"Mavi Yaşıyor..."

18 8 0
                                    

          Gorta;

     Darren merdivenlerden kulenin en üst katına çıktı. Büyük ahşap kapının üzerindeki büyülü mührü fark edince dudağına arsız bir gülümseme yayıldı. Kolayca mührü bozdu ve kapıyı açıp içeri girdi. Pencerenin önünde arkası dönük duran kadına takıldı bakışları. Kan kırmızısı, uzun saçları dalgalar halinde beline dek uzanıyordu.

     Siyah dar tulumu beyaz teni ile tezatlık oluştururken kadın ardına döndü ve Darren' in buz mavisi gözlerine baktı gülümseyerek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

     Siyah dar tulumu beyaz teni ile tezatlık oluştururken kadın ardına döndü ve Darren' in buz mavisi gözlerine baktı gülümseyerek. Kadının okyanus mavisi gözlerinde boğuldu adam. Yine... Kadının yanına gidip tek kolunu beline sardı. Burnunu saçlarına yaklaştırıp kadının kokusunu çekti ciğerlerine. Aldığı kokuyu beğendiği ne dair mırıltı çıkardığında kadının koyu kırmızı dudaklarına şeytani bir gülümseme yayıldı.

        "Bu küçük mühürlerin beni durduramayacağını hala öğrenemeden mi sevgilim?"

     Kadın elini Darren' in ensesine koyup kendine çekti. Dudaklarına bıraktığı arzu dolu bir öpücükten sonra ayni arzu ile adamın gözlerine baktı.

        "Seni hatmettim sevgilim. Ama yine de seni uğraştırmak hoşuma gidiyor."

     Diğer kolunu da kadının beline sarıp iyice kendine çekti. Dudaklarını tekrar birleştirmeden önce kadının adını fısıldadı.

        "Mavi!"

********

          Dünya;

     Geniş bahçede bir saniyelik bir parıldama oluştu ve büyük meşe ağacının altında üç genç belirdi. Can etrafına baktığında evlerinin arka bahçesinde olduğunu fark etmesiyle kaşları çatıldı.

        "Derin? Neden buraya geldik?"

        "Musia Safiri' ni almaya."

     Hızlı adımlar ile eve doğru ilerleyince Can ile Bulut da Derin' i takip ettiler. Evin arka bahçeye açılan kapısına geldiklerinde elini kapı kilidine uzattı. Kilidin açıldığına dair sesi duyduklarında kapıyı itip araladı. Önce başını içeri uzatıp kimse var mı diye kontrol etti. Kimseyi göremeyince kapıyı tamamen açtı ve içeri girdi. Arasındakilere de eliyle gelmelerini işaret etti. Son olarak Can içeri girdi ve kapıyı sessizce kapattı. Üçü birlikte hızlı davranarak merdivenlere yöneldiler ve çatı katına çıktılar. Boynundaki zinciri çekip ucundaki anahtarı kıyafetinin içinden çıkardı.

        "O zincir hala boynunda mı ya?"

     Derin Bulut' un sorusuyla sırıttı. "Daima." dedikten sonra çabucak kapıyı açıp içeri girdi. Ardından diğerleri de girince tekrar kilitleri kapıyı.

        "Büyüyle bahçeye gideceğimize direkt buraya gelseydik ya."

        "Yani... Bu kadar saklambaça da gerek kalmazdı kardeşim."

SUARA (Musia Serisi - 1) (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin