Hoofdstuk 3

10K 343 75
                                    

P.O.V. Calla

Ik keek nog eens in het raam, maar er was niks meer te zien van de schim die ik dacht gezien te hebben. Ik haalde mijn schouders op en liep naar het trainingsgebouw om te sparren met Jax, mijn spar- maatje. Even later nam ik een douche en waste het zweet van mijn huid af.

Ik trok de jurk aan en mijn huid tintelde door de zachte stof die over mijn huid gleed. Ik voelde me vandaag raar, ik had de hele tijd dat spannende gevoel in mijn buik, alsof er vandaag wat speciaals zou gebeuren.

Mijn broers kwamen vanavond ook met hun mates. Ik had ze al zolang niet gezien.

Nadat ik er zeker van was dat ik klaar was liep ik de trap af. Mijn hakken klikten op de marmeren vloer. Ik liep de keuken in waar Nancy, onze kokkin iets heerlijks aan het koken was. Nancy was geweldig, ze luisterde als we een probleem hadden, ze paste vroeger op ons en ze kon ook nog eens super lekker koken.

"Hey, Nancy!" Zei ik opgewekt tegen haar, terwijl ik als begroeting een kus op haar wang drukte.

"Hey, lieverd! Heb je een leuke dag gehad vandaag."

"Zoals normaal. Wat ben je aan het maken?" Vroeg ik nieuwsgierig

"Verrassing!" Zei ze opgewonden

"Volgens mij hoorde ik de stemmen van je broers...." Vervolgde Nancy haar verhaal maar ik onderbrak haar

"Zijn ze hier?" Schreeuwde ik blij en ik rende de keuken uit, voor zover dat kon op hakken.

Ik rende richting de woonkamer, waar Colton, Collin en hun mates zaten, op de bruine, leren bank. Die in het midden van de woonkamer stond.

Ik sprong bij Colton op schoot, terwijl ik Collin knuffelde en we werden een grote, menselijke knoop.

"Wat zie je er mooi uit, zusje!" Zei Colton

Mijn wangen werden warm en ik mompelde snel een bedankje.

Toen ik even later op een eigen stoel zat, vroeg Sky( de mate van Collin) 'Of ik wist wat we gingen eten.' En Collin sloeg lachend zijn arm om Sky heen en streelde haar over haar haren. Terwijl hij een kus op haar lippen drukte Het zou me verbazen als die 2 volgend jaar nog geen voetbalelftal aan kinderen hadden.

Het voelde alsof mijn hart scheurde. Ik wou ook een mate, niet dat ik er een nodig had. Maar gewoon iemand die zei, dat hij van me hield. Dat ik de enige was voor hem. Maar ik wist van binnen dat degene nooit zou komen.

Mijn gedachtes werden onderbroken doordat iedereen in de ruimte zijn adem inhield. Toen ik op keek, zag ik het. Mijn ouders waren binnengekomen, maar er liepen 2 personen achter hun aan.

En die personen waren niet zo maar iemand. Het was Alpha Reece en zijn Beta/Gamma. De Beta/Gamma stond dichtbij genoeg om hem te bestuderen. Zijn haar was zwart en zijn ogen waren ijsblauw, hij was slank en had brede schouders. Hij was minstens 1 kop groter dan ik.

Ik wende mijn ogen af en nam Alpha Reece in me op. Hij was gigantisch, zeker 2 meter en een bonk spier. Hij had vast een eight-pack. Zijn haren waren donkerblond en hij had donker bruine ogen, de kleur van gesmolten chocolade. Zijn huid was prachtig gebronsd en hij had de scherpste kaak lijn die ik ooit had gezien. Zijn donker wenkbrauwen verdwenen onder de pluk haar die over zijn voorhoofd viel.

Alpha Reece leek nu pas te zien dat ik me ook in de ruimte bevond en zijn ogen boorden zich in de mijne. Zijn lichaam verstijfde en er klonk een gegrom vanuit zijn borstkas.

"Van mij!" Zei hij met een hese stem en binnen enkele seconden stond hij voor me

Mijn hoofd werd tegen zijn borstkas aangedrukt en hij sloeg zijn armen stevig om mijn middel.

Hij duwde zijn gezicht in mijn hals en snoof mijn geur op.

Hij gaf me een kusje op mijn sleutelbeen en tijd om hem weg te duwen had ik niet. Ik voelde zijn tanden door mijn huid heen gaan en een pijnscheut trok door me heen. Toen werd alles zwart.

-------------
Ik hoop dat jullie genoten hebben van dit hoofdstuk.
Laat jullie reacties horen en vergeet niet te stemmen.

Als jullie spelfouten zien, vertel het me.

Liefs, Erin

Dit zijn Colton en Collin

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Dit zijn Colton en Collin.

Alpha Reece- Alpha series 1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu