Solumdaki Devrim "Tanıtım"

2.1K 155 24
                                    

*Solumdaki Devrim'in yeni tanıtımı. Yorumlarınızı bekliyorum... :)

Aşk sözcüğü onlara yetemediği için ağlar...

Sevgi sözcüğü ise yetersizliği ile intihar eder...

Devrim'e gönül veren bir adam...

İnandıkları uğruna ömrünü ortaya koyabilecek. Ona dostluğunu veren her insanı kardeşi gören bir adam. Onu görene kadar sadece devrime aşık bir adam. Sert mizacının aksine yüreğini aşk dolu sözcüklere sessizliğe esir etmeyen güzel yürekli bir adam.

Devrim'e gönül veren bir kadın...

Gücünün farkında olan her güzel kadın kadar güzel... Bir erkeğe değil ama vatanına aşık... Düşünceleri uğruna gözünü kırpmadan idama yürüyecek kadar dik başlı. Sevdikleri uğruna savaşacak asil bir kadın. Yaraları var ama o yaralarıyla bile güzel bir kadın. Eksikliği yüreğini kendine ayıracak bir adam olmayan kadın, karşısında yüreğini ortaya koyan adama karşı koyamayan yüreği...

Öncelikleri farklı olan iki insanın aşklarına boyun eğmesi...

Adam bir gülecek, kadını yangının içinde bıraktığından habersiz...

Kadın, bu yangın ile ya yaşamayı öğrenecek ya da geriye kalan külleriyle bile o adamı sevebileceğini görecek...

Onların devrimi önce sollarında başlayacak sonrasında devrim hiç ummadıkları anda kalplerini esir alacak ve el ele engellere rağmen yürümeye çalışacaklar.

Aralarındaki bu duygulara kalemi aşk fısıldayan herkes şahit olsun ki onların karanlığı bir şekilde devrime gidecektir. Bir masal kadar toz pembe olmayacaklar. Ama bir devrimin tutkusu her daim onlara yoldaş olacak.


Solumdaki Devrim [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin