P.O.V. CallaMijn handen knalden tegen de boksbal aan. De boksbal zwierde in het rond en de haak waar hij aan hing begon te piepen. Ik werkte me in het zweet en besloot een paar minuten later te stoppen. Met een handdoek veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en liep ik uit het trainingsgebouw van de roedel.
Kleine kinderen keken me met een haast bewonderde blik aan. Ik hield van kinderen al zou je dat niet zeggen. Hoe gemeen ik soms kon zijn tegen volwassen, hoe lief ik tegen kinderen deed. Een klein meisje liep naar me toe.
"Mevrouw, heeft u het gehoord?" Zei het meisje, Rose heette ze, met een zachte stem
"Wat gehoord?" Ik ging door mijn knieën zodat ik op dezelfde hoogte als haar zat
"Alpha Reece komt morgen hier."
"Alpha Reece als in in Reece Windstead?" Vroeg ik Rose verbaasd
En ik was verrast toen ze ' ja, die' zei.
"Dank je, Rose. Dan is er tenminste nog iemand die mij vertelt wat er in de roedel gebeurt. "
Ze glimlachte en gaf me een knuffel. Toen draaide ze zich om en huppelde naar haar vriendinnetjes die verderop aan het spelen waren toe.Ik draaide me ook om en liep met grote, nijdige stappen naar het roedelhuis. Toen ik bij de deur aankwam werd hij plotsklaps open gezwaaid door mijn vader, Alpha Mikelson. Ik sprong snel opzij en kreeg nog net niet de deur in mijn gezicht.
"O daar ben je." Zei mijn vader en hij pakte mijn pols vast en trok me mee naar binnen.
We liepen door de gang, waar onze familiefoto's hingen. Ze bestonden uit mijn moeder, vader, mijn 2 broertjes en ik. We zijn een drieling, maar ik ben de oudste en de enige die zijn mate nog niet heeft gevonden. Mijn broertjes, Colton en Collin, wonen allebei in de pack van hun mate.
Hij deed de deur open die naar zijn kantoor leidde en duwde me in een stoel. Zelf ging hij achter het bureau zitten.
"Ik moet je wat vertellen."
"Je bedoelt dat Alpha Reece hier morgen komt." Vroeg ik verveeld met mijn armen over elkaar heen geslagen.
"Ja, hoe weet je dat?"
"De kleine Rose vertelde dat, zelfs zij wist het. Je had het me heus wel eventjes kunnen vertellen. De hele roedel was er al van op de hoogte, behalve ik." Zei ik licht geprikkeld
"Dat wou ik doen...."
"Wanneer dan?"
Hij negeerde de vraag en stond op uit de stoel. Hij liep naar de grote eikenhouten boekenkast die de gehele muur bedekte. En pakte er een boek uit en gooide het naar mij toe. Ik ving het en bekeek de titel: Hoe plan je een belangrijke gebeurtenis is 1 dag, heette het boek.
"Ik ga er vanuit dat jij het vast wel wil plannen en alles wil voorbereiden." Was het laatste wat hij zei en hij liet me alleen in het te grote kantoor.
Ik keek nog eens verbaasd naar het boek en stond op uit mijn stoel. Ik liep mijn vader achter na en haalde hem in. In ging met mijn handen in mijn zij voor hem staan.
"Dit is een grapje, zeg dat dit een grapje is."Zei ik hysterisch, bijna schreeuwend tegen de op een na sterkste Alpha ter wereld en hij kromp in. En dat was bijzonder want de enige waar hij door inkromp was mijn moeder, Luna Anna.
"Dit is geen grapje..." Fluisterde hij
"Alpha Reece komt morgen en je hebt nog niks geregeld. Je weet toch dat hij onze roedel in een paar minuten kan uitroeien." Schreeuwde ik woedend, mijn woede had zijn hoogtepunt bereikt
"Ja, maar we hadden het zo druk met roedelzaken, dat ik en ieder ander overigens het zijn vergeten."Het kwam er niet bepaalt zelfverzekerd uit.
"Ik ga maar alvast beginnen, als jij dat toch niet doet."Zei ik uit de hoogte om.
En ik draaide me om op mijn hakken. Terwijl de adrenaline nog door me heen raaste, liep ik met grote passen naar mijn kamer. Ik pakte mijn laptop van mijn nachtkastje en ging zitten aan mijn bureau.
Vervolgens sloeg ik het boek open en ik werkte de hele avond en nacht door en toen de eerste zonnestralen door de ramen schenen, was alles klaar.
Even later viel ik als een blok in slaap.
------------
Hey allemaal,
Dit is het nieuwe boek, ik durfde hem niet online te zetten want ik had geen idee of hij wel leuk/ goed genoeg was. Ik hoop dat jullie dat wel vinden.Hier de personages!
Calla Quin
Reece Windstead
Het packhuis
JE LEEST
Alpha Reece- Alpha series 1
Hombres Lobo"Van mij!" Hoorde ik een grommende stem zeggen. Ik draaide me langzaam om en zag de man die iedereen vreesde, Alpha Reece. Hij was verschrikkelijk knap, maar ook harteloos en gemeen. Binnen enkele seconden voelde ik een arm om mijn middel heen en...