Ο Μάρκος αφού την διαβεβαίωσε ότι δεν θα άφηνε την Miranda να κάνει οτιδήποτε, έφυγε από το ξενοδοχείο λέγοντας της πως ειχε μια δουλειά και θα επέστρεφε για να την πάρει να πάνε στο πάρτυ.
"Κανόνισες να είναι περιποιημένο και όμορφο;"ρώτησε ο Μάρκος στον συνομιλητή του στο τηλέφωνο "Δεν θέλω προχειροδουλειές."Τον άκουγε προσεκτικά "Εντάξει να είναι έτοιμο μόλις σου στείλω μήνυμα."είπε και το έκλεισε.
Αφού πήρε αυτά που ήθελε και τελείωσε και τις δουλειές που είχε κατευθύνθηκε προς το ξενοδοχείο στο οποίο ήδη η Ελπίδα βρισκόταν κάτω.
"Μωρό μου γιατί κατέβηκες; Πόση ώρα βρίσκεσαι κάτω;"της έπιασε τα χέρια και την έφερε κοντά του "Συγνώμη που άργησα δεν περίμενα να κρατήσει τόσο."
Του χαμογέλασε "Δεν έχω πολύ ώρα που κατέβηκα, ήθελα να πάρω λίγο αερα."Τον έπιασε αγκαζέ "Πάμε; Είμαι έτοιμη να σπάσω τα νεύρα της Mirandas."
"Ωωω μωρό μου να είσαι σίγουρη πως θα της τα σπάσεις σίγουρα."την έσφιξε επάνω της.
Για ακόμα μία φορά η λιμουζίνα έφτασε μετά από λίγα λεπτά στο ξενοδοχείο. Μπήκανε μέσα αγκαλιασμένοι και ξεκίνησα για τον προορισμό τους ο οποίος ήταν αρκετά μακριά.
Οταν φτάσανε η πόρτα άνοιξε και τους υποδέχτηκε ο David ο αδερφός της Mirandas "Φίλε μου Μάρκο επιτέλους ήρθες σας περιμένω εδώ και ώρα, η Miranda μέσα έχει τρελαθεί." του είπε και τον χτύπησε στην πλάτη.
"Δεσποινίς μου." φίλησε το χέρι της "Χαίρομαι που σας ξαναβλέπω. Περάστε μέσα σας έχουμε κρατημένο τραπέζι."του ειπε και τους έδειξε την είσοδο.
Μόλις μπήκαν στο εσωτερικό του μπαρ η τσιρίδες της Mirandas ξεσήκωσαν όλο το μαγαζί "Μωράκι."πήγε να τον αγκαλιάσει αλλά ο Μάρκος την σταμάτησε "Τι έγινε μωρακι;"τον ρώτησε και σταύρωσε τα χέρια της κάτω από το στήθος της.
Πλησίασε κοντά στο αυτί της και άφησε λίγο την Ελπίδα πίσω "Αν συνεχίσεις να μου την πέφτεις τόσο απροκάλυπτα, στο ορκίζομαι θα την αφήσω να σου χιμήξει." Εφυγε από δίπλα της, πήρε από το χέρι την Ελπίδα και προχώρησαν λίγο πιο κάτω ώστε να βρουν το τραπέζι τους.
Όταν πια βολεύτηκαν στο τραπέζι τους η Ελπίδα γύρισε και κοίταξε με ένα αχνό χαμόγελο τον Μάρκο. "Τι της είπες;" τον ρώτησε.
"Κάτι που θα μας βοηθήσει να μην την έχουμε στα πόδια μας για όλη την διάρκεια της νύχτας. Ευελπιστώ βασικά." της είπε και της έκλεισε το μάτι.
ESTÁS LEYENDO
Το κάρμα {TYS17}
Romance"Τελικά το κάρμα μπορεί να φημίζεται για την ασυνέπεια του, όμως όταν αποφασίσει να χτυπήσει, θα χτυπήσει με το χειρότερο τρόπο ή μήπως οχι;" Το εξώφυλλο δημιουργία του : Κωνσταντίνου Σπανού. Ευχαριστώ πολύ!!!