Final

42 9 3
                                    

        "Nereye?"

     Mavi şaşkınlıkla bakıyordu kızına. Derin başını kapıya çevirip baktı kısa bir an.

        "Dosina' ya."

     Mavi kaşlarını çatıp kızına bakmaya devam etti. Konuşurken sesi sinirliydi.

        "Hayır! Bizim yerimiz burası!" dedikten sonra çatılan kaşları düzeldi ve sesi yumuşadı. "Hem baban da çok sevinecek seni görünce. Yıllardır seni arıyoruz."

        "Ne?"

        "Baban, Darren..."

     Bu kez kaşları çatılan Derin oldu. Ve sesi sertleşen...

         "ANNE! Bak, sana bunu açıklayacağım ama şimdi benimle gelmelisin. Vaktimiz yok. Her an Darren gelebilir. Onunla baş etmek için yeterince güçlü değilim. Hadi..."

     Derin annesinin ellerini tuttu. Gözlerine yalvarırcasına baktı. O sırada Bulut yanlarına gelip kızın kolunu tuttu.

        "Daha fazla dayanamayacağız. Acele etmemiz la-"

     Bulut' un cümlesi bir patlama sesi ile kesildi. Korhan, Can, Ömer ve Hawk patlamanın şiddeti ile içeri doğru uçtular. Hemen ardlarından Darren de içeri girdi. Yürüyüşü asil görünse de yüz ifadesi ve sesi alay içeriyordu.

        "Vay, vay, vay! Kimler gelmiş? Derincik haber verseydin güzel bir karşılama hazırladım."

     Onun bu tavrına şaşıran Mavi' nin dudakları arasından sessizce adamın adı süzüldü. Darren bakışlarını ona çevirdiğinde kadının içi ürperdi.

        "Sevgilim, bak kızımız gelmiş."

     Adamın sesindeki tını Mavi' yi rahatsız etmişti. O sırada diğerleri yerden kalkıp toparlanmaya çalışıyorlardı. Bulut ise Derin' i arkasına çekmişti korumak için. Darren' in arkasındaysa çok fazla muhafız vardı ve merdivenlerden aşağıya kadar da tamamen muhafızlar ile dolmuştu. Derin annesine döndü.

        "Anne, lütfen..."

        "O hiçbir yere gitmiyor! Sen de öyle! Diğerleri ise nereye giderse gitsin! Bu seferlik affediyorum!" diyerek sert bir tavırla kesti Derin' in sözünü Darren. Derin öfkeyle adama baktı. Onun sesi de adam kadar sertti artık.

        "Anneme yaptığın büyüden haberim var! Onu senden kurtaracağım ve hafızasını geri vereceğim!"

     Derin sözlerinin ardından annesinin "Ne büyüsü?" diye mırıldandığını duydu. Ama ona cevap veremeden Darren' in yüksek sesini duydu.

        "YETER! Sen, küçük cadı! Benimle geliyorsun!"

     Sonra oradakiler arasında olan Korhan dikkatini çekti. Yüzünü buruşturdu.

        "Sen ölmedin mi hâlâ?"

     Derin, Korhan' a baktığında onun öfkesini gözlerinde gördü. Dahası hissetti. Tam kalbinde hissediyordu. Sonra odada bulunan diğer tüm kişilerin duygularını hissetmeye başladı. Bunun nasıl olduğunu bilmiyordu. Ama bu durumu daha sonra düşünecekti. Şimdi ilgilenmesi gereken daha önemli şeyler vardı.

        "Sana son uyarım Derin! Ya hemen yanıma gelirsin ya da arkadaşlarını bu son görüşün olur. En azından canlı olarak!"

        "Abi, buraya gelin gidiyoruz."

     Can, kardeşine doğru bir adim atmıştı ki Darren ona doğru elini uzattı. Aynı anda da Can' in bedeni kaskatı kesildi. Darren elini savurunca Can da onun eliyle birlikte ayakları yerden kesilerek arkasındaki duvara savruldu.

SUARA (Musia Serisi - 1) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin