü yazarken finale hafif hafif eklemeler yapmaya başladım. Ali ve Asel'in benimsenmeyeceğini düşünerek ama istediğim için yazmaya başladım.

İlk bölümün sonunda; Ali Bozok, Asel'in elini tutarak "Şiir sever misin Asel?" diye sorduğunda kalbimde garip bir kıpırtı oluştu. Devrimine duyduğu aşkla kalbini dolduran Ali'min kalbinde Asel için yazmayı beklediği şiirleri fark ettim.

İkinci bölümde Asel'in Ali için "Sanki tüm dünya ağlıyor ve sadece o gülüyor," diye düşündüğü anda benim dik, asi olan kızımın çok güzel sevebileceğini anladım.

30-40 bölüm sürer diye düşünürken, bitiremez oldum. Onlara o tarihte yaşayabilecekleri her güzel anı yaşatmak için yazdım. Yazdıkça onları tarifi mümkün olmayan bir duygu ile sevmeye başladım. Sevdikçe, yazdım. Yazarak daha fazla sevdim. Bir süre sonra benden bağımsızlaştılar ve el ele bir masala başladılar. El ele tutuşarak benim en güzel şiirlerimi yazdılar.

Ben bir dize oldum.

Ali ve Asel birer şiir oldu.

Yazarken çokça kez ağladığım oldu. Kemal Tekin, benim ömrümü azalttı bu konuda. :) Benim yazarken ağladığım yerlerde sizin de ağladığınızı yorumlarınızdan okuduğumda, her birinizin göz yaşını tek tek sevmek istedim. Ben yapmak istediğimi başarmıştım. Her birinizle kendi şiirimin dizelerinde sizlerle buluşmak benim için yeterliydi. Ben hayallerime sizleri de dahil edebilmiştim.

Asel Tekin, Ali Bozok'u masalına dahil ederken, sizlerde benim hayallerime dahil olmuştunuz. O güzel yorumlarınıza, onları kabullenen güzel kalplerinize neler söylesem az kalacak. Ben her çaresiz kalışımda ya da pes edişim de sizlerin yorumlarına sarıldım. Bir çoğunun ekran görüntüsünü saklıyorum.

Ah! diyorum. Öyle güzelsiniz ki...

Ali Bozok'u

Asel Tekin'i

Kemal Tekin'i

Nevzat ve Rıza'yı

Handan Tekin'i

Deniz Asel'i ve Ali'yi

Yani kısaca benimle beraber her birini sizler de derinden hissettiniz ve bunu bana hissettirdiniz. Bölüm yetiştirme telaşını sevmesem de sizin yorumlarınız için sabırsızlanmak muazzam bir duygu oldu. Bölümü ekler eklemez sabırsızlanarak sizlerin yorumunu beklemek, beklemeyi sevmeyen benim için dünyanın en özel bekleyişi oldu.

Bana nasıl yazdığımı sorsalar, kalemime güvendiğimi söylerim ama asla o tarihi hatasız sizlere aktardım diye bir iddiada da bulunamam. Hatalarım oldu, olmuş. Bitirdikten sonra okurken fark ettiğim çok yazım hatasıyla beraber diğer hatalarımı da gördüm. Bölüm yetiştirmeye çalışırken aksattığım, bazen görmediğim hatalarım için hepinizden özür dilerim. Ve tüm bu hatalara rağmen benimle beraber her cümleyi o güzel yüreğinizde yaşamanız benim için dünyanın en güzel mutluluğudur.

Ali ve Asel'e final yapmanın burukluğunu hala yaşıyorum. Ama sizler okumaya devam ettikçe onlara dair özel paylaşımlar yapma isteğim de çoğalıyor. Bu yüzden Ali Kınık'ın bir şarkısını Ali ve Asel'e uyarladık. Aylardır aklımdaydı ama bir türlü yapmaya fırsatımız olmamıştı.

Ali Kınık'ın bu güzel parçasını benim için güzel yengem seslendirdi.

Düzgün bir zaman diliminde sizlere yine özel bölüm bildirimi ile geleceğime dair de söz veriyorum. Bu seferlik şarkımızla yetinmeniz lazım. Sonuçta artık bizim bir şarkımız var. :)

Mrs-Alex

Solumdaki Devrim [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin