Kurabiye

44 10 0
                                    

     Evin önüne geldiklerinde Derin adama gülümseyip el salladı. Yamaç da gülümseyip tek elini biraz kaldırdı.

        "Pazartesi okulda görüşürüz. "

         "Görüşürüz. "

     Derin bir Yamaç' ın gidişini izledikten sonra büyük bahçe kapısından içeri girdi. Evin kapısının önüne gelip de elini zile uzatmıştı ki ani açılan kapı ile geri sıçradı. Bulut pencereden kızın geldiğini görünce hemen kapıya gitmişti. Derin daha zili çalmadan kapıyı açınca kızın geri sıçraması onun sırıtması için yeterli bir nedendi.

        "Korkuttun!"

        "Amaç da oydu zaten..."

        "Beni takip ettiğini düşünmeye başlayacağım."

        "Tüh! Yakalandım desene. Olsun ben gene de devam edeyim seni takip etmeye. Ne me lazım belki de beyinlerimizi yemek için gelmiş bir uzaylısındır. Tedbirli olmak lazım."

     Kızı geçiştirmek için dalgaya vurmayı seçti Bulut. Evet onu takip ediyordu ama bunu kızın bilmesine gerek yoktu.

     Derin başını iki yana salladı ve içeri girip merdivenlere yöneldi. Bulut da peşinden gitmek için bir adım atmıştı ki vazgeçti. 'Abartma Bulut!' Mutfağa gidip dolabı karıştırdı. Kurabiye kavanozuna baktı. Dişine göre bir şey bulamayınca oflayıp masanın yanındaki sandalyeye oturdu.

     O sırada mutfağa giren Derin onun oflamasını görünce bir kaç saniye duraksayıp baktı. Sonra buz dolabının kapağını açarken sordu.

        " Hayırdır?"

        " Hiç... "

     Derin ona yandan bir bakış atıp inanmadığını belirtince omzunu silkti. Derin bir bardak su alıp içerken mızmız çocuklar gibi cevap verdi.

        "Atıştıracak birşeyler baktım ama bulamadım."

     Adamın çocuk gibi şikayet etmesine gülümseyip buzdolabını yeniden açtı. Bulut'un kurabiye sevdiğini biliyordu. Gerçi daha önce de yapmıştı onu mutlu edebilmek için ama sırf inadından yememişti Bulut. Eh bugün keyfi yerinde görünüyordu. İnat etmez diye düşündü. Dolaptan margarin ve yumurta çıkarıp tezgahın üzerine bıraktı. O sırada Bulut'un sesini duydu.
        "Eve gelirken yanında biri vardı. Kimdi o?"

        "Ne yapacaksın kim olduğunu? "

     Kızın sırıtması alay dolu olunca kaşlarını çattı Bulut. Tam bir şey söylemek için ağzını açmıştı ki Derin arkasını dönüp mutfak dolabının kapağını açıp un ve nişasta çıkardı.

        "Yamaç."

        "Ne?"

     Çekmeceleri karıştırarak diğer malzemeleri de ararken konuşmaya devam etti.

        "Yanımda gördüğün kişi; Yamaç. Bugün tanıştık. Her zaman gittiğim bir yer vardı. Orada karşılaştık. Aynı okuldaymışız. Şimdi sen söyle bakalım neden sordun? "

        "Hiç. Merak ettim. Daha önce yanında görmemiştim onu da o yüzden.

        "Sen benim bütün arkadaşlarımı tanımıyorsun ki."

        "Evet ama... Neyse boşver. Sen ne yapıyorsun öyle."

     Oturduğu yerden kalkıp Derin' in yanına gitti. Derin ise dolapların birinden plastik bir kap çıkarıp Bulut'un önüne koydu. Yumurtanın akını ayırıp sarısını ve diğer malzemeleri kabın içine attı. Şirin şirin gülümseyip omzuyla Bulut'a vurdu hafifçe.

SUARA (Musia Serisi - 1) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin